wtorek, 14 lutego 2017

Szybkie jagodzianki

Dzisiaj zapraszam na jagodzianki –pulchne i pyszne. A także bardzo proste do zrobienia. Nie powiem, że szybkie, bo jednak to ciasto drożdżowe i trzeba czekać na wyrastanie, ale na pewno można je wpleść między inne czynności (kuchenne, domowe), więc to wyrastanie w zasadzie aż tak bardzo nie jest odczuwalne. Drożdże rozdrabniamy z cukrem i mąką, mieszamy z mlekiem. Mąkę przesiewamy do misy miksera, wbijamy jajko, wlewamy rozczyn.


Dodajemy cukier, oraz ekstrakt z wanilii, odrobinę soli.

Mieszamy hakiem do ciasta drożdżowego. Na koniec pomału wlewamy roztopione i. Puszyste, świeże i pełne jagód - takie będą domowe jagodzianki. Mamy dla Was przepis na przepyszne drożdżowe jagodzianki - wyjdą smaczniejsze niż te kupione.


Przepisy Porady Produkty. Placek drożdżowy ze śliwkami: najłatwiejszy przepis na szybkie ciasto z owocami. Nasze pierwsze jagodzianki w tym roku już za nami. Z pewnością jeszcze nie raz sięgniemy do tego przepisu.


Przygotowanie ciasta drożdżowego być może zajmuję trochę czasu, ale warto go trochę poświęcić na wyrabianie i pieczenie, aby potem rozkoszować się smakiem i zapachem jagodzianek.

Szybkie jagodzianki z j patelni. Jagód jak na lekarstwo, ale jak już je mamy to warto sobie dogadzać. A jak nie mamy, można zastąpić innymi owocami. Osobiście uwielbiam to co drożdżowe, a jak jeszcze na ciepło to już w ogóle bajka. Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania.


Nie mogłam się doczekać, więc zaczęłam zanim się pojawiły, ale jagodzianki cudne;). Dodałam tylko jedno żółtko i letnie mleko ryżowe (zamiast zwykłego) w ilości jak w przepisie oraz jagody leśne (nie borówki). Miękkie, puszyste, delikatnie cytrynowe bułeczki drożdżowe pełne jagodowego nadzienia. Niestety nigdzie nie dostałam prawdziwych, leśnych jagó dlatego musiałam zadowolić się borówką amerykańską.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga na oko, na język. Sezon jagodowy wciąż trwa, więc w najbliższym czasie pojawi się tutaj (mam taką nadzieję) choć jeszcze jeden przepis z tymi owocami. Na początek zrób rozczyn – pokrusz drożdże, dodaj mąkę i cukier oraz mleko (ważne, żeby nie było gorące). Jagodzianki przygotujesz w zaledwie kilku krokach. Dodane przez domatorka1w: Tylko o kuchni.


Wczoraj był ten przepis na smakerze a dzisiaj już nie mogę go znaleźć. Najbardziej puszyste i delikatne jagodzianki ever! Tym razem, dla odmiany od klasycznych jagodzianek, przygotowane z kruszonką, ale można je po prostu polukrować.


Skorzystałam z przepisu na ciasto drożdżowe z Waszego ulubionego makowca zawijanego. Dzięki temu, że jest bogate w żółtka, jest żółciutkie, puszyste, delikatne.

Często jagody zbieraliśmy w lesie, w drodze do babci zamieszkałej w Ostrowcu. Niestety, z tego co pamiętam, babcia nie piekła jagodzianek, za to kupowaliśmy na miejscu całkiem smaczne bułeczki z jagodami. Upiec drugą partię jagodzianek. Polukrować lub posypać cukrem pudrem.


Rozgrzać piekarnik do temp. To najlepsze jagodzianki jakie jadłam, w związku z tym to już zapewne ostatni przepis na klasyczne jagodzianki, jaki tutaj zamieszczam. Na blogu są jeszcze dwa. W ubiegłym roku zrobiłam te jagodzianki, wydawało mi się, że są idealne, ale kiedy w tym roku zrobiłam jedne i drugie dla porównania - już wiem, że te są jeszcze lepsze.


Dołączam się do wielbicieli tego przepisu. Ciasto pięknie wyrosło, jagodzianki pulchne, nawet na drugi dzień miękkie wilgotne i pyszne. U mnie wyszło ich sporo, formowalam nieduże wałeczki. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Od kiedy w warzywniakach pojawiły się pierwsze jagody, borówki- na blogach zaczęły królować pyszne jagodzianki! Nie mogę być gorsza więc też postanowiłam je z chęcią wypróbować #128578; Mięciutkie drożdżowe ciasto, jagodowe nadzienie i lukier- połączenie idealne Nie wyobrażam sobie bez nich lata!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty