wtorek, 18 listopada 2014

Czy mozna zamrozic rybe po grecku

Czy można mrozić rybę po grecku? Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Ja poproszę przepis na rybe po grecku :-))) Udostępnij ten post. Zamrozić można nie tylko gotowe kluski, uszka czy pierogi, ale też nadmiar farszu czy ciasta osobno. Pierogi można zamrozić surowe lub po wstępnym obgotowaniu.


Z tym drugim zresztą jest więcej zabawy: trzeba je starannie opłukać w zimnej wodzie, ostudzić, przelać nieco olejem, a następnie zamrozić osobno, by się nie posklejały. Wigilijna potrawa wielu polskich stołów - ryba po grecku ;) min łatwe przystępne. Wyniki wyszukiwania dla czy można mrozic rybę po grecku pokaż przepisy tylko ze zdjęciami.


Przekąski Ryba po grecku. To moja stała praktyka, podobnie jak leczo, bigos, ryba po grecku, karkówka w sosie, kotlety mielone i inne potrawy. Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni.


Kiedy nie chce mi się gotować lub ktoś ma przyjść - przyjechać, to rozmrażam sprawdzoną wcześniej potrawę i nie stresuję się zakupami i gotowaniem. Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla). Ta w warzywach to ryba po polsku-grecku ;-) Ale ten przepis podany wyżej jest oki :) Ryba po grecku. Chcialabym zrobic rybe po grecku na swieta ale nie umiem.


Czy ktos mi moze podac przepis ? Z Grecją ma tyle wspólnego, co czekolada Milka z alpejskimi krowami. Klasyka na wigilijnym stole - ryba po grecku w sosie z duszonych warzyw i koncentratu pomidorowego. Zapomniałam dodać ze moja ryba po grecku jest bez panierki ,dla mnie za dużo tłuszczu przy smażeniu w panierce i musiałabym dla siebie robić osobno. Moja ryba po grecku jest bardzo smaczna, ma wyraźny słodko-kwaśny smak, ma miękkie warzywa, jest gęsty od warzyw, lekko pikantny i bardzo aromatyczny.


Być może nazwa ryby „po grecku” wzięła się stą że w kuchni śródziemnomorskiej bardzo popularne są warzywa duszone w oliwie, często z pomidorami. Najczęściej dodaję rybę gotowaną, ale spokojnie można zamienić na smażoną. Najlepiej przygotować tą potrawę dzień wcześniej, aby ryba zdążyła przejść smakiem.


Zostalo mi sporo rybki w gestym sosie jarzynkowo-pomidorowym- pogrecku,wiec mam pytanie,czy mozna ją za mrozic? Wszystko, co bylo kiedys zamrozone i nastepnie poddane obrobce termicznej, mozna ponownie zamrozic. Nie wolno mrozic ponownie, np. Mrożenie ryb wędzonych - czy ryby wędzone można mrozić ? Ryby: Witam, w niedługim czasie mam zamiar uwędzić kilka rybek ( może kilkanaście ) i mam kilka pytań: 1. W tej polityce zostanie opisany sposób w jaki Twoje dane osobowe są wykorzystywane oraz zostanie określone to, jakie dane wykorzystujemy. RYBA PO GRECKU W SŁOIKU - jeśli została Wam ryba po grecku spokojnie możecie ją zagotować w słoiku.


Ryba zanurza się w płynnym cieście i smażona na patelni po obu stronach. Jeśli tak to jak długo mogę je trzymać w zamrażarce ? Bardzo miękka i gęsta skorupa, przywodząca na myślchleb, otrzymuje się z ciasta na bazie majonezu. Para jajek, majonezu i mąki (łyżki stołowe) są ubijane solą w jednorodnej, gęstej masie. To ciasto jest przygotowywane w bardzo prosty i szybki sposób.


Proces ten może jednak wpływać na ich teksturę, smak i barwę. Rozmraża się szybko, choć nie można tego procesu na siłę przyspieszać. Często produkty po zamrażaniu i rozmrażaniu stają się bardziej , papkowate i mniej apetyczne. Bezpiecznie możemy rozmrażać i zamrażać owoce, warzywa, pieczywo, ciasta oraz żywność przetworzoną. Zdrowych, wesolych Swiat zycze Pani i Pani rodzinie.


Z göry dziekuje za odpowiedz. Pani Magdaleno, mozna ta rybe po grecku juz gotowo zrobiona zamrozic? Zasady zamrażania żywności nie są niestety uniwersalne. Czy Mozna Zamrozic Fasolkekę Po Bretońsku - informacje, zdjęcia, materiały video.


Polski stół może wyglądać naprawdę światowo – na przyjęciach bryluje ryba po grecku, wraz z fasolką po bretońsku i plackami po węgiersku. Zupełnie inne obowiązują przy mrożeniu owoców i warzyw, inne w przypadku dań gotowych, a jeszcze inne przy mrożeniu ryb czy mięsa (z rozróżnieniem na mrożenie produktów surowych i już przyrządzonych). A to tylko początek tego. Rzeczywiście poszłaś po najmniejszej linii oporu, ale czasem tak trzeba. A mrożone warzywa nie są złe :-) Mnie w ścieraniu wyręcza robot, więc mam z głowy :-) U nas ryba po grecku w tej wersji jest często, bo pyszna, zdrowa i mam z głowy obiad i jeszcze zostaje na kolację czy śniadanie (na zimno).


Pozdrawiam i życzę udanych świąt. Po każdej imprezie okolicznościowej, zwłaszcza takiej, którą organizujemy w domu, zostają nam zarówno potrawy, jak i ciasta. Częścią z nich obdarujemy zapewne gości, ale co zrobić z resztą?


Nasze Polskie Rzeki też dostarczają wielu atrakcji. Czyż rzeka Narew nie jest piękna? WYŚWIETL POKAZ SLAJDÓW POBIERZ WSZYSTKIE Lato można spędzić przyjemnie nie tylko nad morzem czy w górach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty