poniedziałek, 20 października 2014

Lazania pyszna

Lazania pyszna

Rodzinka zajada się, aż im się uszy trzęsą! Można dodać do mięsa np. Polecam i życzę smacznego! Najlepszy, sprawdzony i soczysty sos mięsno pomidorowy, dużo sera i mięciutkie płaty makaronu. Prosty przepis oraz zdjęcia krok po kroku.


Lazania: Na patelni podsmażamy mięso, dodajemy posiekane w kosteczkę cebule i czosnek. Gdy mięso będzie już rozdrobnione i podsmażone dodajemy pomidory z puszki i koncentrat pomidorowy, przyprawiamy do smaku solą, pieprzem, oregano i bazylią i chwilę dusimy. Pierwszy raz robiłem lazanię, wyszła pyszna ale troche za słodka i wodnista.


Byc moze za krótko trzymałem sos beszamel i za krótko dusiłem sos z mięsem. Ale to nie koniec eksperymentów, następnym razem dam mniej sosu beszamelowego i wiecej miesa :D potrzymam tez minut dluzej w piekarniku i dam wiecej sera. Wyszła pyszna, chyba najlepsza jaką jadłam, ale zanim zdradzę przepis musicie się jeszcze przedrzeć przez gąszcz moich myśli. Najważniejszym składnikiem lasagne jest oczywiście makaron w prostokątnych płatkach. Wcześniej zastosowałam ten, który trzeba podgotować zanim się go wkomponuje w lasagne i powiem szczerze, że było z. Tym razem przepis na ulubione danie kota Garfielda - lazanię.


U mnie znika z talerzy równie szybko jak w tej bajce. Dodane przez olciaw: Tylko o kuchni. Lasagne wyszła pyszna, wszystkie składniki połączyły się idealnie. Smakowała nam i jak tylko upoluję ładnego bakłażana, będzie powtórka.


Tym bardziej, że dzieciom również smakowała i prosiły o dokładkę. Utwierdziłam się w przekonaniu, że bez ciężkiego sosu beszamelowego, a nawet bez mięsa można się obyć. W odcinku zobaczycie jak zrobić lasagne bolognese z dużą ilością mięsa. Na szybko, prosto i oczywiście zajebiście smakowo.


Bez zabawy z sosem beszamel. Tak po studencku, z małą ilością. Jest to pyszne i bardzo sycące danie, które doceni cała rodzina.


Połączenie mielonego mięsa z pomidorowym sosem okaże się ciekawym urozmaiceniem codziennych obiadów, jak i tych pasujących na leniwy weekend. Wszystkim domownikom bardzo smakowało ;) Konkurs Same pyszności! Ja podlałam passatą i wyszło super. Makaron wchłonięcia wszystko, lasagne mięciutka i aromatyczna #128522;.


Aż pewnego dnia u mnie w pracy większość osób zamówiła na obiad lasagne. Ja ją zrobiłam w wolnowarze, ale ty spokojnie możesz ją przygotować w zwykłym garnku. Jest pyszna sycąca, tak jak lasagne. Jak zrobić Lasagne (lazania) z mięsem mielonym To pyszna rodem z Włoch zapiekanka, w której płaty makaronu są przełożone warstwą sosu mięsnego, sera żółtego i sosu beszamelowego.


Lasagne z mięsem mielonym, zwana popularnie lazanią, to danie, któremu trzeba poświęcić dłuższą chwilę. Przepis na lasagne (lazanię) z mięsem mielonym. Jeśli lazania ma być smaczna i tania to wystarczy abyś miała trochę mielonego mięsa i sok pomidorowy. Resztę dodatków można dodawać indywidualnie.


Kajzerkę namocz w wodzie, następnie odciśnij i dodaj do mięsa. Przygotuj mięso mielone. Dodaj łyżki mleka, drobno posiekaną bazylię, sól, pieprz i dokładnie wszystko wymieszaj na jednolitą masę. Platy lazani podgotuj ok minutę w wodzie – każdy płat gotować osobno.


Robiłam tą lasagne z duszą na ramieniu bo nie przepadam za szpinakiem. Ale chciałam zrobić coś wege a przepis wydawał się ciekawy. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu lasagne jest po prostu PYSZNA!


Lazania pyszna

A szpinak dzięki cebulce i czosnkowi nabrał zupełnie nowego dla mnie smaku! Lazania z indykiem jest pyszna i nie ma zbyt dużo kalorii. W czasie sylwestrowej imprezy, którą organizujesz w domu, nie może zabraknąć ciepłego dania. Na spod sie wlasnie mieso kladzie w przeciwnym wypadku ten pierwszy platek makaronu bedzie wysuszony! Sprawdzilam osobiscie Ja robie lasagne z mielonego miesa indyczego, bo chudsza.


Lazania farmera będzie pyszna także z dodatkiem innych warzyw. Dobrym uzupełnieniem będą pieczarki, czerwona papryka lub – jeśli lubisz pikantne potrawy – chili. Potrawę udekoruj na talerzu listkiem bazylii lub innymi świeżymi ziołami. Serwuj ją w zestawieniu ze świeżymi.


Wystarczy w momencie składania zamówienia telefonicznego poinformować o płatności kartą. OlaJaga Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kolizje Smaków. Reszta przypraw i sposób pieczenia bez zmian. Lasagne ze szpinakiem może być równie pyszna jak ta tradycyjna! Wystarczy dobrać do niej odpowiednie składniki.


Pyszna, ale dokonałam kilka zmian: 1. Podpowiadamy sposoby na przygotowanie takiego dania. Lasagne zazwyczaj kojarzy nam się wszystkim z płatami makaronu, przekładanymi sosem bolognese. Potrzebujesz: - 5kg mięsa mielonego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty