piątek, 26 lipca 2019

Przepis na placek malinowa chmurka

Przepis na ciasto nadesłała mi Aleksandra (bardzo dziękuję!), oryginalnie ciasto przypominało Panią Walewską - dwa blaty ciasta kruchego pieczone razem z bezą, pomiędzy nimi warstwa galaretki i kremu śmietankowego. Malinowa chmurka zawsze wprawia gości w zachwyt. Polecane przepisy: placek malinowa chmurka ewy wachowicz Zobacz więcej.


Przepis na placek malinowa chmurka

To ciasto to również wariacja na temat innego popularnego wypieku jakim jest malinowa chmurka. Ciasto wprost rozpływa się w ustach. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasta siostry anastazji malinowa chmurka. Lista przepisów na malinowa chmurka na biszkopcie z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. MALINOWA CHMURKA - IDEALNY PRZEPIS NA CIASTO - Przepisy Joli MALINOWA CHMURKA – IDEALNY PRZEPIS NA CIASTO WĄTRÓBKA Z GRILLA – PRZEPIS IDEALNY Z LVIVA – WYZWANIE BROIL KING KEG RAFFAELLO BEZ PIECZENIA Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Mój pamiętnik kulinarny. Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę.


Przepis na placek malinowa chmurka

Polecam wszystkim miłośnikom malin - i nie tylko! Nazwa jak najbardziej adekwatna, ponieważ ciasto jest lekkie, a za sprawą masy śmietanowo-serowej i bezy faktycznie przypomina chmurkę. Pewnego razu wpadła do mnie siostra i mówi, że jadła na imieninach u koleżanki malinową chmurkę i opowiada jakie to wspaniałe ciasto hehe.


Wyjęłam więc z szuflady przepis i pokazałam jej, no i. Jeden placek ułożyć na desce, posmarować połową frużeliny malinowej, posypać odłożonymi całymi malinami, przykryć kremem. Resztę frużeliny rozsmarować na drugim placku i zsunąć go na krem (najlepiej na cienkiej plastikowej podkładce). Na frużelinie malinowej położyć placek bezowy i wstawić do lodówki.


Jest niezwykle pyszne, delikatne i rozpływające się w ustach. Jednym słowem – uzależnia! Uznaliśmy je za jedne z najlepszych ciast na świecie!


Goście zachwyceni, wszyscy objedzeni po uszy. Nie doczytałam tylko komentarzy i niepotrzebnie rozmroziłam maliny, ale na przyszłość użyję takich prosto z zamrażarki. This feature is not available right now. To ciasto to rzeczywiście chmurka, na dole ciasto kruche, potem galaretka z malinami, śmietana z serkiem mascarpone i na wierzchu beza.


Przepis na placek malinowa chmurka

Ja robiłam go dopiero pierwszy raz i muszę przyznać, że smakuje super #128578; Co prawda trzeba się przy nim napracować i spędzić kilka godzin w kuchni, ale warto! DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Witam wszystkich po długiej nieobecności. Jest to hit z blogu Moje Wypieki, stąd też jest ten przepis. Myślę, że mało komu ona nie smakuje:) wiec jeśli jest ktoś, kto nie próbował- to Koniecznie musi;) troszkę zmieniłam klasyczny przepis, ponieważ na tamtym spodzie nie chciała mi wyjść chrupiąca beza (tylko taka gumowata).


Nie wiem dlaczego wbiłam sobie do głowy, że jako spód powinno się wykorzystać biszkopt. Dopiero po upieczeniu sprawdziłam i odkryłam zdumiona, że byłam w błędzie. Jeśli zrobisz zdjęcie wykonej potrawy i prześlesz je na mój adres e-mail, możesz liczyć na to, że opublikuję je w galerii pod przepisem. Można go robić w TM i podam tu przepis, jednak ja polecam zmiksować za pomocą miksera, żeby mieć masę pod kontrolą przez cały czas.


Przygotowanie kruchego ciasta: Mąkę pszenną łączymy z cukrem pudrem, proszkiem do pieczenia, masłem, ekstraktem z wanilii oraz żółtkami. Tak przygotowane ciasto owijamy w folię spożywczą i odstawiamy do. Mimo, że w składzie ciasta znajduje się słodka beza, całość nie jest przesłodzona, gdyż słodycz równoważy kwaskowata galaretka z malinami.


Dzięki czemu ciągle mamy ochotę na jeszcze jeden kawałek. Truskawkowa chmurka to idealny wypiek nie tylko na niedziele, lecz również na święta, urodziny czy inne uroczystości rodzinne. Przenikające się w nim warstwy kruchego ciasta, owocowej galaretki, śmietankowo-waniliowego kremu oraz migdałowej bezy zadowolą każdego amatora słodkości.


Pomimo trwającego już sezonu na bardziej jesienne owoce postanowiłam wykorzystać rosnące jeszcze w naszym ogrodzie ostatnie późne maliny. Uproszczony przepis na mityczne ciasto malinowa chmurka. Zobacz jak je wykonać w domu przy pomocy urządzenia Thermomix - przepis wraz z filmem. Powstało ze składników, które akurat miałam w domu. Na jednym kawałku nie można poprzestać.


Całość pyszna, wilgotna, delikatnie cytrynowa. W przygotowaniu nie jest trudne, a smakuje wyśmienicie. MALINOWA CHMURKA (MALINOWA PYCHOTKA, MALINOWY OBŁOCZEK) pod tymi nazwami można spotkać różne wersje ciasta składającego się z kruchych placków, galaretki malinowej, śmietankowego kremu i bezy. Samo ciasto jest bardzo proste w przygotowaniu, trzeba jednak (jak to przy ciastach warstwowych przeważnie bywa) poświęcić trochę czasu na jego przygotowanie, ale naprawdę warto, bo.


Spód to ciasto kruche, druga warstwa to maliny, trzecia bita śmietana z serkiem mascarpone i czwarta – delikatna, chrupiąca beza z przypieczonymi płatkami migdałów na wierzchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty