czwartek, 21 czerwca 2018

Zupa brukselkowa

Zupa brukselkowa

Mam nadzieję, że nie trzeba nikogo przekonywać, że zupa brukselkowa i sama brukselka jest naprawdę przepyszna ;-) Nie można jej tylko przegotować, musi zachować swój zielony kolor i jędrność. W mojej zupie gotuję ją przez minut. Jeśli macie bulion lub rosół pozostały z weekendu, będzie to świetna baza pod tę zupę. Zupa brukselkowa Do garnka wlewamy wodę i zagotowujemy wkładamy umyte mięso.


Później dodajemy obraną i umytą marchewkę oraz umytą i oczyszczoną brukselkę. Kroki wykonania: Brukselkę oczyścić z brzydkich liści, odciąć końce, zalać wodą i zagotować. Ziemniaki i marchew obrać, umyć, pokroić w kostkę, zalać wodą, dodać kostkę rosołową.


Zupa kalafiorowa to klasyk w wielu polskich domach. Oczywiście przetestowałam ją na swoich dzieciach #128578; I okazało się, że zupa ze świeżej brukselki im też smakowała. Chociaż przyznam, że nie powiedziałam, że to zupa z brukselki, tylko jarzynowa #128521;. Najlepiej smakuje zupa kalafiorowa gotowana na wywarze i podana z posiekanym koperkiem. Make Easy Meal Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Make Easy Meal.


Ja osobiście nie przepadam, a właściwie to nie przepadałam za smakiem brukselki i szczerze mówiąc nie stosowałam jej w Zobacz więcej. Zupa ziemniaczana z dodatkiem brukselki. Pyszna zupa, którą naprawdę warto - przynajmniej raz - ugotować w sezonie na brukselkę, czyli właśnie teraz :-) Z dodatkiem ziemniaków i marchewki, zabielana śmietaną i podawana ze szczypiorkiem. Zupa jaglana brukselkowa doskonale sprawdzi się w ramach jaglanego detoksu. Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz.


Zupy Zupa krem brokułowo-brukselkowa. Szybka do zrobienia zupa, ciekawy smak. Zupę można podawać z pieczywem lub grzankami. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź.


Zupa brukselkowa

Ta wersja zupy brukselkowej zasmakuje wszystkim. Jak tylko zobaczyliśmy fotę i składniki…od razu zapragnęliśmy brukselkowej 3. Kiedyś nie lubiłam brukselki, teraz zajadam ją z przyjemnością, gdyż jest smaczna, zdrowa i zawiera mnóstwo błonnika. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na zupa brukselkowa pascal. Ale kiedy była prawie gotowa i wystarczyło ją tylko zblendować, postanowiłam tego nie robić.


Brukselka w zupie wygląda po prostu uroczo i pysznie smakuje, więc po co ją miksować? WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). To miała być zupa brukselkowa krem, podana z kawałkami grillowanej piersi kurczaka.


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Zupy warzywne są niskokaloryczne i bardzo wartościowe. Zimą jemy więcej ciepłych posiłków i zdecydowanie więcej zup niż latem czy wczesną jesienią. Warzywa zupa z dodatkiem strączków może być również dobrym pomysłem na śniadanie lub kolacje.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Pożywna zupa na chłodne dni: Pieczarkowa Jak u Mamy WINIARY z kawałkami gotowanego kurczaka i brukselką, z dodatkiem podsmażanych na maśle pieczarek. Co jutro zrobić do jedzenia? Jedna porcja ma 2kcal.


Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S. Festiwal brukselki w moim domu trwa. W dzieciństwie jako jedyna ze znanych mi osób wyławiałam pojedyncze brukselki z zupy jarzynowej, którą serwowała np. Robię ją na wszelkie możliwe sposoby. Cebulę kroimy w kostkę i szklimy ją maśle. Gdy ta się zeszkli dodajemy do niej brukselkę, różyczki kalafiora, pokrojoną w kostkę marchewkę oraz fasolkę szparagową i smażymy wszystko przez chwilę dla wydobycia smaku.


Poznaj delikatny smak tej bogatej w błonnik, kwas foliowy, potas oraz sole mineralne kapusty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty