czwartek, 30 maja 2019

Przepis zupa ogórkowa

Jeśli macie rosół z niedzieli wykorzystajcie go do tej ogórkowej. Na stronie znajdziecie też przepis na tradycyjną zupę ogórkową na żeberkach, zupę ogórkową FIT (z kaszą pęczak) oraz zupę ogórkową na żołądkach. Najlepsza zupa ogórkowa na żeberkach wieprzowych.


To jedna z moich ulubionych polskich zup. Można ją gotować przez cały rok, ale o tej porze roku smakuje chyba najlepiej. Sprawdzone przepisy na zupa ogórkowa.

Znajdź przepis na zupa ogórkowa w Ugotuj. ZUPA OGÓRKOWA - DOMOWY PRZEPIS - taką zupę ogórkową robię u mnie w domu od zawsze :) Polecam wypróbować przepis z ryżem. Odlej jeden kubek zupy i delikatnie wymieszaj go ze śmietaną.


Powoli wlej do zupy i wymieszaj. Zupa będzie bardziej sycąca, jeżeli po ugotowaniu bulionu wyjmiesz żeberko, obierzesz je i ponownie wrzucisz do garnka. Zupa ogórkowa tradycyjna to klasyka polskiej kuchni. Jednak nieumiejętnie ugotowana nie jest smaczna z racji zbyt twardych warzyw i ziemniaków. Warto poznać prostą recepturę, według której zupa ogórkowa będzie zawsze udana!


Klasyczna zupa ogórkowa - poznaj najlepszy przepis.

Prosta w przygotowaniu, smaczna i. U nas często gości na stole i każdy z domowników ją lubi. Oto mój przepis na zupę ogórkową. Każdy z nas ją zna i pewnie przygotowuje w podobny sposób. Jeśli jednak ktoś chciałby przygotować ją według tego przepisu to polecam, bo zupa wychodzi naprawdę pyszna.


Jest trochę pracochłonna, ale łatwa do przygotowania. Co więcej, nie musisz być wcale mistrzynią gotowania. Jest nie tylko prosta, ale i wyjątkowo smaczna.


Na pewno zadowoli gusta nawet największego smakosza. Oczywiście można kupić w sklepie, ale to już nie to samo. Jakoś wyszło tak, że w domu moim rodzinnym zupa ogórkowa była wegetariańska, ponieważ zaciągnięta śmietaną. W moim domu występuje z mlekiem kokosowym :) A u Ciebie zupa ogórkowa jest z mięsem czy bez mięsa? Jeśli nie chcesz lub nie możesz jeść mięsa i nabiału, to serdecznie zapraszam na mój przepis wegańska zupa ogórkowa!


Pałki z kurczaka umyłam i włożyłam do garnka. Zalałam wodą, posoliłam i wstawiłam do gotowania. Marchewkę, pietruszkę, seler obrałam, opłukałam, starłam na tarce i dodałam do zupy. Ziemniaki obrałam, umyłam, pokroiłam w kostkę i dołożyłam do zupy.


Gdy ziemniaki i mięso w zupie były już podgotowane dosypałam ryż. Dodane przez agusia w: Tylko o kuchni.

Państwa uwagę na moją wiadomość, jest ona bardzo istotna, a raczej odpowiedź na nią ma nielada znaczenie. Jedną z nielicznych polskich zup, którą lubię jest i gotować jest zupa ogórkowa. Gotowana na domowym wywarze z pysznymi kwaśnymi ogórkami kiszonymi i muśnięta odrobiną śmietany przypomina mi dzieciństwo spędzone na trzepaku.


Jest pyszna, prosta i szybka w wykonaniu. Zdobądź sprawdzony przepis tutaj! Przygotowanie dania zupa ogórkowa na żeberkach mniam, mniam! ZUPA OGÓRKOWA – DOMOWY PRZEPIS – taką zupę ogórkową robię u mnie w domu od zawsze Polecam wypróbować przepis z ryżem.


Nie chcecie przegapić żadnego nowego przepisu? To mój najlepszy przepis na pyszną zupę ogórkową! Jeśli masz już gotowy rosół, to zrobienie zupy ogórkowej na rosole zajmie Ci już tylko chwilę.


Wystarczy bowiem dodać do rosołu tarte ogórki kiszone oraz ziemniaki, ryż lub makaron. Na koniec do zupy ogórkowej dodać posiekany koperek i ewentualnie zabielić śmietaną. Nie ma dobrej ogórkowej bez koperku!


A jak jeszcze można wykorzystać koperek w zupie? Dodać do garnka ogórki, wymieszać. Wlewać porcjami sok ogórkowy, sprawdzając, czy zupa jest odpowiednio kwaśna. Pod koniec gotowania wrzucić majeranek, przeciśnięty przez praskę czosnek i koperek, wymieszać.


W razie potrzeby doprawić solą i pieprzem. Dziś najbanalniejsza zupa na świecie, na specjalną prośbę pewnej osoby :)Trudno w to uwierzyć, ale ostatnio spotkałam kogoś, kto… Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Gdy się podsmażą, zalać rosołem z kości lub od­padków mięsa i gotować pół godziny razem.


Przepis na Ogórkowa z ryżem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty