poniedziałek, 10 listopada 2014

Ciastka z mleka w proszku

Lubimy sięgać po ciasteczka z mlekiem w proszku, czy mleczne kulki. Innym pomysłem jest dodanie mleka w proszku do sernika, tworząc słodycz o. Czas przygotowania: min. Wafle z masą z mleka w proszku.


Placuszki z mleka w proszku.

Ciasteczka przepyszne z masą z mleka w proszku i polewą czekoladową. Składniki: ciasto na około szt. Inne przepisy tego użytkownika. Tort na lat dla piłkarza. Cytrynowy sernik z mandarynkami, bezą i kruszonką.


Przepis i sposób wykonania ciastek z mleka w proszku. Ciastka orzeszki z kremem z mleka w proszku min łatwe tanie. Każdemu kojarzą się z dzieciństwem ,czy świętami Bożego Narodzenia.

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na kulki z mleka w proszku bez pieczenia. Każda pora roku jest dobra na wspaniały i puszysty sernik do kawki ;-). Tym razem sernik z wykorzystaniem dużej ilości mleka w proszku. Ten sernik pod wieloma względami będzie przypominał Wam sernik puszysty jak chmurka.


Zaciekawiły mnie, kiedy zobaczyłam je tutaj. Jestem z nich zadowolona,. Zobaczcie, jak różnorodne domowe smakołyki można wyczarować z mleka w proszku i kilku prostych składników. Podróż do lat dzieciństwa, kiedy blok czekoladowy był jednym z lepszych przysmaków. W tym przepisie dodatek kawy sprawia, że blok nie jest przesadnie słodki, a do tego lekko pobudza naszą energię.


Z pozoru kruche i twarde, w rzeczywistości miękkie i puszyste mleczne ciastka z dodatkiem białej czekolady i suszonej żurawiny. Smaki dzieciństwa: kulki z mleka w proszku Przygotowanie smakowitych, słodkich kuleczek nie zajmuje wiele czasu. Nie wymagają one pieczenia, gotowania czy smażenia. To szybki i łatwy w przygotowaniu deser.


Smak zależy tylko i wyłącznie od naszej fantazji. U mnie dzisiaj padło na kuleczki kakaowe i kawowe - pralinki w sam raz do kawy. Przygotowanie dania ciasteczka z masą z mlekiem w proszku Ciastka: Ciasto zagnieść (mąkę przesiać z cukrem i proszkiem), jeśli będzie zbyt klejące dodać mąki tortowej, ale uwaga - tylko podsypać, nie przesadzić bo będą ciastka za twarde!


Wykonanie: Ucieramy w misce masło z margaryna dodając cukier puder oraz cały olejek.

Następnie wsypujemy porcjami mleko w proszku. Dajemy tyle mleka aż uznamy ,że da się formować z masy kulki i jest dla nas odpowiedni. Miękkie masło i margarynę miksujemy z cukrem pudrem na gładką masę dodajemy mleko w proszku,aromat migdałowy,wiórki kokosowe,wódkę dobrze wyrabiamy. Jezeli masa bedzie trochę wolna to dodać trochę mleka w proszku ,a jezeli będzi się kruszyć podczas robienia kulki dodac 1-lyzki mleka i dobrze wyrobić. Bardzo stary przepis, dostałam od sąsiadek.


Miałam niepełne opakowanie mleka w proszku, ale tylko przez chwilę zastanawiałam się, jak je zużyć. Przypomniał mi się przepis z mojego dzieciństwa – szyszki z mleka w proszku. Może i nie jest to najzdrowsze danie, ale czasem trzeba zafundować sobie (i dzieciom) odrobinę przyjemności.


Coś szybkiego i pysznego - wafel z masą z mleka w proszku. Co tu dużo mówić szybko się go robi ale jeszcze szybciej znika w dziwnych okolicznościach, nikt go nie je a cały czas ubywa :) Do masy można dodać kakao ale u nas zdecydowanie wygrywa wersja z białą masą. CIASTO Z podanych składników zagniatamy gładkie ciasto. Zawijamy je w folię lub wkładamy do woreczka i odstawiamy na minut do lodówki. Koulourakia (ciastka greckie) 1. Oddziel żółtka od białek.


Ubij białka na pianę, a żółtka utrzyj z cukrem. Ten smak pewnie zna większość z Was. Blok czekoladowy to słodycz, która robiła furorę na stołach w czasach PRL-u, to smak, który pewnie i część z Was pamięta z dzieciństwa. Dzisiaj przepis na blok czekoladowy, moim zdaniem przepis najlepszy pod słońcem.


Formy na blok możecie użyć dowolnej, wtedy będziecie mieć inny kształt kawałków, ja pamiętam jeszcze blok. W waflach wyciąć malutkim kieliszkiem kółeczka. Mleko w proszku, margarynę i cukier puder wymieszać, a następnie formować kulki. Mimo, że ilość mleka w proszku była podobna w obu przepisach, z przepisu na wafle domowe mojej mamy, wyjdzie nam jedno opakowanie wafli. Każdą kulkę można z góry polać czekoladą.


Z tego przepisu, otrzymamy kremu, który starcza nam na posmarowanie dwóch opakowań. Niby tak, ale wafle z kremem z mlekiem w proszku mają to do siebie, że lubią znikać i to w błyskawicznym. Podaję przepis oparty na mleku w proszku.


Wydaje mi się, że jest prostszy do przygotowania niż z krówek. Może to moje wyobrażenie, bo sama nigdy nie robiłam tej drugiej opcji :). Pamiętam tylko z dzieciństwa jak robiła je moja mama, i wtedy wydawało mi się, że trwa to całe wieki. Nie mogłam się doczekać, aż będą gotowe. Masę dokładnie wyrabiamy i formujemy kulki, a w każdej kulce palcem robimy dziurkę.


Jeśli masa jest zbyt sucha i nie da się formować, dodajemy kilka kropel wody, Jeśli natomiast jest zbyt mokra dodajemy więcej mleka w proszku. Uformowane kulki polewamy stopioną czekoladą w kąpieli wodnej. Ciastka Czekoladowe Z Masą Z Mleka W Proszku - informacje, zdjęcia, materiały video.


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty