piątek, 15 grudnia 2017

Dobry makowiec na kruchym spodzie

Najlepszy makowiec na kruchym spodzie, z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej. U mnie pojawił się na stole świątecznym, do przepisu bardzo chętnie wrócę w przyszłości :-). Idealnie wilgotny, mięsisty, bezproblemowy w pieczeniu. Kruche ciasto z tego przepisu jest bezbłędne, do tego masa makowa, wykończenie z kruchego ciasta i gotowe. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Wybór należy do ciebie, a obie wersje będą równie dobre. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Ten makowiec to perełka wśród ciasta i moja propozycja na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia. Uwaga: u mnie ciasto wyszło dosyć wysokie, ale użyłam blaszki 24×cm. Dodane przez Karina w: Tylko o kuchni.


Sernik na kruchym spodzie to klasyka domowych wypieków. Przepisy, jak zrobić - Smaker. Swój przepis na taki sernik ma niemal każda gospodyni.


Dobry makowiec na kruchym spodzie

Takiego ciasta nie może zabraknąć z okazji Świąt, imienin lub rodzinnych spotkań. Idealne sernik na kruchym spodzie powinien być aksamitny i wilgotny. Smaczny makowiec na kruchym cieście.


Musi pojawić się na świątecznym stole. Dolcevita-in-my-kitchen 10. Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Spójną konsystencję całości zapewni budyń o neutralnym smaku (np.


waniliowy lub śmietankowy). Dla urozmaicenia dodaj do masy suszone owoce (rodzynki, morele czy figi), a także pokruszone orzechy włoskie. Nadmiar słodyczy doskonale zrównoważy odrobina olejku cytrynowego.


Wykwintna propozycja makowca na kruchym spodzie z dodatkiem rodzynek i orzechów. PLIKI COOKIE na stronie internetowej DR. W mojej rodzinie nie ma świąt bez makowca. Pojawia się on obowiązkowo obok sernika, piernika i miodownika. Ta wersja będzie też o wiele bardziej przyjazna smakoszom, którzy nad rozgryzanie ciasta przedkładają delektowanie się masą.


Wilgotna masa makowa z bakaliami na maślanym, kruchym spodzie, pokryta chrupiąca kruszonką. Taki makowiec to tradycyjne, świąteczne ciasto nie tylko na Boże Narodzenie. Kruche ciasto przełożone domową masą makową z dużą ilością bakalii i słodki lukier tworzą razem przepyszne połączenie. Składniki na ciasto kruche: 500g mąki tortowej 125g cukru pudru 300g zimnego masła 4. Wykonanie go jest troszkę czasochłonne, ale dla takiego efektu końcowego warto!


Autor Zdjęcia: Shutterstock Taki sernik nie tylko wygląda efektownie, ale smakuje nieziemsko! Puszysty sernik to jedno z tradycyjnych ciast, które warto przygotować na Święta Bożego Narodzenia. Pyszny sernik na na kruchym spodzie - przepis, który zawsze się udaje! Jak zrobić taki dobry sernik upieczony na kruchym spodzie?


Dobry makowiec na kruchym spodzie

Wbrew pozorom, nie jest to trudna sztuka, ale efekty zniewalające! Zobacz wyjątkowo prosty przepis na puszysty sernik pieczony na kruchym cieście i oblany czekoladą. Słone ciasto z dodatkami.


Na obrazku opakowania spód jest wiele cieńszy niż wychodzi w rzeczywistości. Zestaw dodatków jest dowolny. Moje było w wersji dla korpoludka, więc z grzybami, które możecie zastąpić podprażonymi na j patelni orzechami, suszonymi figami lub śliwkami, dowolnym twardym lub półtwardym serem, podgotowanymi warzywami, a nawet kawałkami dobrej wędliny.


MAKOWIEC NA KRUCHYM CIEŚCIE – cudowne wzorki powodują, że jest jeszcze ładniejszy i lepiej prezentuje się na stole. Nie jest za słodkie, a na pewno taki makowiec na kruchym spodzie przypadnie do gustu tym z Was, którzy nie przepadają za drożdżowymi struclami. Jeśli szukacie domowej masy makowej to polecam.


Witam,każdy ma swój jakiś patent. A do schłodzonej masy jabłkowej daję łyżki bułki tartej i dokładnie mieszam. Wtedy podczas pieczenia nadmiar soku wsiąka w bułkę tartą i masa jabłkowa jest bardziej zwarta. JABŁECZNIK NA KRUCHYM CIEŚCIE Bardzo proste w przygotowaniu ciasto, które nigdy mi się nie znudzi #128578; Do jabłeczników mam wielką słabość właściwie od zawsze. Cudownymi jabłecznikami z jabłkami prosto z sadu, objadałam się w dzieciństwie u mojej babci.


Prosty w wykonaniu, bo skorzystałam z gotowej masy makowej (oczywiście można też zrobić swoją, ale mi już nie wystarczyło czasu). Poza tym jest to makowiec last minute, więc jeśli nie macie czasu zagniatać ciasta drożdżowego na struclę makową, to dzisiejsze ciasto jest idealnym rozwiązaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty