piątek, 14 grudnia 2018

Makowiec bez ciasta z gotowej masy makowej

Dodane przez Elifia w: Tylko o kuchni. Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców. Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy). Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Co do gotowej masy makowej – podobne pytanie.


Dużo zależy od rodzaju użytej masy makowej, im bardziej wodnista, tym makowiec bardziej wilgotny. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Z góry dziękuje i pozdrawiam ! Na jeden taki makowiec jak w przepisie wchodzi cała taka puszka czy może zostaje tej masy? Tradycyjny, zawijany makowiec z ciasta krucho-drożdżowego z gotową masą makową.


Ciasto: Masło posiekać z mąką, dodać drożdże rozpuszczone w śmietanie, cukier puder, sól, jajk Zobacz więcej. Prosty przepis na makowiec na Święta. To najlepszy tradycyjny przepis na makowiec zawijany - rolada makowa drożdżowa. Gdy spróbowałam w pracy od koleżanki ciasta japońskiego – przepadłam.


Tak mi zasmakowało, że musiałam je koniecznie upiec. Zapraszam na pyszny, wilgotny makowiec z brzoskwiniami i bezą migdałową. Poprosiłam panią Dorotę o przepis, której serdecznie dziękuję za inspirację :-) Do ciasta można użyć gotowej masy makowej z puszki lub zrobić ją samemu. Chociaż musimy przygotować parę warstw to uważam, że jest szybki w przygotowaniu.


Przygotowałam go z gotowej masy makowej. Tata Lubego ostatnio wręczył mi puszkę gotowej masy makowej i dał zadanie: upiecz jakieś ciasto. Jednak niższy stopień trudności nie wiąże się z niższym stopniem jakości.


W dodatku nie przepadam za gotowymi produktami, wolę zrobić sobie wszystko sama. W tym wpisie przedstawię Wam prosty przepis na makowiec zawijany z gotowej masy makowej. Nie wszyscy jednak mają. Luuudzie… co ja się nie naczytałam opinii, że gotowa masa makowa jest taka zła i niedobra. Ponieważ wiem, że chętnie sięgacie po szybkie przepisy i proste ciasta, przygotowałam dwie wersje nadzienia.


Jedno z gotowej masy makowej z puszki i drugie tradycyjne, przygotowane z maku parzonego. Tez bym chciala zrobic z gotowej masy z puszki mieszkam na pld. Ciasto bez którego wielu z Was nie wyobraża sobie Świąt Bożego Narodzenia - makowiec zawijany, w moim regionie nazywany struclą z makiem. Wloch i mak tu nie jest popularny tak jak na polnocy kraju,ciezko kupi dobry niebieski mak.


Bede wdzieczna za podpowiedz. Chcialabym ulatwic sobie pieczenie,czy ktos juz piekl z gotowej masy ? Wbrew pozorom zrobienie makowca nie jest to trudne, trzeba pamiętać jedynie o dobrym wyrobieniu ciasta drożdżowego. Klasyczny makowiec na biszkoptowym spodzie.


Podajemy sprawdzony przepis na makowiec zawijany. Po upieczeniu i ostudzeniu ciasta należy je odwrócić, aby biszkopt znajdował się na dole. Ciasto pieczone jest w ten sposób, że ciężka masa makowa znajduje się na spodzie formy, a delikatny biszkopt na górze. Przepis na makowiec na biszkopcie. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na z gotowej masy makowej. Masło wrobiło się bardzo szybko, z wyrobieniem ciasta nie było problemów, a robiłam wszystko ręcznie. Masa makowa pyszna, nie odstaje od ciasta. Najlepszy makowiec na świecie. Bardzo dziękuję za przepis i inspiracje.


Również wolę ciasta z mniejszą ilością masła i maku. Jak z tym wtedy postąpić ? Czy mogłabym prosić o podanie przepisu na ten lżejszy makowiec japoński. Przed świętami Bożego Narodzenia nie zawsze jest czas na to, by wszystkie składniki potrzebne do świątecznych potraw przygotowywać samodzielnie. Wypróbuj przepis na struclę makową z gotowej masy makowej! Uwaga: możesz użyć gotowej masy makowej z puszki (bez konserwantów i chemicznych dodatków), ale wtedy należy radykalnie zredukować ilość cukru (lub zupełnie z niego zrezygnować) i zrezygnować z esencji migdałowej (powinna już być w gotowej masie).


Mogę użyć gotowej masy makowej ? Do sernika z makiem użyłam gotowej masy makowej. Orginalnie w przepisie jest podany sposob przygotowania masy makowej ;ja poszlam na latwizne i uzywam gotowej masy z puszki (po dodaniu bialek troche dosladzam). Ciasta Z Masy Makowej Z Puszki - informacje, zdjęcia, materiały video. Sernik z makiem robi się bardzo szybko, a jego smak przywołuje świąteczne wspomnienia. Dzisiejszy przepis wyróżnia się prostotą wykonania.


Więcej niż przepisów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty