poniedziałek, 3 listopada 2014

Jak zrobic makowiec na kruchym ciescie

Najlepszy makowiec na kruchym spodzie, z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej. U mnie pojawił się na stole świątecznym, do przepisu bardzo chętnie wrócę w przyszłości :-). Idealnie wilgotny, mięsisty, bezproblemowy w pieczeniu.


Makowiec na cieście kruchym. Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny.

Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Pyszny makowiec na kruchym cieście to świetna alternatywa dla tych, którzy mają kłopoty z ciastem drożdżowym lub upieczeniem biszkoptowej rolady. Kruche ciasto z tego przepisu jest bezbłędne, do tego masa makowa, wykończenie z kruchego ciasta i gotowe.


Szukasz wypieku, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas rodzinnych uroczystości, jak i jako dodatek do popołudniowej kawy? W takim razie koniecznie wypróbuj przepis na kruchy placek z makiem. Mak zalej gorącą wodą lub mlekiem i odstaw na całą noc.


Następnie odcedź go i przepuść dwa razy przez.

Ten deser spełni oczekiwania smakowe nawet największego łasucha. Kruche ciasto i aromatyczna masa makowa to doskonale uzupełniająca się kompozycja smaków i zapachów. Nie wiesz, jak zrobić makowiec na kruchym cieście? Zrób masę makową sam lub użyj tej gotowej.


Sprawdź nasze proste przepisy na makowiec na kruchym cieście z bezą, pianką lub jabłkami! Zobacz więcej przepisów i porad na Polki. JABŁECZNIK NA KRUCHYM CIEŚCIE Bardzo proste w przygotowaniu ciasto, które nigdy mi się nie znudzi #128578; Do jabłeczników mam wielką słabość właściwie od zawsze. Cudownymi jabłecznikami z jabłkami prosto z sadu, objadałam się w dzieciństwie u mojej babci. Wybór należy do ciebie, a obie wersje będą równie dobre.


Ten makowiec to perełka wśród ciasta i moja propozycja na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia. Uwaga: u mnie ciasto wyszło dosyć wysokie, ale użyłam blaszki 24×cm. Witam makowiec zawsze mi peka przejrzalam komentarze i mysle, ze z tych dwoch powodow ktore najczesciej Pani podaje to mam za cienki rozwalkowane ciasto, ciasto walkuje na wymiar 35×czy zatem zrobic troche mniejszy prostokat?


Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Przepis na makowiec zawijany. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię.

Z przepisu wychodzą aż makowce. Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić. Dania główne Kielbaski w ciescie. Proste, mozna wykorzystac resztki z lodowki, spolszczylem angielskie Toad in the hole.


Seromakowiec na kruchym spodzie. Mam dla Was kolejną propozycję na ciasto świąteczne – seromakowiec na kruchym spodzie, czyli ciasto zarówno dla wielbicieli makowców jak i sernikożerców #128578; Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę na święta, bo trafia w gusta wielu osób i zawsze szybko znika. Tradycyjny, domowy i polski makowiec :) Zobaczcie jak go robię i sprawdźcie jaki sposób na idealną roladę podsunęła mi Babcia :) Miłego oglądania i powodzenia w świątecznych wypiekach.


Tradycyjn a szarlotka (jabłecznik) na kruchym cieście, według przepisu mojej mamy. Jej smak kojarzy mi się z dzieciństwem. W domu mieliśmy dużą jabłoń i szarlotka, jak również inne ciasta z jabłkami (np. szarlotka z połówkami jabłek), były bardzo często pieczone. Spójną konsystencję całości zapewni budyń o neutralnym smaku (np. waniliowy lub śmietankowy).


Dla urozmaicenia dodaj do masy suszone owoce (rodzynki, morele czy figi), a także pokruszone orzechy włoskie. Nadmiar słodyczy doskonale zrównoważy odrobina olejku cytrynowego. Sernik na kruchym spodzie podawaj dobrze schłodzony. Uwielbiam jableczniki na kruchym ciescie. A jakiej duzej blaszki pani uzyla?


Jutro chce zrobic jabłecznik. Mam nadzieje ze mi sie uda, trzymjacie kciuki. Hehe Pozdrawiam :) Odpowiedz Usu. Jabłecznik na kruchym cieście - szybki i pyszny!


Rafaello – ciasto bez pieczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty