czwartek, 26 grudnia 2019

Zupa kartoflana przepis

Przeczytałem twój przepis i obrazu nasza mnie ochota na zupe. Do zupy dodałem składniki które miałem w lodówce. Pierś z kurczaka i boczek wędzony.


Marchew,pietruszka,seler naciowy,cebulka,por. Mięsko obgotowalem,warzywka starałem i dodałem do gotującej się wody. Dodalem ziemniaczki pokrojone w kostkę. Zwykle podajemy je na obia jako dodatek do mięs, czasem stanowią bazę zapiekanki. Pora jednak przypomnieć sobie, że ziemniaki to także doskonała baza do zupy.


Zupa ziemniaczana najlepiej smakuje gotowana na aromatycznym wołowym rosole, z dodatkiem cebulki i mącznej zasmażki. Zupa kartoflanka - przepis Magdy Gessler. Sprawdź przepis na kartoflankę Magdy Gessler - pyszna, polska zupa!


Zupa kartoflana przepis

Koniecznie spróbuj i pokochaj ten smak! Moim zdaniem to bardzo domowa, tradycyjna i ekonomiczna zupa. Dobrze doprawiona, wzbogacona o pyszne wkładki mięsne i serwowana np. Kartoflanka - prosta zupa, która niezmiennie zachwyca smakiem. Przygotowana na bulionie mięsnym kartoflanka będzie wyrazista, sycąca i pyszna.


Według uznania kartoflanka może być podana z kiełbasą. Pożywna, smaczna, prosta i tania zupa? Na ten ciekawy przepis trafiłam w książce Ewy Aszkiewicz. Mąż bardzo sceptycznie podchodził do zupy, która nie jest ogórkową, pieczarkową czy pom Zobacz więcej.


Katarinka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Katarinkowa kuchnia. Zupa krem z ziemniaków także może mieć wiele odsłon – warto spróbować między innymi zupy z pieczonych ziemniaków, kremowej zupy z topinamburem, który znów wraca do łask, a serca miłośników ostrych przypraw z pewnością podbije pikantna zupa ze słodkich ziemniaków. Pomysłów na smaczne wykorzystanie skromnych ziemniaków nie. Staropolskie danie gościło na stołach najznamienitszych osobistości w historii naszego kraju, zaś smak zupy ziemniaczanej przypadał do gustu zagranicznym dostojnikom.


Skuś się na nią i poznaj prosty przepis tutaj! Renato,zupa na fotce bardzo apetyczna:) zrób sobie zapas koperku i natki, posiekaj , włóż do torebek lub plastikowych pojemniczków i do zamrażarki. Ja zawsze tak robię i jak nie mam zieleniny świeżej, to używam mrożoną, a na zimę jak znalazł:).


Zupa kartoflana przepis

Zupę warto podać z chlebem, bagietką, groszkiem ptysiowym lub smażonymi grzankami. Dobrym pomysłem jest przygotowanie zupy z pieczonych ziemniaków, a fanom ostrych przypraw spodoba się pikantna zupa krem z ziemniaków. Doprowadzić do wrzenia i gotować na wolnym ogniu przez minut. Zmiksować i przetrzeć przez sito.


Doprawić do smaku solą i pieprzem. Na talerzu udekorować świeżą bazylią. Jeśli zupa wyjdzie zbyt rzadka, co zależy od zawartości skrobi w ziemniakach, można ją zagęścić łyżką kartoflanki. Jako dodatek można zrobić chipsy z. Prosty przepis na zupę na bazie pomidorów z dodatkiem klopsików z szynki. Wtedy zupę zblenduj (jeśli zupa będzie za gęsta, dodaj więcej bulionu), dodaj śmietankę, dopraw do smaku.


Boczek pokrój w cienkie paseczki, podsmaż na j patelni, aż stanie się rumiany i chrupiący (nadmiar tłuszczu odsącz na ręczniku papierowym). Zupę podawaj z boczkiem, pietruszką i grzankami. Przaśna, tradycyjna zupa ziemniaczana. Gęsta i tak pożywna, że wcale nie trzeba porcji dla chłopa, by nasycić się na dłużej.


Na bogato okraszona chrupiącymi skwarkami wyśmienicie smakuje do ostatniej łyżki. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na zupa ziemniaczana czyli tradycyjna kartoflanka. Nie wiem jak to się stało że do tej pory nie pojawił się na blogu przepis na moją zupę ziemniaczaną.


Zupa kartoflana przepis

Najbardziej klasyczna z możliwych :) Tak robi ją moja mama (z małym wyjątkiem obecności kiełbasy ;) i tak też robię ją ja. Ale sprawdzam przepisy aby spróbować babki w innej odmianie, także poszukam przepisu z dynią pozdrawiam i polecam spróbować babki ziemniaczanej ze słoninką, niedługo pewnie wrzucę przepis, choć pewnie w większych proporcjach, gdyż zawsze robię z minimum 15kg ziemniaków (imprezy). Pozdrawiam i życzę wszystkim smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty