poniedziałek, 24 września 2018

Makowiec łatwy szybki

Drożdże mieszamy z lekko podgrzaną śmietaną i odstawiamy na chwilę. Mąkę przesiewamy na stolnicę wraz ze szczyptą soli i cukrami. Dodajemy zimne masło i siekamy.


Gdy rozczyn zacznie działać dodajemy go do mąki razem z jajkiem i żółtkami. Wszystkie składniki szybko zagniatamy. Do miski wsypujemy mąkę z proszkiem do pieczenia, kaszę manną i cukier. Składniki mokre: jajka, żółtka, śmietanę i roztopioną margarynę ucieramy. MIksujemy na gładkie ciasto.


Szczególnie ważny jest dodatek czekolady, dzięki niej zwykły makowiec przybiera postać dość wykwintnego torciku makowo - czekoladowego. Przepis na szybki makowiec na kruchym cieście. Ja użyłam gotowej masy makowej, którą dostałam od firmy Helio. Oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kuchnia z widokiem na ogród. Witam makowiec zawsze mi peka przejrzalam komentarze i mysle, ze z tych dwoch powodow ktore najczesciej Pani podaje to mam za cienki rozwalkowane ciasto, ciasto walkuje na wymiar 35×czy zatem zrobic troche mniejszy prostokat? Trochę mnie tu nie było, więc w ramach przeprosin proponuję przepis na szybki makowiec. MAKOWIEC: ZOBACZ PROSTY I SZYBKI PRZEPIS NA PYSZNY MAKOWIEC.


Równo rozkładamy masę makową i pozostawiamy wolne brzegi z każdej strony, wystarczy ok cm. Przed nami ostatnia prosta, zwijamy. Szybki makowiec w każdej odsłonie!


Więcej niż przepisów. Jeśli po upieczeniu wierzch makowca pęknie, nie przejmujcie się tym. Jest on bardzo łatwy i przede wszystkim szybki do zrobienia. Pyszny, łatwy w przygotowaniu, nie wymagający dużego nakładu pracy- makowiec może być znakomitą propozycją na świątecznym stole. To smakowity wypiek który potrafi zrobić każdy laik.


Dodane przez Tosca w: Tylko o kuchni. Poproszę o sprawdzone przepisy na łatwy i szybki tort, taki który zawsze się udaje i nie ma opcji, bym go zepsuła, gdyż musi wyjść za pierwszym podejściem. Nie zdążyłam upiec przed okresem świątecznym, upiekłam więc teraz - z obawy, że w przyszłym roku historia się. Chlebek życia – łatwy, szybki i zdrowy, bez mąki.


Najlepszy barszcz wigilijny – intensywny, prawie czarny. Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię.


Z przepisu wychodzą aż makowce. Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić. Dla zabieganych, którzy nie znaleźli mielonego maku polecam szybki makowiec oparty na gotowej masie z puszki – składniki zostały dobrane specjalnie do mas kupnych, dlatego nie musicie obawiać się, że makowiec wyjdzie za słodki. Tego pysznego makowca szykuję zazwyczaj na Święta, jednak warto skusić się na taki wypiek również na inne okazje. To prosty i szybki przepis na makowiec.


Makowiec łatwy szybki

Nie ma potrzeby szykowania zaczynu. Można też użyć gotowej masy makowej z puszki. Domowy makowiec nie tylko wspaniale wygląda, ale i smakuje nieziemsko.


Moja rodzina i znajomi bardzo go lubią. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na łatwy makowiec. Prosty, szybki i mniej tradycyjny makowiec. Idealny dla zapracowanych. Kasza jaglana, sok jabłkowy… czy z tego może powstać makowiec na Święta?


Co prawda będzie miał inny kształt i trochę różniący się smak od tego zawijanego z ciastem drożdżowym, ale zapewniamy, że po spróbowaniu tej wersji nie pożałujecie! Nadaje się do dłuższego przechowywania, zatem można przygotować go z wyprzedzeniem. Ciasto idealne również dla tych, którzy obawiają się ciasta drożdżowego. Jest łatwiejsze, mniej pracochłonne, a największy atut - jeszcze smaczniejsze.


Kruche ciasto z tego przepisu jest bezbłędne, do tego masa makowa, wykończenie z kruchego ciasta i gotowe. Dobrym przykładem jest gotowa masa makowa. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Trochę późno jak na przepis na makowiec :) Przygotowania do świąt to u mnie tak zabiegany czas, że na bloga go niestety zabrakło. Zacznę nadrabiać po świętach :) Tymczasem o makowcu: bardzo łatwy, wilgotny i smaczny. Dla mnie ogromny plus, że bez miodu - mi miód przeszkadza w tego rodzaju wypiekach.


Wybierz sobie ze setek przepisów na Łatwy i szybki makowiec krucho, które będziesz z łatwością i szybko przyrządzać. Przygotuj sobie składniki i możesz rozpocząć gotowanie Łatwy i szybki makowiec krucho. Ciesz się z odkrywania nowych pokarmów i dań z najlepszych Łatwy.


Makowiec łatwy szybki

Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Prosty makowiec - tani i szybki w wykonaniu Składniki: jajek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty