piątek, 7 września 2018

Ryba po grecku oryginalny przepis

Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia. Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku. Najczęściej gości na naszych stołach na Święta Bożego Narodzenia, chociaż niektórzy (tak jak ja #128521; ) przyrządzają ją również w ciągu roku. Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku.


Polecane przepisy: ryba po grecku według przepisu ewy wachowicz Zobacz więcej. Oryginalny przepis na rybę po grecku zakłada podawanie jej na zimno.

Filet ryby przekładny jest drobno pokojonymi i posiekanymi warzywami korzeniowymi uduszonymi w sosie pomidorowym. Pani Aniu, w poszukiwaniu przepisu na rybę po grecku zauważyłam, że przy swoim przepisie ma Pani oznaczenie bezglutenowe, zapomniała Pani, że rybę obtaczamy w mące pszennej ! Proszę zweryfikować oznaczenia w przepisach, w przeciwnym razie Może Pani komuś zaszkodzić. Teraz i ty możesz przygotować rybę po grecku Magdy Gessler. Sprawdź, jak rybę po grecku przyrządza Magda Gessler i zainspiruj się jej pomysłem! Przepis na rybę po grecku w dwóch wersjach.


Prosty przepis tradycyjny oraz przepis na wersję fit, czyli ryba po grecku dietetyczna. Zapraszam po mój najlepszy przepis na rybę po grecku.

Jeśli lubisz ryby i zastanawiasz się co podać na obiad. Bardzo dobrze smakuje podgrzewana na drugi, czy na trzeci dzień. W zgodzie z powyższym hasłem dziś przepis na rybę po grecku. Zajadamy się nią podczas Wigilii, na imieninach babci czy weselu.


Jej smak zależy od tego jakiej użyjecie ryby, jakie będą przyprawy, jak sama ryba zostanie usmażona oraz od konsystencji sosu. Być może nazwa ryby „po grecku” wzięła się stą że w kuchni śródziemnomorskiej bardzo popularne są warzywa duszone w oliwie, często z pomidorami. Podawane są na zimno jako przystawki. Kolor i wygląd podobny, ale smak całkowicie inny. Moja ryba po grecku to tradycyjny, rodzinny przepis.


Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron, przekładamy na głęboki półmisek. Co prawda przepis na rybę po grecku wymaga nieco więcej czasu i cierpliwości, bo danie jest dość pracochłonne. Ryba jest delikatnie oprószona.


Ale za to jak taka ryba po grecku wygląda! No zjawiskowo po prostu :) A do tego jest dobra na ciepło i na zimno. Jednak uniwersalność oraz ciekawy warzywny smak czynią z niej danie idealne na wczesną kolację lub lunch. Kupując rybę filetowaną zwróć uwagę na jej świeżość.


Zaskoczona jestem opinia p. Ja tez robię taka rybę, tyle ze nie dodaje papryki.

Czy naprawdę w slepie mozna kupić dobra rybę po grecku ? Cóż każdy moze sie wypowiadać jak uważa. Pyszna ryba po grecku Magdy Gessler z programu Kuchenne Rewolucje zaprezentowana w restauracji Łebska Chata w Łebie. Potrawa smakuje doskonale zarówno na ciepło jak i na zimno. Również paprykę chili orginalną i koncentrat Heinz z oliwką. Zamiast wody zawsze dodaję do potraw wywar z kurczaka.


Codziennie gotuję udko dla ulubieńca to mam. Pewnie nie jest to ryba po grecku tylko moja wersja. Posolić i oprószyć pieprzem cytrynowym i mąką. Na patelni rozgrzać olej i smażyć rybę na złoty kolor. Marchewkę, pietruszkę, selera, obrać, umyć, osuszyć i zetrzeć na tarce do warzyw.


Rybę rozmrozić, umyć, osuszyć. Robię ją po prostu na obia jak przyjdzie mi na nią ochota. A potem pozostaje się zajadać. Czas zacząć szykować przepisy na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia.


Przygotowałam rybę po grecku, lecz w nieco odchudzonej wersji. Taką rybę robiłam pierwszy raz, ale wyszła całkiem całkiem ;) marchewki, dużą pietruszkę i kawałek selera ścieramy na tarce na… Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty