środa, 27 marca 2019

Pyszna papryka konserwowa

Pyszna papryka konserwowa

Teraz jest najlepszy czas na jej przygotowanie. Miło jest wyjąć do obiadu, słoiczek pysznej marynowanej paprykia szczególnie w zimowe popołudnie. Do swoich słoiczków dorzucam – cebulę, liść laurowy, ziele angielskie i pieprz.


Przygotowanie jest bardzo proste, a dodatki możesz skomponować według własnych upodobań smakowych. Polecam i zapraszam do wypróbowania mojego przepisu. Dzięki dodatkom nabiera wyjątkowego smaku i aromatu. Przepis mojej mamy, lepszej nie jadłam. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga wiem co jem.


PAPRYKA KONSERWOWA - pyszna, domowa papryka konserwowa :) PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Chłopaki nie lubią i już. W tym roku robiłam ją po raz pierwszy i jestem zadowolona z efektu.


Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Z kg papryki wyszło mi słoiczków. Zalewę robiłam z podwójnej porcji.


Okazuję się, że papryka konserwowa ma jeszcze więcej witamin niż jej świeża koleżanka. Wbrew pozorom ocet nie zabija witamin zawartych w papryce. Poznaj przepis na zalewę do papryki lub paprykę konserwową.


Przetwory Cukinia konserwowa a la ananas. I trzeba to nazwać po imieniu. Papryka jest smaczna, kolorowa i pyszna. Doskonały zamiennik ananasa w puszce.


Od ponad lat przygotowuję paprykę z tego przepisu. Ważnym etapem w przygotowaniu papryki, jest czas gotowania słoików, nie może być zbyt długi gdyż papryka będzie bardzo miękka, i nie będzie się nadawała do sałatek, czy koreczków. Węgrzy dodają do wszystkiego mnóstwo papryki zwłaszcza tej. Dodatek miodu do marynaty sprawia, że papryka jest niesamowicie smaczna, słodka, chrupiąca, po prostu idealna. Wersja mobilna Napisz do nas Regulamin Polityka cookies Polityka prywatności Reklama.


Stopień trudności Łatwy Składniki: szt papryki czosnek ziele ang. W następnym roku zrobię z poczwórnej porcji bo w tym roku z podwójnej i stanowczo za mało. Z tego przepisu otrzymacie świetną domową, marynowaną w zalewie octowej paprykę.


Serdecznie dziękuję za rewelacyjny przepis. Przechowywana w piwnicy może stać bardzo długo-aż do kolejnego sezonu. Możemy się nią raczyć przez całą zimę. Sprawdzony i łatwy przepis.


Pyszna papryka konserwowa

Przekonaj się, że zrobienie papryki marynowanej wcale nie jest trudne. TA PAPRYKA KONSERWOWA – pyszna, domowa żółta papryka konserwowa. Dzisiaj na stronie u mnie papryka marynowana w occie u nas mówi się na nią papryka konserwowa ale to kwestia przyzwyczajeń.


Ale papryka marynowana będzie tylko moja i ew. Jak zalejemy gorącą zalewą i po natychmiastowym zamknięciu słoika odwrócimy go do góry dnem,do momentu aż całkowicie wystygną,słoik bez pasteryzowania się zamknie -na pewno się papryka nie popsuje. Pieczona papryka marynowana. W czasie pasteryzacji papryka robi się za miękka,a w zalewie ładnie skruszeje. Czas przygotowania: 1min.


Pyszna papryka konserwowa

Pyszna papryka konserwowa - Duration: 6:57. Przepisy z kategorii papryka konserwowa papryka konserwowa. Przepis jest prosty, a papryka konserwowa przyda się do sałatek, przekąsek i dań obiadowych.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty