czwartek, 20 grudnia 2018

Malinowa chmurka sprawdzony przepis

Po tym czasie rozwałkować i wyłożyć na blachę o wym. Nakłuć widelcem i piec ok. MALINOWA CHMURKA - IDEALNY PRZEPIS NA CIASTO - przełamana smakiem owoców pyszna beza :) Delikatne, idealne ciasto, które uwodzi smakiem! PIKANTNA SURÓWKA Z OGÓRKA – PROSTY PRZEPIS.


KOTLECIKI Z KURCZAKA PIECZONE W SEZAMIE – NAJLEPSZY PRZEPIS.

DAVE Z AMERYKI I PRZEPIS NA NAJLEPSZY SHAKE. Ja robiłam go dopiero pierwszy raz i muszę przyznać, że smakuje super #128578; Co prawda trzeba się przy nim napracować i spędzić kilka godzin w kuchni, ale warto! Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Mój pamiętnik kulinarny.


Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę. Nazwa jak najbardziej adekwatna, ponieważ ciasto jest lekkie, a za sprawą masy śmietanowo-serowej i bezy faktycznie przypomina chmurkę. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Przedstawiam przepis na babkę drożdżową według receptury słynnej siostry Anastazji. To ciasto to również wariacja na temat innego popularnego wypieku jakim jest malinowa chmurka.

Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. Zawinąć w folię spożywczą i wstawić do lodówki na minut. Ciasto malinowa chmurka. Jest niezwykle pyszne, delikatne i rozpływające się w ustach.


Jednym słowem – uzależnia! Uznaliśmy je za jedne z najlepszych ciast na świecie! Połączenie wielu pysznych smaków w jednym cieście. Kruche ciasto, maliny z galaretką, krem z mascarpone i bitej śmietany i delikatna beza. Bezę i kruche ciasto najlepiej przygotować wcześniej i kilka godzin przed podaniem połączyć z kremem i galaretką.


Do miski wsypać wszystkie składniki i zagnieść ręką. Polecam wszystkim miłośnikom malin - i nie tylko! Mimo, że w składzie ciasta znajduje się słodka beza, całość nie jest przesłodzona, gdyż słodycz równoważy kwaskowata galaretka z malinami.


Dzięki czemu ciągle mamy ochotę na jeszcze jeden kawałek. Nie wiem dlaczego wbiłam sobie do głowy, że jako spód powinno się wykorzystać biszkopt. Dopiero po upieczeniu sprawdziłam i odkryłam zdumiona, że byłam w błędzie. Myślę, że mało komu ona nie smakuje:) wiec jeśli jest ktoś, kto nie próbował- to Koniecznie musi;) troszkę zmieniłam klasyczny przepis, ponieważ na tamtym spodzie nie chciała mi wyjść chrupiąca beza (tylko taka gumowata).


Przygotowanie kruchego ciasta: Mąkę pszenną łączymy z cukrem pudrem, proszkiem do pieczenia, masłem, ekstraktem z wanilii oraz żółtkami.

Całość dokładnie wyrabiamy, aż powstanie jednolita masa. Przepis na malinową chmurkę widziałam w różnych wariantach, wszystkie je jednak łączy to, że połączenie takich składników musi smakować bosko! Filmik to relacja z moich kuchennych rewolucji. Muzyka: Pitx - Pink ink in the sink T. Pewnego razu wpadła do mnie siostra i mówi, że jadła na imieninach u koleżanki malinową chmurkę i opowiada jakie to wspaniałe ciasto hehe.


Wyjęłam więc z szuflady przepis i pokazałam jej, no i. Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane.


Autorskie przepisy ze zdjęciami. Słodkości znane na całym świecie. Ja najczęściej wykorzystuję je do ciast i deserów. Robie je poraz drugi tym razem tak, jak przepis nakazuje na kruchym spodzie , bo wcześniej zrobiłam na biszkopcie.


Tak też było i tym razem. Spód to ciasto kruche, druga warstwa to maliny, trzecia bita śmietana z serkiem mascarpone i czwarta – delikatna, chrupiąca beza z przypieczonymi płatkami migdałów na wierzchu. Jeśli ktoś ma sprawdzony przepis bardzo proszę o podesłanie.


To co znalazłam za WŻ to nie to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty