piątek, 9 listopada 2018

Malinowa chmurka

Kruchy spó duża ilość malin w malinowej galaretce, kremowa masa śmietankowa i wieńcząca ciasto chrupiąca beza z migdałami. Przepis na ciasto nadesłała mi Aleksandra (bardzo dziękuję!), oryginalnie ciasto przypominało Panią Walewsk. Po tym czasie rozwałkować i wyłożyć na blachę o wym. Nakłuć widelcem i piec ok.


Wszystkie publikowane przeze mnie teksty, przepisy i zdjęcia są moją własnością i są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bez mojej pisemnej zgody jest zabronione.

Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. Chrupiąca beza z migdałami, krem z mascarpone, galaretka malinowa i kruchy spód z pewnością będą hitem każdego rodzinnego spotkania. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasta siostry anastazji malinowa chmurka.


Bardzo dobrze znosi przechowywanie i wręcz należy przygotować je poprzedniego dnia przed. Malinowa chmurka , przepis z kategorii Słodkie wypieki. W tą pochmurną niedziele przygotowałam deser z malinami i kremu budyniowym. Jest lekki jak malinowa chmurka!


Delikatny, malinowy i delikatnie słodki.

Kruche ciasto, maliny z galaretką, krem z mascarpone i bitej śmietany i delikatna beza. Połączenie wielu pysznych smaków w jednym cieście. Bezę i kruche ciasto najlepiej przygotować wcześniej i kilka godzin przed podaniem połączyć z kremem i galaretką.


Zawinąć w folię spożywczą i wstawić do lodówki na minut. Ciasto malinowa chmurka. Jednym słowem – uzależnia! Uznaliśmy je za jedne z najlepszych ciast na świecie! Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Mój pamiętnik kulinarny. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Polecam wszystkim miłośnikom malin - i nie tylko! Słyszałam o tym cieście już chyba ze dwa lata temu, ale jakoś nie było mi po drodze, by je wykonać. W końcu się zmobilizowałam, gdyż świeże maliny się kończą i postanowiłam to wykorzystać.


Zawróci Wam w głowach już od pierwszego kęsa #128077; Wiemy o tym najlepiej z własnego doświadczenia #128521; Jeśli kochacie słodkości równie mocno jak my, mamy jeszcze mały bonus. Pewnie ten tort by nie powstał, gdyby nie pytanie jednej z moich czytelniczek, Aleksandry :) Ola właśnie zapytała o wykorzystanie kremu do stworzenia tortu, więc stwierdziłam, że to może być super pomysł i warto taki. DAVE Z AMERYKI I PRZEPIS NA NAJLEPSZY SHAKE. RAMA wege-obiad-lista wegetariańskie Wigilia.


Kotlety pieczarkowo – orzechowe.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi. Zawijamy w folię i odstawiamy do lodówki. Spód ciasta nakłuwamy widelcem. Nie wiem dlaczego wbiłam sobie do głowy, że jako spód powinno się wykorzystać biszkopt. Dopiero po upieczeniu sprawdziłam i odkryłam zdumiona, że byłam w błędzie.


Myślę, że mało komu ona nie smakuje:) wiec jeśli jest ktoś, kto nie próbował- to Koniecznie musi;) troszkę zmieniłam klasyczny przepis, ponieważ na tamtym spodzie nie chciała mi wyjść chrupiąca beza (tylko taka gumowata). Pewnego razu wpadła do mnie siostra i mówi, że jadła na imieninach u koleżanki malinową chmurkę i opowiada jakie to wspaniałe ciasto hehe. Wyjęłam więc z szuflady przepis i pokazałam jej, no i. Deser malinowa chmurka Via Gusto Najlepszym sposobem na szybkie zaspokojenie ochoty na słodycze jest przygotowanie deseru bez pieczenia. Tutaj świetnie smakuje także sama beza bez płatków. Z pozoru skomplikowane, ale to tylko kwestia dobrej organizacji pracy.


Cieniutka warstwa kruchego ciasta, spora warstwa galaretki z owocami, puszysty krem i jakby tego było mało na wierzchu chrupiąca beza z migdałami. Uproszczony przepis na mityczne ciasto malinowa chmurka. Zobacz jak je wykonać w domu przy pomocy urządzenia Thermomix - przepis wraz z filmem.


Odwiedź wpis aby zdobyć więcej informacji. Strona ta używa plików cookies (ciasteczka)- brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. MALINOWA CHMURKA – IDEALNY PRZEPIS NA CIASTO - jedno z najlepszych ciast z malinami jakie robiałam :) Bardzo polecam, zakochacie się w tym smaku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty