środa, 29 maja 2019

Przepis na ciasto z masa makowa

Mimo, że już po świętach to mam dla Was przepis na ciasto makowe z masą bakaliową. Wypiek ten nie należy do najbardziej wymagających podczas przygotowania więc na pewno sobie z nim poradzisz. Di bloguje Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Di bloguje. Przepisy z kategorii ciasta z masa makowa.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.

Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Filtrowanie i sortowanie. PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie.


Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina. Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe.


W rondlu stopić tłuszcz, dodać masę makową, wymieszać i podgrzewać do zgęstnienia masy.

Przełożenie : Biszkopt przekroić na lub krążki, zależnie od tego jak bardzo nam wyrósł i przełożyć masą makową. Można też upiec cienki biszkopt, wylać na niego masę makową a wierzch polać polewą. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasta z gotową masą makową. Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców.


Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy). Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Dodane przez natasza w: Tylko o kuchni. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko.


Dorota napisala,od kiedy robie sama mak moje wypieki makowe wychodza jak ze zdjec, samo to ze kogo obdaruje wypiekami mi powie ,ze jeszcze nie jedli tak dobrego ciasta, dziekuje Dorota za wszystkie rady porady przepisy, mysle ze kazdy z nas umial piec ale z. Domowa masa makowa przepis. Masa z mielonego maku z bakaliami, orzechami, rodzynkami, skorką pomarańczową. Ciasto nie zakryje całego dna tortownicy – tak ma być. W puste miejsca nakładamy masę makową. Resztę masy dowolnie układamy na wierzch.


Na koniec na wierzch ciasta wciskamy dowolnie połówki brzoskwiń (wcześniej warto je przeciąć na pół lub mniejsze kawałki w zależności od tego jakie duże owoce mamy, moje były małe). Ona jest już przemielona odpowiednią ilość razy.

Za typowymi struclami makowymi nie przepadam. Ciasto japońskie jest po prostu pyszne, bo wilgotne od jabłek, z mnóstwem bakalii oraz z wyraźną migdałową nutą. To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia.


Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta. Sama pyszna, wilgotna masa makowa. Ciasto jest wysokie, dlatego proszę nie przerażać się ilością użytych składników. Ja użyłam gotowej masy makowej, którą dostałam od firmy Helio. Oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Aż trudno uwierzyć, że tak szybki w przygotowaniu wypiek jest tak smaczny:). Uwaga - wciągają, na jednym się nie kończy:). Wystarczy arkusz ciasta francuskiego, masa makowa i trochę lukru. Składniki przeznaczone na ciasto zagnieść.


Utrzeć składniki na masę serową (masło dodać rozpuszczone). Klasyczny makowiec na biszkoptowym spodzie. Ciasto pieczone jest w ten sposób, że ciężka masa makowa znajduje się na spodzie formy, a delikatny biszkopt na górze. Po upieczeniu i ostudzeniu ciasta należy je odwrócić, aby biszkopt znajdował się na dole.


Masę makową połączyć z jajami,mąką ziemniaczaną,dodać aromat i bakalie. W garnku zagotować margarynę i nie zdejmując z ognia,stopniowo dodawać mak. Gotować,aż zgęstnieje,ciągle mieszając.


Gorącą masą makową przełożyć przekrojony biszkopt,można polać polewą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty