piątek, 17 kwietnia 2020

Youtube ryba po grecku

Ryba po grecku to danie, które z Grecją ma niewiele wspólnego, ale jest naprawdę znakomite. Można ją jeść zarówno na zimno jak i na ciepło. Niekoniecznie musi to być dorsz, świetny. Jak zrobić rybę po grecku ? Przepis na rybę po grecku w dwóch wersjach.


Prosty przepis tradycyjny oraz przepis na wersję fit, czyli ryba po grecku dietetyczna. Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku. Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli. Tak podana ryba coraz częściej pojawia się na świątecznych stołach.


Gorąco zachęcam, ponieważ można ją przygotować kilka dni wcześniej i podgrzać przed samym podaniem. Delikatna ryba w aromatycznych warzywach w lekkim sosie pomidorowym to jedno Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Bomba Kaloryczna. Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni.


Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla). Rybę myjemy, obsuszamy ręcznikiem kuchennym, skrapiamy sokiem z cytryny, oprószamy solą i pieprzem, obtaczamy w mące. Zajadamy się nią podczas Wigilii, na imieninach babci czy weselu. Teraz i ty możesz przygotować rybę po grecku Magdy Gessler. Sprawdź, jak rybę po grecku przyrządza Magda Gessler i zainspiruj się jej pomysłem!


Na dobre wpisała się do kanonu potraw kuchni polskiej. Przygotowana z obsmażonego w panierce, mące lub cieście filetu ryby o łagodnym smaku. Soczysta ryba w towarzystwie duszonych warzyw to klasyka polskiej kuchni!


Youtube ryba po grecku

Tradycyjna ryba po grecku Rybę umyć, podzielić na porcje, oprószyć z obu stron solą i pieprzem. Obtoczyć w mące i usmażyć na mocno rozgrzanym z oleju, z obu stron na złoty kolor. Marchew i seler obrać, zetrzeć na tarce o drobnych oczkach. Podsmażyć na oleju pozostałym od smażenia ryb. W końcu nigdzie nie jest napisane,że takie czy inne potrawy możemy jeść tylko raz w roku ;-) Poniżej mam dla Was przepis na rybę po grecku wg Magdy Gessler.


Podstawowe składniki to biała ryba, włoszczyzna i przyprawy. ZDROWA RYBA GOTOWANA W SAM RAZ NA WIGILIJNY STÓŁ,NAPEWNO ZACHWYCI GOŚCI. Również paprykę chili orginalną i koncentrat Heinz z oliwką. Zamiast wody zawsze dodaję do potraw wywar z kurczaka. Codziennie gotuję udko dla ulubieńca to mam.


Pewnie nie jest to ryba po grecku tylko moja wersja. Moja ryba po grecku powstała z przepisu, który mam od mamy. Taki domowy, wręcz dawny.


Całe szczęście, że gdzieniegdzie można kupić teraz świeże, rybne sztuki. Karp po grecku to brzmi pysznie, nigdy nie próbowałam do tej pory bo u mnie w domu albo królował karp smażony, albo ryba po grecku z dorsza. Odpowiadając na pytania: Chodzi o gospodarstwo Charzykowy, a moja propozycja dania jest świąteczna, bo ze świętami najbardzij kojarzy mi się karp.


Youtube ryba po grecku

Serwuje się ją na ciepło lub na zimno, jako przystawkę. Rybę po grecku przyrządza się ze smażonych kawałków lub filetów rybnych w towarzystwie duszonych warzyw (marchwi, selera, pietruszki, cebuli) oraz sosu pomidorowego. Ja filetów nie smażę, a zapiekam razem z warzywami.


Jeśli przepis przypadnie Wam do gustu, proszę o subskrypcje mojego kanału na. Mile widziane są też łapki w górę, komentarze i udostępnienia filmików. Składniki na porcji: 800g filetów z. Dowiedz się, jak powiedzieć po grecku opalać się, piasek, wyspa, ryba.


Słowniczek greckich słów cz. Na chwilę obecną bardzo rzadko przygotowuje się ją w moim domu rodzinnym. Z Grecją ma ona tyle wspólnego, co ogórki kiszone z Islandią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty