wtorek, 12 lipca 2016

Przepis na makowiec z gotowa masa

Dzisiaj przepis na makowiec, który jest przygotowywany przez babcię, chociaż moja szwagierka lekko go zmodyfikowała,. Wiem, ze juz sezon swiateczny sie skonczyl, ale. Jednak niższy stopień trudności nie wiąże się z niższym stopniem jakości.


DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców.


Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy). Dwa makowce mi wyszly i sa juz w piecyku. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Sama ta gotowa masa to nie wspaniala ale upiekszylem ja rodzynkami i daktylami wymoczonymi w rumie. Ciasto to pozytywne zdarzenie bo wyroslo prawie 3X a uzywalem suchych drozdzy do ciast slodkich.


Mimo, że już po świętach to mam dla Was przepis na ciasto makowe z masą bakaliową. Wypiek ten nie należy do najbardziej wymagających podczas przygotowania więc na pewno sobie z nim poradzisz. Domowa masa makowa przepis. Masa z mielonego maku z bakaliami, orzechami, rodzynkami, skorką pomarańczową. Udekorowane miodową polewą kajmakową słodzoną miodem.


Przepisy z kategorii gotowa masa. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Niezwykle smaczny makowiec.


Przepis na makowiec z gotowa masa

Wilgotny, długo zachowujący świeżość, lepszy niż z cukierni! Masa serowa: Białka oddzielić do żółtek. Miękkie masło należy utrzeć z cukrem i nadal miksując - dodawać po żółtku, a następnie porcjami łączyć z twarogiem. Dodać budyń, aromaty i na końcu ostrożnie wmieszać uprzednio ubitą pianę z białek. Masę serową równomiernie przełożyć na część z makiem.


No więc ten przepis jest na jeden taki makowiec czy może na więcej? Co do gotowej masy makowej – podobne pytanie. Na jeden taki makowiec jak w przepisie wchodzi cała taka puszka czy może zostaje tej masy?


Klasyczny makowiec na biszkoptowym spodzie. Ciasto pieczone jest w ten sposób, że ciężka masa makowa znajduje się na spodzie formy, a delikatny biszkopt na górze. Po upieczeniu i ostudzeniu ciasta należy je odwrócić, aby biszkopt znajdował się na dole. Gotową masę można wykorzystać jako jedną z warstw lub wierzch mazurka.


Jeśli ktoś z Was przygotowywał mój mazurek królewski, z pewnością wie, jak wybornie smakuje w towarzystwie jabłek z dodatkiem galaretki oraz polewy orzechowej, kruchego ciasta i czekolady. Piekąc makowiec, seromakowiec lub inne ciasto z makiem, do masy makowej z reguły trzeba dodać. W tym wpisie przedstawię Wam prosty przepis na makowiec zawijany z gotowej masy makowej. Luuudzie… co ja się nie naczytałam opinii, że gotowa masa makowa jest taka zła i niedobra.


Dorota napisala,od kiedy robie sama mak moje wypieki makowe wychodza jak ze zdjec, samo to ze kogo obdaruje wypiekami mi powie ,ze jeszcze nie jedli tak dobrego ciasta, dziekuje Dorota za wszystkie rady porady przepisy, mysle ze kazdy z nas umial piec ale z. Nie wszyscy jednak mają. Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię. Z przepisu wychodzą aż makowce.


Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić. Po moczeniu i odciśnięciu z płynu mak należy dwókrotnie zmielić. Taka gotowa masa makowa jest idealna nawet do tortów. Jeśli chodzi o drożdżowe wypieki, to polecam mój przepis na pyszne ciasto z masą makową.


Zobacz więc przepis na babkę drożdżową makową. Podstawą ciasta jest mak lub też jak w moim przypadku gotowa masa makowa. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec z gotową masą makową.


Makowe ciasto zrobione z gotowej masy makowej, jest wyjątkowo proste i szybkie w wykonaniu. Przełożone delikatnym, (nie za słodkim) kremem śmietankowym i oblane gęstym karmelem, wygląda i smakuje wyśmienicie! Zawsze sięgam po ten przepis, gdy mamy ochotę na jakąś słodką, makową pychotkę. Poza walorami smakowymi, do zalet makowego przekładańca, można zaliczyć jego podzielność!


Przepis na makowiec z gotowa masa

Bo płaci się niewiele, a oszczedza się masę czasu. I tak gotowa masa makowa zagościła nawet w moim domu. Coś jednak mnie tknęło, kiedy nie udała mi się strucla z makiem.


Cała siadła, bo masa była zbyt wilgotna i ciężka. Zapewne masz tradycyjny sprawdzony przepis na makowiec przekazywany w twojej rodzinie od pokoleń. Teraz z masą makową Bakalland będzie on jeszcze łatwiejszy w przygotowaniu. Za Ciebie zmieliliśmy dwukrotnie najwyższej jakości mak, który nadaje naszej masie makowej odpowiedni smak i aksamitną konsystencję. Polecam… (zmodyfikowany przepis z książki „słodki świat Kasi”).


Jeśli makowiec będą jeść tylko dorośli, masę można wzbogacić kieliszkiem rumu lub wiśniami z nalewki (oczywiście bez pestek). Gotowa masa makowa - czy jest smaczna? W sprzedaży są makowe półprodukty ułatwiające pracę. Mak już zmielony pozwala zaoszczędzić sporo czasu.


Zrobilam makowiec z Pani przepisu ale niestety mi nie wyszedl ( ale to byl moj pierwszy raz), bylo za duzo masy makowej a za malo ciasta, i chyba ta masa makowa byla za bardzo mokra (mimo ze staralam sie ja dobrze odsaczyc z wody i tez przeciez wyparowala podczas pieczenia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty