piątek, 31 października 2014

Pancakes z jagodami

Myślę, że można dać nieco mniej owoców (zamiast dwóch szklanek – jedną), choć mnie odpowiadały takie mocno owocowe. Pancakes można podawać również np. Placki są grube, mięciutkie i pyszne. Mieszanka proszku do pieczenia i sody oczyszczonej pozwala im nieźle urosnąć.


Przy łączeniu suchych składników z mokrymi trzeba pamiętać o jednej zasadzie - mieszamy tylko do połączenia, nie za długo.

Puszyste placki z jagodami, na szybkie śniadanie lub podwieczorek. Do przygotowania bez użycia miksera - a zatem nawet w warunkach działkowych. Próbowałam przygotować je także z jagodami, ale nie polecam, bo puszczają zbyt dużo soku. Na pierwszy ogień poszły czarne borówki, których mam trochę zamrożonych. Sezon na jagody czas zacząć!


Dziś proponujemy Wam pancakes’y. Nigdy wcześniej nie robiłyśmy ich z jagodami, a są takie pyszne!

Wasze dzieci będą zachwycone. Ja polałam je musem truskawkowym i posypałam je dodatkowo jagodami. Może nie wygląda to zachwycająco, ale smakuje super!


Razowe, zdrowe, pyszne i puszyste wegańskie pancakes bananowe z jagodami. Bez dodatku jajek, mleka zwierzęcego oraz tłuszczu. Jeśli ktoś woli, jagód do ciasta może nie dodać, a zamiast tego posypać nimi już usmażone placki, będzie wtedy jeszcze zdrowiej. Smażenie pancakes to najszybszy śniadaniowy rytuał – jedna miska z mąką i dodatkami, druga z mlekiem roślinnym, a w szklance siemię lniane z ciepłą wodą.


Hop, siup, chlup i gotowe! Uwielbiam lato ze względu na ogromny wybór świeżych warzyw i owoców. Dutch pancake z jagodami, cukrem pudrem, kiwi i sosem karmelowo-orzechowym Zobacz więcej.


Fiolunka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Happiness is homemade. składniki wymieszać ze sobą, dodać skórkę cytrynową i przyprawy, wymieszać. Jajko roztrzepać, wlać olej, dodać mleko i olej i wymieszać, wlać do suchych składników i całość rozmieszać trzepaczką, na końcu dodać owoce – jeśli są mrożone to nie dodajemy ich do ciasta, tylko rozkładamy na ciasto wylane na patelnię. Przepisy kulinarne do sprawdzenia na dziś!


Właśnie z nimi kojarzy mi się smak jagó bez których nie wyobrażam sobie lata.

Osłodzone owoce, surowe lub mrożone jagody, wykorzystywane są jako farsz do pierogów lub jako dodatek do deserów, np. To już ostatnia (w ten weekend) propozycja na wykorzystanie jagód. Delikatne placuszki (pancakes) na jogurcie greckim. Znakomite z każdymi owocami, oprócz jagód sprawdzi się porzeczka, wiśnie, maliny lub banany. Dzieciaki jedzą aż im się uszy trzęsą.


Chyba na jakiś czas zrezygnujemy z tradycyjnych naleśników na rzecz pankejków ;) Po raz kolejny sięgam po przepis z moje wypieki i po raz kolejny nie zawiodłam się. Ja najbardziej lubię wersję na słodko. Tym razem, więc zapraszam Was na wyborne pancakes z jagodami.


Pyszne amerykańskie placuszki z owocami. Zajadają się nimi zarówno dzieci jak i dorośli. Tartaletki z kremem budyniowym i groszkiem ptysiowym.


Często pytacie nas, jak powstają nasze przepisy. Skąd wiemy, że smaki idealnie będą do siebie pasowały? Często zdarza się, że jest to spontaniczne i niezamierzone.


Tak również było z tartaletkami, które przygotowałyśmy w Słodkiej. Dawno nie jadłam tak dobrego śniadania #128578; Ciasto naleśnikowe i zatopione w nim pyszne jagody …. Składniki : szklanki mąki pszennej. Nie od dziś wiadomo, że najlepiej pasuje on do amerykańskich pancakes, dlatego też to z nimi postanowiłam go po raz pierwszy spróbować. W pobliskim sklepiku kupiłam jagody i zabrałam się do działania. Naleśniki z jagodami - amerykańskie pancakes to pyszny deser w prawdziwie amerykańskim stylu!


Placuszki wyszły pyszne, a sos wspaniale się z nimi komponował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty