środa, 25 stycznia 2017

Przepis na śledzie po grecku

Przepis na Śledzie po grecku. Kolejny przepis ze starego zeszytu Mamy - śledzie po grecku, znany bardziej pod nazwą śledzie w jarzynach. Rok temu reaktywowany przez Ewę. Chcesz podzielić się swoimi przepisami?


Przepis na śledzie po grecku

Gorąco zapraszam do przesyłania ich do mnie. Jeśli są bardzo słone, włożyć je do zimnej wody na. Przygotowując śledzie po grecku, przepis można modyfikować według własnego uznania, aczkolwiek jego podstawa powinna pozostać taka sama, a więc śledź, przecier pomidorowy i reszta warzyw.


Chcąc zaserwować swoim gościom śledzia po grecku, przepisy można spotkać w wersji z rodzynkami, które nadają potrawie bardziej słodkiego smaku. Doskonała propozycja nie tylko na wigilijny i każdy świąteczny stół, ale również w dni powszednie. Jej śledzie po grecku w swoim składzie zawierają także rodzynki. To świetny pomysł dla fanów słodkich potraw.


Marchew ugotować w całości (powinna być lekko twarda). Po wyjęciu z wody przestudzić, obrać ze skórki i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Dla mnie było to coś nowego, kiedy jakiś czas temu wspomniała mi o nich moja koleżanka. Bardzo czosnkowe śledzie Śledzie z żurawiną i czerwoną cebulą Śledzie po grecku Śledzie w miodzie z grzybami i orzechami Śledź w śmietanie z jabłkiem i cebulą Ślimaczki śledziowe z rodzynkami.


Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku. Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na śledzie po grecku.


Teraz i ty możesz przygotować rybę po grecku Magdy Gessler. Sprawdź, jak rybę po grecku przyrządza Magda Gessler i zainspiruj się jej pomysłem! Głosujcie w naszym plebiscycie na gwiazdę wigilijnego stołu! RYBA PO GRECKU - PRZEPIS. Z Grecją niewiele ma wspólnego, a Grecy dziwią się, gdy widzą naszą rybę po.


Ryba po grecku to danie, którego nie może zabraknąć na wielu wigilijnych stołach. Pamiętam takie śledzie u babci, stojące zaraz obok ryby po grecku i śledzi w oleju na wigilijnym stole, ale na nie przepis pokażę następnym razem. Ten natomiast przepis na te śledzie po kaszubsku dostałam od mojej teściowej, która gotować uwielbiała i sama pieczołowicie zbierała przepisy z książek, gazet i programów telewizyjnych.


A oto tradycyjny przepis na śledzie po kaszubsku:. Na patelni rozgrzewamy olej, wrzucamy pokrojoną w ćwierć plasterki cebulę, a po chwili duszenia wsypujemy cukier. Niezależnie od okazji zawsze warto postawić je na stole. Do tego chleb, sery, koreczki, czy sałatka i startery gotowe.


Zobaczyłam go kiedyś w telewizji i bardzo mnie zainspirowało połączenie warzyw z koncentratem. Robiłam go już dwa razy z tym, że za pierwszym razem kupiłam śledzie gotowe marynowane i stwierdziłam, że są zbyt ostre w smaku dla tego teraz kupiłam śledzie solone i. Tradycyjne potrawy wigilijne, których nie może zabraknąć na świątecznym stole, to: barszcz czerwony z uszkami, kluski z makiem, pierogi z grzybami, karp smażony i ryba po grecku. Wigilię podaje się z cebulą i olejem lub np.


Doskonałe śledzie nie tylko na wigilijny stół, ale również w powszednie dni. Lubię te rybno-pomidorowe smaki. Nie muszę przecież dodawać, że im mniej pracy zostawiamy sobie na ten ostatni dzień tym lepiej.


Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na Świeże śledzie w warzywach. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Wodę kilkukrotnie wymieniamy na nową.


Nieobrane marchewki gotujemy w całości na lekko twardo - al dente. Marchewki po przestudzeniu obieramy ze skórki i trzemy na grubych oczkach. Obraną cebulę przekrajamy na części tzw ósemki. Wspaniały, apetyczny wygląd i walory smakowe sprawiają, że to częsty gość także i na polskich stołach.


Chociaż w tej wersji kojarzą się raczej z Grecją i wakacjami, to przekąska, która szykowana jest również na święta Wielkanocne, czy też Bożego Narodzenia, na Sylwestra i na inne okazje w roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty