piątek, 23 listopada 2018

Malinowa chmurka z bezą

Po tym czasie rozwałkować i wyłożyć na blachę o wym. Nakłuć widelcem i piec ok. To mój pierwszy wpis, więc korzystając z okazji gratuluję fantastycznego bloga! Już nie raz zachwyciłam moich bliskich wypiekami z Pani przepisów ;) A chmurka to chyba numer jeden, obowiązkowa na wszelkie większe rodzinne imprezy.


Tym razem mam pytanie, a nie znalazłam odpowiedzi w komentarzach. Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. Ubitą pianę z białek wyłożyłam na papierze do pieczenia (odrysowałam na papierze spód blaszki, w której piekłam ciasto, żeby wiedzieć jakiej wielkości ma być bezowy blat), wierzch posypałam płatkami migdałów. Blachę z bezą wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 1stopni (termoobieg) i piekłam minut. Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę.


Malinowa chmurka zawsze wprawia gości w zachwyt. This feature is not available right now. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasta siostry anastazji malinowa chmurka. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla.


Malinowa chmurka z bezą

Dzięki przepisowi Pawła wszystko jest możliwe! Jednym słowem – uzależnia! Uznaliśmy je za jedne z najlepszych ciast na świecie! Rozsmarować na blaszce posmarowanej masłem, wyłożonej papierem do pieczenia i posypanej mąką ziemniaczaną.


Wielkość bezy ma być podobna jak ciasta na spodzie. Posypać płatkami migdałów i piec przez godzinę w temp. Wyjąć z piekarnika i całkowicie ostudzić.


Goście zachwyceni, wszyscy objedzeni po uszy. Nie doczytałam tylko komentarzy i niepotrzebnie rozmroziłam maliny, ale na przyszłość użyję takich prosto z zamrażarki. Polecam wszystkim miłośnikom malin - i nie tylko! Ciasto wprost rozpływa się w ustach. MALINOWA CHMURKA Z BEZĄ NA PODŁUŻNYCH BISZKOPTACH 880.


KOLORgotowania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga kolorgotowania. W tą pochmurną niedziele przygotowałam deser z malinami i kremu budyniowym. Otóż nie – wszystko kwestia organizacji pracy.


Malinowa chmurka z bezą

Jest lekki jak malinowa. Uwielbiam kruche ciasta z bezą! Przygotowanie kruchego ciasta: Mąkę pszenną łączymy z cukrem pudrem, proszkiem do pieczenia, masłem, ekstraktem z wanilii oraz żółtkami. Całość dokładnie wyrabiamy, aż powstanie jednolita masa. Tak przygotowane ciasto owijamy.


Z pozoru skomplikowane, ale to tylko kwestia dobrej organizacji pracy. Cieniutka warstwa kruchego ciasta, spora warstwa galaretki z owocami, puszysty krem i jakby tego było mało na wierzchu chrupiąca beza z migdałami. Z malin i galaretki robię masę. Biszkopt: Białka ubijam na sztywną pianę. Nie przerywając ubijania dodaję cukier oraz żółtka.


Następnie dodaję olej, mąkę, ocet oraz proszek do pieczenia. Kobiece Inspiracje - zainspiruj się. Trochę pracochłonne, ale naprawdę warto się pomęczyć. Wyjęłam więc z szuflady przepis i pokazałam jej, no i zostałam poproszona o upieczenie.


Duża ilość malin, galaretka również malinowa, ubita śmietana i beza :). Bezę delikatnie wyjąć z formy i oderwać papier do pieczenia. Pyszne kruche ciasto z malinami, kremem mascarpone i bezą.


Malinowa chmurka z bezą

Maliny można zastąpić innymi sezonowymi owocami - porzeczki, borówki, wiśnie, truskawki. Dodaj do ulubionych Wybierz listę:. Zaczęło się od tego, że maliny to moje ulubione owoce, więc gdy tylko trafiłam na nie w warzywniaku już wiedziałam, że powstanie z nich coś pysznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty