czwartek, 23 maja 2019

Placek chmurka

Placek chmurka

To mój pierwszy wpis, więc korzystając z okazji gratuluję fantastycznego bloga! Już nie raz zachwyciłam moich bliskich wypiekami z Pani przepisów ;) A chmurka to chyba numer jeden, obowiązkowa na wszelkie większe rodzinne imprezy. Tym razem mam pytanie, a nie znalazłam odpowiedzi w komentarzach.


Po tym czasie rozwałkować i wyłożyć na blachę o wym. Nakłuć widelcem i piec ok. Jeśli nie macie zbytnio czasu zawsze możecie kruchy spód zastąpić herbatnikami i tak oto w prosty sposób powstanie malinowa chmurka na herbatnikach (bez pieczenia kruchego spodu). Malinowa chmurka zawsze wprawia gości w zachwyt.


Jeśli nie ma sezonu na maliny możesz bez problemu skorzystać z mrożonek, ciasto będzie tak samo dobre. Polecane przepisy: placek malinowa chmurka ewy wachowicz Zobacz więcej. Desery miodownik wg Ewy. Idealne świąteczne ciasto, po dokładną instrukcję zapraszam na bloga z cukrem. Ciasto wprost rozpływa się w ustach.


Polecam wszystkim miłośnikom malin - i nie tylko! Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. Truskawkowa chmurka to idealny wypiek nie tylko na niedziele, lecz również na święta, urodziny czy inne uroczystości rodzinne. W tą pochmurną niedziele przygotowałam deser z malinami i kremu budyniowym.


Jest lekki jak malinowa chmurka! Delikatny, malinowy i delikatnie słodki. Pewnego razu wpadła do mnie siostra i mówi, że jadła na imieninach u koleżanki malinową chmurkę i opowiada jakie to wspaniałe ciasto hehe. Wyjęłam więc z szuflady przepis i pokazałam jej, no i. MALINOWA CHMURKA - IDEALNY PRZEPIS NA CIASTO - Przepisy Joli MALINOWA CHMURKA – IDEALNY PRZEPIS NA CIASTO WĄTRÓBKA Z GRILLA – PRZEPIS IDEALNY Z LVIVA – WYZWANIE BROIL KING KEG RAFFAELLO BEZ PIECZENIA Zobacz więcej.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Mój pamiętnik kulinarny. Pani Dorotko mam ogromną chęć na to ciasto, ale zamiast kruszonki na wierzchu z bezą z przepisu malinowa chmurka. W związku z tym mam dwa pytania.


Po pierwsze, lubimy słodkie ale z umiarem, więc jak Pani uważa czy nie przesadzę ze słodkością? I po drugie czy ten krem budyniowy z malinami na spodzie z kruszonki bez posypki z. Poprzedni wpis Szybki placek z jagodami Następny wpis Kremowy sernik z kajmakiem i musem z białej czekolady. Jednym słowem – uzależnia!


Uznaliśmy je za jedne z najlepszych ciast na świecie! Powstało ze składników, które akurat miałam w domu. Całość pyszna, wilgotna, delikatnie cytrynowa. Na jednym kawałku nie można poprzestać.


W przygotowaniu nie jest trudne, a smakuje wyśmienicie. Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na placek chmurka.


Pod koniec ubijania dodać mąkę ziemniaczaną. Nauczona na swoim błędzie, przekażę wam moje spostrzeżenia, żebyście nie musieli się. Gruszkowa chmurka to słodkie, delikatne ciasto i przede wszystkim zaskakuje smakiem. Gruszki fajnie wyłamują się smakiem i nadają charakteru.


Bardzo polecam dla osób, które uwielbiają ciasta z kremem. TUTAJ znajdziesz inne moje przepisy na ciasta z kremem. Myślę, że mało komu ona nie smakuje:) wiec jeśli jest ktoś, kto nie próbował- to Koniecznie musi;) troszkę zmieniłam klasyczny przepis, ponieważ na tamtym spodzie nie chciała mi wyjść chrupiąca beza (tylko taka gumowata). Pyszne ciasta z malinami. To ciasto to rzeczywiście chmurka, na dole ciasto kruche, potem galaretka z malinami, śmietana z serkiem mascarpone i na wierzchu beza.


Słyszałam o tym cieście już chyba ze dwa lata temu, ale jakoś nie było mi po drodze, by je wykonać. W końcu się zmobilizowałam, gdyż świeże maliny się kończą i postanowiłam to wykorzystać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty