wtorek, 7 kwietnia 2020

Zdrowe pancakes przepis

Staram się nie jeść tych produktów zbyt często, a kiedy mam zachciankę na coś czekoladowego, albo po prostu nie mam. Przepysznie zdrowe pancakes - bez cukru, bez tłuszczu, a wciąż wyśmienite! Pewnie, jeśli napakujesz proszku do pieczenia albo sody jak to w każdym przepisie na pancakes to wyjdą ci pulchne. Ale to chyba nie o to chodzi, żeby jedzenie wyglądało cudownie i było niezdrowe.


Jeśli szukasz pięknie wyglądających dań to. Jak przygotować pancakes, żeby był zdrowe i lekkostrawne?

Dietetyk radzi, by smażyć je na patelni teflonowej bez dodatku tłuszczu. Wówczas wystarczy dodać do ciasta trochę oleju. Szymańska uprzedza, że pancakes przestają być wartościową i zdrową przekąską, gdy podsmażamy je na maśle. Leciutkie i puszyste pancakes, czyli amerykańska wersja naszych naleśników.


Idealnie smakują z dodatkiem syropu klonowego. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na zdrowe pancakes. Przepis na naleśniki amerykańskie, pancakesy.


Pancakesy, sprawdzone przepisy.

Poprzednio były już pieczone placki bananowe z masłem orzechowym oraz najprostsze placki bananowe z płatkami owsianymi. Wszystkie jednak różnią się od siebie i sprawdzają w różnych sytuacjach. A prawda jest taka, że im więcej przepisów na placki, tym człowiek szczęśliwszy. Dzieciaki jedzą aż im się uszy trzęsą. Chyba na jakiś czas zrezygnujemy z tradycyjnych naleśników na rzecz pankejków ;) Po raz kolejny sięgam po przepis z moje wypieki i po raz kolejny nie zawiodłam się.


Dzisiaj mam dla Was super szybki sposób na pyszne pancakes, które zasmakują nie tylko Wam, ale też Waszym połówkom – nawet, jeśli nie są fit. Opiekane płatki kupiłam już gotowe w sklepie. Amerykańskie pancakes to doskonały pomysł na śniadanie. Poznaj cztery zdrowe przepisy na ten rodzaj naleśników i zobacz, jak łatwo je wykonać.


Zdrowy przepis na Budyniowe pancakes. Jeśli lubisz gotować, a zależy Ci, aby dania, które przygotowujesz swojej rodzinie były zawsze zdrowe i zawierały jak najmniej sztucznych składników, koniecznie odwiedź mój blog. Zrobiłam je dokładnie wg przepisu, niestety ciasto wyszło bardzo gęste, glajdowate, a w smaku… ech, nawet pies nie chciał ich tknąć.


Inni piszą o chmurkach itp. Wypróbuj przepis na puszyste i delikatne pancakes na bazie płatków owsianych z bananem - bez dodatku mąki! A TO PESTKA – przepisy na proste, szybkie i zdrowe dania.


Nazywane są również placuszkami, ewentualnie racuszkami. Zdecydowanie są smaczne i już!

Z syropem klonowym od zawsze kojarzyły mi się pancakes. Niestety wszystkie przepisy, jakie widziałam nie wyglądały na zdrowe dania. A to właśnie coś zdrowego chciałam dziś podać na obiad. Postanowiłam oprzeć się na przepisie prezentowanym przez Kasię Bosacką w jednym z odcinków “Wiem, co jem”.


Tak wiele razy zbierałam się, aby zostawić po sobie ślad. Wiadomo, jedne mi bardziej przypadną do gustu, a inne mniej, ale wciąż szukam kolejnych, bo po prostu uwielbiam to miejsce :) Powyższe bananowe pancakes miały być dzisiejszą szybką akcją na obiad. Czy amerykańskie pankejki Magdy Gessler przebiją nasze pyszne, polskie naleśniki? Może i nie, ale na pewno warto wypróbować ten przepis chociaż raz. Pankejki (pancakes) charakteryzują się tym, że są dość grube i puszyste.


Podaje się je z samym masłem, z syropem klonowym, bitą śmietaną lub cukrem pudrem. Zapamiętajcie ten przepis - już niedługo Dzień Mamy! Zamiast szukać drogiego prezentu kupcie Jej kwiatka, zróbcie ulubioną kawę i zaskoczcie takimi różowymi ślicznotkami. Wynalazła przepis i od razu rozkochała nas w nich.


Puszyste placki pancakes na kefirze. Szybkie do przygotowania pancakes, świetne na śniadanie dla dzieci. Delikatne i puszyste naleśniki z dodatkiem masła i syropu klonowego, to zdecydowanie coś, czego warto spróbować.


Można je podawać z syropem klonowym, cukrem pudrem lub innym dodatkiem według uznania. Z przyjemnością prezentuję Wam przepis Jesiki na dietetyczne pancakes bez jajek, mleka i cukru, który zwyciężył w Konkursie na Twój ulubiony dietetyczny przepis:) Placuszki na pewno zaspokoją Wasze kubki smakowe, a przy okazji są bardzo zdrowe i bogate w składniki odżywcze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty