poniedziałek, 3 września 2018

Leczo przepis pieczarki cukinia

Polecane przepisy Doradcy Smaku. U nas znajdziesz przepis na leczo z cukinią oraz przepis na leczo z kiełbasą. Przedstawiamy kilka przepisów na leczo.


Dorzucamy na patelnię paprykę, pieczarki i cukinię. Przygotowanie: Pieczarki umyć, osączyć, pokroić w pół plastry.

Warzywa umyć, wydrążyć gniazda nasienne, pokroić. Na naszych stołach leczo też jednak chętnie gości – i latem, i zimą. Podajemy proste przepisy na leczo domowej roboty. Dodane przez mysz2w: Tylko o kuchni.


Pieczarki oczyść i pokrój w ćwiartki, cukinię pokrój w półplasterki, dodaj do garnka z papryką. Całość zalej passatą, gotuj około minut. Jeśli leczo jest za gęste, dolej pół szklanki wody.

Podawaj z kromką dobrego chleba. Coś ciepłego, sytego, domowego. Idealne na lekki letni posiłek leczo z cukinią i kiełbasą będzie jednocześnie pożywne i szybkie do wykonania. To doskonały sposób na obiad na dwa dni, a więc propozycja dla tych, którzy nie mają ochoty spędzać w kuchni zbyt wiele czasu. Zapraszam dzisiaj na mój ulubiony przepis na leczo.


Aromatyczne, smaczne, dokładnie takie, o jakie będą was prosić wszyscy członkowie rodziny. Muszę przyznać, że to leczo lubimy wyjątkowo. Jest dużo odmian leczo, jedną z nich jest leczo z dodatkiem cukinii. Na stronie mam także przepis na leczo z cukinią z dodatkiem mielonego mięsa zamiast kiełbasy, to dobra opcja dla tych, którzy niekoniecznie przepadają za kiełbasą i wybierają chude mięso. Dzisiaj polecam klasyczne leczo z cukinią.


Szybki i prosty PRZEPIS na leczo. Wakacje to czas, kiedy stragany uginają się pod ciężarem owoców i warzyw. Jest w czym wybierać- pomidory, cebula, cukinia. Paprykę, cukinię, pomidora i pieczarki pokroiłam i dodałam do podsmażonej kiełbasy. Przykryłam pokrywką i dusiłam ok.


Po tym czasie dodałam słoiczek przecieru i fasolę.

Leczo warzywne z cukinią i pieczarkami. Chwilkę jeszcze całość gotowałam bez przykrycia. Zobacz, jak zrobić leczo. Przepisy na leczo są różne. Tradycyjne leczo składa się z pomidorów, papryki, cebuli i kiełbasy.


Teraz czas na pomidorki z puszki, które będą bazą dla naszego lecza oraz przyprawy tj. Gdy całość zacznie się gotować dodajemy pokrojoną cukinię - wielkość zależy od gustu - jeśli chcemy by była chrupiąca, kroimy na większe części, a jeśli chcemy by się rozpadła, kroimy na małe cząstki. Moje leczo z kiełbasą i cukinią szykuje się błyskawicznie.


Myślę, że to jedno z dań, które obowiązkowo powinnyśmy szykować latem. To też bardzo proste do zrobienia danie jednogarnkowe, więc masz też mniej zmywania. Pyszne leczo z cukini z pieczarkami wspaniale smakuje w tak upalne dni.


Za co najbardziej lubię leczo? Mama w okresie letnim robiła je bardzo często, zawsze zjadaliśmy je z ogromnym apetytem po całym dniu biegania po dworze. To mój smak dzieciństwa! Lekkie danie, którego głównym składnikiem jest cukinia. Można przygotowywać je przez cały rok.


W sezonie letnim można skorzystać ze świeżych pomidorów, a w zimie z pomidorów z puszki. Uwielbiam lipiec za pyszne owoce, którymi nas obdarowuje, a sierpień za moc warzyw. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Poniżej znajdziecie najlepsze przepisy na leczo!


Klasyczne z papryki i kiełbasy, ale i pyszne wegetariańskie z cukinią i pieczarkami. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Nie pamiętam czy po raz pierwszy poznałam smak tego dania w Toskanii czy też w Polsce, ale utkwił on na długo w mojej pamięci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty