środa, 5 września 2018

Łatwe chruściki

Mąkę przesiewamy na stolnicę i dodajemy pozostałe składniki ciasta. Zawijamy ciasto w folię na pół godziny. Każdy pasek przecinamy wzdłuż w środku i jeden koniec przewijamy przez powstały otwór. Bardzo łatwy przepis na faworki.


Smaczne i dość szybkie w przygotowaniu.

Polecam nie tylko na Tłusty Czwartek. Kruche, rozpływające się w ustach tyle mogę powiedzieć o moich chruścikach :) min łatwe tanie. Faworki, chrust, chruściki, chrusty? Desery Pączki i chruściki z jednego ciasta. Dwa w jednym pączki i chruściki.


Zgodnie ze staropolskim obyczajem karnawał to czas smażenia faworków. Przygotowuje się je z ciasta śmietanowego, zbijanego, a smaży jak pączki na głębokim tłuszczu. Smażyłam te chruściki na smalcu i na oleju, obie wersje są bardzo smaczne i właściwie tylko nieznacznie różnią się smakiem.

Połowę ciasta można włożyć do lodówki i resztę faworków przyrządzić następnego dnia. Uwaga: Lepiej nie dodawać cukru do ciasta, ponieważ powoduje to szybsze przypalanie się faworków. Przepisy z kategorii chruściki.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Prosty przepis na pyszne tradycyjne faworki. To łatwiejsze niż Ci się wydaje, zaskocz swoich bliskich :) Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku na ciastkożercach! Trochę spóźniony przepis tłustoczwartkowy ;) Wczoraj wyciągnęłam z szuflady zapomnianą foremkę rozetkową do smażenia chruścików i postanowiłam usmażyć parę gwiazdek.


Skorzystałam z przepisu, który był dołączony do foremki. Zrobiłam z tego przepisu swoje pierwsze w życiu faworki i jestem wprost zachwycona. Proporcje na ciasto są dobrze dobrane. Jestem zwolennikiem maszynowych rozwiązań, więc ciasto zagniótł robot hakiem do ciasta drożdżowego (super sprawa - pierwszy raz zagniatałam hakiem coś innego niż drożdżowe ;)), potem w ruch poszła maszynka do mielenia mięsa (zgodnie z licznymi komentarzami).


Unsubscribe from TalerzPokus? Ciasta Łatwe faworki (chrust, chruściki, chrusty) Sty. Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią!


Chruściki pojawiły się już na blogu, ale nie miały dużych bąbelków i były jak na pierwszy raz trochę przymurzynione. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Zrób to smacznie.

Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Jednak teraz odkryłam chruściki drożdżowe, które dużo bardziej mi smakują. Ledwo je zrobiłam i już mam zamiar to powtórzyć. Oczywiście najlepiej smakują pierwszego dnia.


Do wyrośnięte rozczynu dodajemy pozostałe składniki ciasta. Pod koniec dodajemy rozpuszczony tłuszcz. Gotowe ciasto pozostawiamy w ciepłe miejsce do wyrośnięcia Wyrośnięte ciasto wykładamy na stolnicę. Wałkujemy i wykrawamy faworki. My proponujemy genialne ułatwienie: faworki lane - szybkie, łatwe, bezstresowe i tak samo pyszne.


Dobre na karnawał, tłusty czwartek i na każdą inną okazję. Nieważne czy nigdy nie smażyliście faworków, czy robicie je co roku – na 1 poradzicie sobie z tym przepisem. Gotowe chruściki są nie tylko cieniutkie, chrupiące i kruche, ale samo wykonanie to dosłownie chwila! Ciasto z tego przepisu wychodzi gładkie i elastyczne, idealne do pracy, nawet dla początkujących.


Zagubił mi się gdzieś sprawdzony przepis na drożdżowe chrusty. Przeszukałam wszystkie moje bruliony i nic. Nie było wyjścia, trzeba było znaleźć coś nowego.


Na przepis natknęłam się na blogu Coś słodkiego, poproszę. Nie jest skomplikowany ani czasochłonny, a chruściki wychodzą pyszne. Nie wszyscy w tłusty czwartek zajadają się pączkami. Dla tych, którzy wolą chrupiące faworki (chrusty czy chruściki), mamy przepis na faworki według. Ja w dzieciństwie nazywałam je morszczynem ze względu na pęcherzyki powietrza w usmażonym cieście.


Takie właśnie powinny być domowe faworki - lekkie i chrupiące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty