czwartek, 14 marca 2019

Pyszne jagodzianki z kruszonką

Miękkie i puszyste drożdżówki z jagodami i kruszonką. Są naprawdę w Waszym zasięgu :-) Jeśli nie robiliście jeszcze nigdy ciasta drożdżowego przeczytajcie moje uwagi przy tym wpisie. Zastosowanie się do tych rad pomoże w bezproblemowym przygotowaniu jagodzianek. Cieszmy się latem i pieczmy jagodzianki!


Najbardziej puszyste i delikatne jagodzianki ever! Tym razem, dla odmiany od klasycznych jagodzianek, przygotowane z kruszonką, ale można je po prostu polukrować.

Skorzystałam z przepisu na ciasto drożdżowe z Waszego ulubionego makowca zawijanego. Dzięki temu, że jest bogate w żółtka, jest żółciutkie, puszyste, delikatne. Jagodzianki są moim ulubionym rodzajem drożdżówek. Piekę je kilka razy do roku od dokładnie lat (wtedy zrobiłam swoje pierwsze).


Zawsze z utęsknieniem czekam na sezon jagodowy, bo wtedy smakują najlepiej. Mięciutkie, puszyste, wypełnione po brzegi jagodami bułeczki z ciasta drożdżowego, posypane słodką kruszonką… Nie da się ich nie lubić! Dzisiaj mam dla Was przepis na moje ulubione jagodzianki z kruszonką. Z cukrem, masłem, mlekiem.


Pyszne jagodzianki z kruszonką.

Ciasto drożdżowe na żółtkach. Bardzo mięciutkie i puszyste. Dziś właśnie na jagodzianki mam dla Was idealny przepis! Puszyste ciasto drożdżowe wypełnione obficie owocami i posypane chrupiącą kruszonką jest czymś, co skusi każdego! To najlepszy przepis na jagodzianki!


Dodane przez panka w: Tylko o kuchni. No to narobiłaś mi apetytu :) Czekam na ten przepis razem z Tobą :) Odp. Dzisiaj bez obaw możecie włączyć piekarnik i upiec drożdżowe bułeczki z jagodami.


Moim zdaniem nie ma lata bez jagodzianek. Te są przepyszne, mięciutkie, pełne jagodowego nadzienia, z maślaną kruszonką. Będą idealne na podwieczorek lub śniadanie (podane z kubkiem mleka). Nasze pierwsze jagodzianki w tym roku ju Prosty przepis na pyszne jagodzianki z kruszonką - Blog Ale Meksyk!


Witam właśnie upiekłam jagodzianki z pani przepisu. Właśnie upiekłam drożdżówki z truskawkami i lukrowaną kruszonką migdałową. Zapraszam do mnie na degustację.


Czekamy na nie cały rok, bo właśnie latem smakują najlepiej. W cukierniach i piekarniach trudno znaleźć prawdziwe jagodzianki, dlatego najlepiej samemu upiec te pyszne drożdżowe bułeczki. Więcej pyszności znajdziecie na blogu Kuchennymi Drzwiami.

Przepis nie jest skomplikowany. Choć ja uwielbiam również mrożone, które przez cały rok dodaję do owsianek, koktajli i innych pyszności. W tym czasie przygotowujemy kruszonkę – rozcieramy w palcach masło z mąką i cukrem, jagodzianki smarujemy rozbełtanym jajkiem, kruszonką posypujemy bułeczki – można lekko ją docisnąć, aby nie odpadła. Jeżeli nie posiadamy daru zbierania ani w zasięgu lasu, w którym rosną jagody, możemy się poratować tymi sklepowymi.


Szybkie śniadanie z chlebem żytnim w roli głównej Od czasu do czasu na śniadanie podaje córce na śniadanie chleb. Nigdy nie podaje białego pieczywa ponieważ pozbawione. Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią! Jagody do ich przygotowania można zebrać samemu, albo kupić w sklepie.


Podajemy przepis na jagodzianki z kruszonką. Najpyszniejsze i najczęściej pieczone są jednak bułeczki drożdżowe z owocami lub też innym nadzieniem np. Moje jagodzianki z mrożonych lub świeżych jagód są puszyste, delikatne i pyszne. Takie jagodzianki można też przygotować z kruszonką.


Drożdże zawsze warto mieć w swojej kuchni. Pulchne ciasto drożdżowe z mlekiem w proszku - prosty przepis na drożdżowe z kruszonką. Rwaniec drożdżowy: przepis na domowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty