czwartek, 14 maja 2020

Zupa marchwiowa

Doprawiona kurkumą i - delikatnie - przyprawą curry. Dzięki temu chętnie zjadana również przez dzieci, najlepiej z chrupiącymi grzankami. Aromatyczna i pyszna zupa marchewkowa - dodatek masła migdałowego jest zaskakujący i bardzo apetyczny.


Wśród przepisów na marchewkową mamy też zupę, która przypomina krupnik, dzięki dodatkowi kaszy jaglanej i jej trochę bardziej tradycyjną wersję, jaką jest zupa z marchewki doprawiona imbirem i. Poza tym jest bardzo zdrowa i smaczna. Zupa krem marchewkowa z imbirem.

Czy moderacja, to praca ? Przepis - zupa z marchwi. Witam serdecznie Dziewczyny na Nowym Smakerze! Dodane przez gosiaw: Tylko o kuchni. Pomidory bez skórki pokrój na cząstki.


W garnku rozgrzej masło, przesmaż marchewki. Gdy będą miękkie dodaj pomidory, wlej bulion warzywny (tyle, by przykrył warzywa), dopraw solą, pieprzem, cukrem, papryką i gałką muszkatołową. ZUPA MARCHEWKOWA Z POMARAŃCZĄ – bardzo szybka zupa z marchewki :) PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie.


Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania.

Tradycjyna zupa marchewkowa (marchwionka) R K Zupy Leave a comment 13Wyświetlenia. Wydaje się, że przepis ten całkowicie wyginął i odszedł w zapomnieie, a szkoda, bo zupa marchewkowa, jest oryginalnym, pełnym witamin i lekkostrawnym pomysłem na obiad. Dodać pokrojoną marchewkę, imbir, trawę cytrynową.


Następnie zalewamy jarzyny rosołem lub wywarem, wrzucamy opłukany ryż i gotujemy razem, aż składniki będą zupełnie miękkie. Klasyczna zupa marchewkowa. Pożywny krem, który wyjątkowo smakuje także najmłodszym domownikom. Hokkaido, obranej, bez gniazd nasiennych, pokrojonej na kawałki.


Krem jest aromatyczny, gęsty i delikatny, a przede wszystkim sycący – i Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga na moim stole. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Kremowa zupa marchewkowa to smakowite źródło beta-karotenu, czyli prowitaminy A. Najpyszniejsza jest z młodej marchewki, ale możemy przygotowywać ją cały rok, także z marchewki mrożonej.


Ma piękny kolor i intensywny smak, bo marchew i ziemniaki podsmażamy z czosnkiem i cebulą przed ugotowaniem ich w Bulionie warzywnym WINIARY. Do garnka wlewamy wodę, wkładamy umyte udko i zagotowujemy. Oczywiście zupa marchewkowa z chorizo. Zupy bardzo często goszczą na polskich stołach.


I słusznie, gdyż są proste i szybkie w przygotowaniu, a wykonuje się je z zaledwie kilku łatwo dostępnych i tanich składników, które często można znaleźć w każdej kuchni. Nie dałam mleka kokosowego, bo dla mnie ma smak mydła, a zupa wyszła boska.

Marchewkę oraz cebulę pokroić w kostkę Zobacz więcej. Blog świetny, nazwa mistrzowska, jak wspominałam i zaraziłam już garnkofilią parę osób. Ach, jutro czytam o burakach, bo mam w nadmiarze. Czy wspominałam, że moje roczne dziecko kocha smak tej zupy.


Gęste i kremowe zupy to dla mnie jeden z najlepszych sposobów, by rozgrzać nawet w najbardziej mroźny dzień. Dziś proponuję zupę marchewkową. Marchew oprócz tego, że ma piękny kolor jest warzywem, które smakuje dobrze pod wieloma postaciami. To możliwe, jeśli zrobicie nasz przepis! Pyszna zupa marchewkowa w pół godziny?


Sycąca, prosta, z chrypiącym dodatkiem. Słodko-wytrawna wersja delikatnej warzywnej zupy świetnie sprawdzi się jako wstęp do obiadu lub ciepła kolacja. Przypadnie do gustu zwłaszcza osobom lubiącym warzywne kremy.


Przyrządzisz ją, gotując w bulionie lub wodzie pokrojoną w kostkę marchewkę. Bardziej wyrazistego smaku dodadzą potrawie: sok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty