poniedziałek, 9 września 2019

Przepis na najlepsze pączki

Mój najstarszy przepis na pączki. Smażę je od dawna - to przepis, który nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze się udają, są mięciutkie, nie chłoną tłuszczu. Najlepsze na gorąco :-).


Tradycyjne, lekkie i puszyste. Domowe pączki nie są zbyt trudne do wykonania, trzeba tylko wyrobić ciasto. Poniższy przepis wydaje się skomplikowany, ale wcale taki nie jest. Jaki jest sposób na najlepsze pączki? Jak zrobić takie pączki, które powalą nas swoim smakiem?


Lepsze niż w najlepszej cukierni w mieście? Kochani, ten przepis na pączki zapewni Wam takie rezultaty na jakie czekacie. To są absolutnie najlepsze pączki, jakie kiedykolwiek jadłam.


Przepis na najlepsze pączki

Zarezerwuj sobie godziny i zrób najlepsze pączki na świecie :) Z podanych proporcji wychodzi 25. Super przepis - dzięki niemu moje pączki w tym roku wyszły bajeczne w smaku. Są już wiedeńskie … muffiny pączkowe … jest chrust … pączusie serowe i kilka innych, fantastycznych, karnawałowych przysmaków.


Teraz pora na klasyczne pączki. Ze swojej strony mogę tylko jedno dodać… to są najlepsze pączki. Ten przepis zawsze wychodzi! W szerokim garnku topmy smalec z olejem. Smażymy pączki na złoto z obu stron ( najpierw stroną, gdzie były sklejane w dół).


Możemy wrzucić do garnka kawałek surowego, obranego ziemniaka, by tłuszcz nie ściemniał w trakcie smażenia. Mam dla Was klasyczny i stary przepis na pączki mojej babci. Od wielu lat jest w naszej rodzinie i co roku z niego korzystamy. Oponki drożdżowe, serowe i pyszny lany chrust. Pyszne, puszyste, mięciutkie i bardzo delikatne pączki.


Jak dla mnie lepsze niż z cukierni. Najszybciej znikają jeszcze ciepłe, choć na drugi dzień pączki są również pyszne. Od kilku lat mam swój niezawodny przepis na pączki. Jako, że dostałam go od kuzynki Madzi (a ona z kolei poznała go na jakichś warsztatach gastronomicznych) pączki funkcjonują w rodzinie pod mało kreatywną (ale jakże wymowną) nazwą “pączki Madzi”. Przepis na pączki tradycyjne.


Przepis na najlepsze pączki

Mamy dla Was najlepszy i sprawdzony przepis na pączki domowe i tradycyjne. PRZEPIS NA PĄCZKI: tłusty czwartek już dziś. Jeśli nie macie ochoty na pączki sklepowe, wypróbujcie nasz przepis. Nie polecam dosypywać mąki, bo pączki wyjdą ciężkie i zdecydowanie mniej puszyste. Ja wyrabiam ciasto na pączki wieczór wcześniej, przez noc rośnie w lodówce, dzięki czemu następnego dnia jest łatwiejsze do formowania.


Zapraszam Was na bardzo dokładny i szczegółowy film jak zrobić wspaniałe domowe pączki. Pokażę Wam krok po kroku z czego zrobić ciasto na pączki i jak je dok. Prosty przepis na pączki, krok pierwszy - podgrzewamy mleko.


Przepis na najlepsze pączki

Osobiście uważam, że nigdy do tej pory nie jadłam lepszych pączków. To mój ulubiony i super sprawdzony przepis na domowe pączki. Drożdżowe, tradycyjne, idealnie wyrośnięte i puszyste.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga czosnekwpomidorach. W tym roku, po raz pierwszy postanowiłam prawdziwie obchodzić tłusty czwartek i usmażyć pączki. Idealne pączki, czyli smażone na smalcu i zawierające nadzienie różane. Szybkie pączki mogą być przygotowywane z różnymi nadzieniami: pączki z dżemem, pączki serowe.


Wszystko zależy od naszych smaków i wyobraźni. Do tłustego czwartku zostały zaledwie dwa dni, ale mam nadzieję, że zachęcę Was do wypróbowania tego właśnie przepisu na pączki. Bo jest to najlepszy przepis z jakiego do tej pory korzystałam. Z ciastem pracuje się znakomicie, jest miękkie i elastyczne a pączki wychodzą puszyste, mięciuteńkie i nie można poprzestać na jednym. Gdyby nie ilość pochłanianych kalorii, pochłaniałabym po kilka sztuk dziennie.


A wiadomo, my matki, lubimy ekspresowe przepisy. Ciasto drożdżowe wyrabia się baaaardzo długo. Dlatego dzisiaj przedstawiam Wam szybkie pączki. Te pączki mojej babci mają typową staropolską recepturę.


Ale pączki domowe to sprawa innego rodzaju. Gdzieniegdzie w internetach piszą, że pączki pieczone to nie pączki. Tłusty Czwartek to najbardziej słodki dzień w roku, w którym nie. A ja Wam mówię, kto cierpliwie zagniecie ciasto i przetrwa wkurzenie na jego rzadką konsystencję, odrzuci chęć dosypywania mąki, po upieczeniu cofnie wszystkie rzucone klątwy.


Pączki - tradycyjny przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty