środa, 28 listopada 2018

Przepis na szybkie jagodzianki

Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania. Nie mogłam się doczekać, więc zaczęłam zanim się pojawiły, ale jagodzianki cudne;). Dodałam tylko jedno żółtko i letnie mleko ryżowe (zamiast zwykłego) w ilości jak w przepisie oraz jagody leśne (nie borówki).


Puszyste, świeże i pełne jagód - takie będą domowe jagodzianki. Mamy dla Was przepis na przepyszne drożdżowe jagodzianki - wyjdą smaczniejsze niż te kupione.

Placek drożdżowy ze śliwkami: najłatwiejszy przepis na szybkie ciasto z owocami. Nasze pierwsze jagodzianki w tym roku ju Prosty przepis na pyszne jagodzianki z kruszonką - Blog Ale Meksyk! Dzisiaj zapraszam na jagodzianki –pulchne i pyszne. A także bardzo proste do zrobienia.


Nie powiem, że szybkie, bo jednak to ciasto drożdżowe i trzeba czekać na wyrastanie, ale na pewno można je wpleść między inne czynności (kuchenne, domowe), więc to wyrastanie w zasadzie aż tak bardzo nie jest odczuwalne. Domowe jagodzianki to miękkie, puszyste, delikatnie cytrynowe bułeczki drożdżowe pełne jagodowego nadzienia. Najbardziej puszyste i delikatne jagodzianki ever!

Tym razem, dla odmiany od klasycznych jagodzianek, przygotowane z kruszonką, ale można je po prostu polukrować. Skorzystałam z przepisu na ciasto drożdżowe z Waszego ulubionego makowca zawijanego. Dzięki temu, że jest bogate w żółtka, jest żółciutkie, puszyste, delikatne.


Proponowany przepis będzie dobrym sposobem na urozmaicenie Twojego menu. Jagodzianki przygotujesz w zaledwie kilku krokach. Na początek zrób rozczyn – pokrusz drożdże, dodaj mąkę i cukier oraz mleko (ważne, żeby nie było gorące). Natomiast całe jagodzianki po prostu rozpływają się w ustach!


Jeśli doceniacie jakość i smak ciasta drożdżowego, nie zawiedziecie się na tym przepisie. Zrobicie z niego pyszne i wyjątkowe jagodzianki, lepsze niż u babci ;) Polecam! Drożdże rozdrabniamy z cukrem i mąką, mieszamy z mlekiem.


Mąkę przesiewamy do misy miksera, wbijamy jajko, wlewamy rozczyn. Dodajemy cukier, oraz ekstrakt z wanilii, odrobinę soli. Mieszamy hakiem do ciasta drożdżowego.


Na koniec pomału wlewamy roztopione i. Dodane przez nana74j w: Tylko o kuchni. Wczoraj był ten przepis na smakerze a dzisiaj już nie mogę go znaleźć.

Podając swoje dane wyrażam zgodę na utworzenie spersonalizowanego profilu użytkownika, aby Lidl mógł kierować lepiej dostosowane do moich zainteresowań niektóre reklamy w formie newslettera oraz ulepszać strony internetowe. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, np. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na jagodzianki.


Przygotować rozczyn: do miski wkruszyć drożdże, dodać łyżeczkę cukru i łyżeczkę mąki. Wlać ciepłe (nie gorące!) mleko i dokładnie wymieszać. Zostawić w ciepłym miejscu na ok. Często jagody zbieraliśmy w lesie, w drodze do babci zamieszkałej w Ostrowcu. Niestety, z tego co pamiętam, babcia nie piekła jagodzianek, za to kupowaliśmy na miejscu całkiem smaczne bułeczki z jagodami.


Z czym jeszcze kojarzą się jagodzianki? Z granatowymi zębami i brudnymi. To najlepsze jagodzianki jakie jadłam, w związku z tym to już zapewne ostatni przepis na klasyczne jagodzianki, jaki tutaj zamieszczam. Na blogu są jeszcze dwa. W ubiegłym roku zrobiłam te jagodzianki, wydawało mi się, że są idealne, ale kiedy w tym roku zrobiłam jedne i drugie dla porównania - już wiem, że te są jeszcze lepsze.


Domowa jagodzianka z suchych drożdży do przygotowania zarówno ze świeżych jak i mrożonych jagód. Pyszne drożdżówki idealne na śniadanie czy deser. Sprawdź przepis na jagodzianki.


Dołączam się do wielbicieli tego przepisu. Ciasto pięknie wyrosło, jagodzianki pulchne, nawet na drugi dzień miękkie wilgotne i pyszne. U mnie wyszło ich sporo, formowalam nieduże wałeczki. Przepis zagości w mojej kuchni dopóki będą świeże owoce! Najlepsze jagodniki, bardzo, bardzo puszyste i lekkie jak piórko.


Absolutne, drożdżowe mistrzostwo świata nie do kupienia w żadnej cukierni. Bardzo, bardzo dobry przepis i najlepsze bułki z jagodami jakie udaje mi się upiec. Zrobione, wyszły bardzo smaczne, miękkie i pachnące. Robiłam z mrożonymi jagodami i mimo, że najpierw jagody wymieszałam z cukrem, nadzienie było kwaskowe. Następnym razem dam więcej.


Od kiedy w warzywniakach pojawiły się pierwsze jagody, borówki- na blogach zaczęły królować pyszne jagodzianki! Nie mogę być gorsza więc też postanowiłam je z chęcią wypróbować #128578; Mięciutkie drożdżowe ciasto, jagodowe nadzienie i lukier- połączenie idealne Nie wyobrażam sobie bez nich lata! Do letniego mleka dodać pokruszone drożdże, cukier i mąkę pszenną. Dokładnie rozmieszać i odstawić rozczyn w ciepłe miejsce pod przykryciem na około minut.


Przepis jest bardzo prosty, a ciasto drożdżowe wbrew pozorom przygotowuje się szybko. Bułki po upieczeniu są mięciutkie i bardzo puszyste. Bez lukrowej polewy są równie pyszne. Nie wiem dlaczego nazywają się szybkie. Może się czepiam, ale przepis taki sam jak inne i nie przyśpiesza to czasu przygotowania.


Nie mniej jednak bułeczki wyglądają smacznie. Myślałam tez o mlecznej, ale z jagodami jakoś bardziej pasuje mi biała czekolada. Wybór był pierwsza klasa :) Jeśli lubisz jagodzianki to polecam Ci też przepis na domowe jagodzianki z serem.


A dla fanów jagód mam jeszcze kilka innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty