piątek, 1 lipca 2016

Ciasto kruche na makowiec

Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Wasze ulubione kruche ciasto z pianką (u mnie tym razem wiśniową) w odsłonie świątecznej. Jeśli szukacie idealnego przepisu na makowiec na kruchym cieście, podzielne ciasto z dużej blachy, nie ma się nad czym zastanawiać ;-). W takim razie koniecznie wypróbuj przepis na kruchy placek z makiem.


Najlepszy makowiec na kruchym spodzie, z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej. U mnie pojawił się na stole świątecznym, do przepisu bardzo chętnie wrócę w przyszłości :-). Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Przepis na makowiec zawijany. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię.


Z przepisu wychodzą aż makowce. Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić. Wyśmienity makowiec na cieście kruchym oblany lukrem. Durszlak - kruche ciasto z makiem z puszki.


W tym roku na pewno nie zabraknie również tego ciasta. Podobne przepisy Łatwy makowiec na krucho drożdżowym cieście Wkn. Jeśli zastanawiasz się, jaki wypiek podać podczas rodzinnego spotkania, koniecznie wypróbuj przepis na kruche ciasto z makiem i budyniową pianką. Do jego przygotowania możesz wykorzystać gotową masę makową, dodając do niej jedynie tartą bułkę.


Pyszne, delikatne, kruche ciasto z dowolnymi owocami. Krucha rolada makowa Wkn. Można przygotować je z dowolnymi owocami zarówno świeżymi, jak i mrożonymi.


To ciasto, które jednoznacznie kojarzy się ze świętami, jednak różnego rodzaju rolady makowe przygotowuje się przez cały rok. Bardzo dobry, wielokrotnie sprawdzony przepis na makowiec. Przechowywanie upieczonych makowców w lodówce przedłuża ich trwałość.


Wszystkie najlepsze przepisy na makowce, strucle i ciasta z makiem w jednym miejscu. Zrobisz z niego słodkie babeczki lub ciasteczka. Mama zazwyczaj pieczenie tradycyjny zwijany makowiec, a ja w zeszłym roku zrobiłam jej konkurencję z makowcem kruchym z budyniową pianką. Cała rodzina bardzo go chwaliła. Przygotowanie ciasta składa się z kilku etapów.


Najpierw zagniatamy kruche ciasto i chłodzimy je. Następnie ciasto ścieramy i podpiekamy. KRUCHE CIASTO – PRZEPIS – pytacie mnie jak przygotować idealne ciasto kruche, dlatego przygotowałam wpis wraz z przepisem w formie filmu (żeby każdy mógł zobaczyć krok po kroku jak przygotowuje się takie ciasto). Dziękuję za dobry przepis na cisto. Pozdrawiam i Zdrowych , Wesołych Świąt życzę.


Wykonanie go jest troszkę czasochłonne, ale dla takiego efektu końcowego warto! Składniki na ciasto kruche: 500g mąki tortowej 125g cukru pudru 300g zimnego masła 4. Nadaje się do dłuższego przechowywania, zatem można przygotować go z wyprzedzeniem. Z ciasta kruchego wyrabia się także korpusy do napełniania słodkimi lub wytrawnymi nadzieniami, rurki do nadziewania kremami oraz otwarte i zamknięte paszteciki.


Ciasto kruche na makowiec

Zainspirowana zostałam przepisem z Moich Wypieków, zmieniłam go po swojemu i wyszło doskonałe. Zaloguj się aby zapamiętywać przepisy. Sernik z malinami i brzoskwiniami. Ta wersja będzie też o wiele bardziej przyjazna smakoszom, którzy nad rozgryzanie ciasta przedkładają delektowanie się masą.


To drugie jest łatwiejsze w przygotowaniu. W obu wypadkach należy zaś pamiętać, by przed nałożeniem masy makowej posmarować ciasto białkiem. Dzięki temu prostemu zabiegowi nadzienie będzie przylegać do ciasta, a makowiec będzie idealny!


Poznaj tajemnice maku na makowiec! W mojej rodzinie nie ma świąt bez makowca. Ciasto kruche z jagodami i masą serową. Pojawia się on obowiązkowo obok sernika, piernika i miodownika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty