czwartek, 6 września 2018

Jak sie robi farsz do ryby po grecku

Jak sie robi farsz do ryby po grecku

RYBA PO GRECKU - PRZEPIS. Ryba po grecku to danie, którego nie może zabraknąć na wielu wigilijnych stołach. Z Grecją niewiele ma wspólnego, a Grecy dziwią się, gdy widzą naszą rybę po. Jak się jednak okazuje cieszy Zobacz więcej.


Postanowiłam przygotować swoją rybę po grecku, a że najlepszą robi moja mama, więc zadzwoniłam do niej po kilka wskazówek. I tak oto prz Zobacz więcej. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź.


Dobry farsz do ryby po grecku to podstawa udanego dania. Można go przygotować w bardzo prosty sposób. Wystarczą nam do tego warzywa (najczęściej stosowane są tarte: marchew, pietruszka, seler i cebula), a także koncentrat pomidorowy oraz przyprawy, takie jak pieprz, sól, ziele angielskie, liść laurowy.


Jak sie robi farsz do ryby po grecku

Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni. Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla). Do tego smakuje wszystkim.


Pożywna ryba i solidna porcja warzyw z ryby po grecku czynią pożądane danie w codziennej diecie. Ja rybkę po grecku też próbowałam zrobić i mi wszyła nawet była trochę pikantna może papryki za dużo dodałam,ale była pyszna. Zastanawiam się tylko czy gdybym rybę najpierw zrobiła w panierce czy danie miałoby podobny smak czy by się popsuło. Ja również jak moja poprzedniczka polecam rybę po grecku. Podstawowe składniki to biała ryba, włoszczyzna i przyprawy.


Sprawdź, jak przyrządza ją miłośniczka kuchni Kasia Bukowska! Teraz i ja wiem jak zrobić rybę po grecku :) Smacznego! Jest to miejsce, do którego dodaję sprawdzone przepisy mojej mamy jak i mamy mojego męża, którymi chciałabym się z Wami podzielić.


W większości są to tradycyjne i klasyczne dania oraz ciasta. Jest to jedna z naszych ulubionych świątecznych potraw. Wiele osób, które dotąd nie były przekonane do tego dania, to po posmakowaniu wersji ryby po grecku wg przepisu mojej Babci, stali się jej wielkimi fanami. W tym przepisie podpowiadam, jak zrobić farsz do ryby po grecku przepis w domowy i pyszny sposób.


Przepis na farsz do ryby po grecku przepis. Przecież nic nie smakuje lepiej niż domowe farsz do ryby po grecku przepis przygotowane samemu. W tym przepisie podpowiadam, jak zrobić farsz do ryby po grecku w domowy i pyszny sposób. Zobacz mój sprawdzony przepis na farsz do ryby po grecku!


Jak przygotować farsz do ryby po grecku w szybki i prosty sposób? Niemal każdy z nas podaje tę potrawę na stół w czasie świąt. To nie tylko proste w wykonaniu danie, ale również bardzo smaczne.


Dowiedz się, jak krok po kroku wykonać smaczną ryb. Do cebuli dodaj pozostałe warzywa, smaż kilka minut, dodaj ziele angielskie i liście laurowe, bulion (przepis znajdziesz tutaj) lub wodę. Po tym czasie odlej część płynu, wymieszaj go z koncentratem i dodaj do warzyw. Duś na małym ogniu przez około minut. Rybę dopraw solą i pieprzem, podziel na mniejsze filety.


Dacie wiarę, że jadłam ją pierwszy raz w życiu? Najlepiej ubiją się białka. Bardzo często mamy dylemat co zrobić z takich filetów rybnych.


Co zrobić, by smażona ryba smakowała ciekawie i była podana ze zdrowymi warzywami. Można ją też przygotować wcześniej i podać nawet dwa dni od zrobienia. Teraz w tym, co zostało połowa to nadal woda wstrzykiwana do mięsa ryby przed zamrożeniem.


Podczas próby smażenia wypływa na patelnię i powstaje rozpadająca się breja. Po jej odlaniu frakcji płynnej i zważeniu tego co zostało otrzymałem 37dkg tego, co kiedyś było rybą, a teraz jest rozsypującą się, wstrętną pulpą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty