czwartek, 1 września 2016

Ciasto z masy makowej w puszce

Ciasto z masy makowej w puszce

Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców. Ciasto: Masło posiekać z mąką, dodać drożdże rozpuszczone w. Przygotowałam go z gotowej masy makowej. Chociaż musimy przygotować parę warstw to uważam, że jest. Ten przepis to smak mojego dzieciństwa :P.


Mój tata często robił taką pastę śniadaniow. Co do gotowej masy makowej – podobne pytanie. Na jeden taki makowiec jak w przepisie wchodzi cała taka puszka czy może zostaje tej masy?


Z góry dziękuje i pozdrawiam ! Seromak bez spodu to ciasto, które zawładnęło nami w minione święta. Używając gotowej masy makowej czas przygotowania sernika z makiem skraca się znacząco. Orientuje się ktoś gdzie taki znajdę? Szukam takiego normalnego maku, tylko zmielonego już. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Trufle z masy makowej HELIO (WIDEOPRZEPIS) Świąteczne menu HELIO. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Nie ma świąt bez bakalii! Wigilia i Boże Narodzenie bez glutenu.


Tradycyjne Święta z masami do ciast HELIO. Zastanawiałam się co zrobić ze znalezioną w kuchni puszką masy makowej więc postanowiłam sprawdzić czy nadaje się ona do upieczenia spodów. Ciasto, które każdy może zrobić i to w błyskawicznym czasie. Z każdej masy makowej, domowej lub gotowej.


Idealny wypiek na gościńca lub spotkanie Wigilijne w pracy. Wpadnijcie więc na ostatnie zakupy i upieczcie własny makowiec, dla siebie i bliskich. Babka Z Masy Makowej W Puszce - informacje, zdjęcia, materiały video.


Na pewno nie da się przekroić na tylko na warstwy. W sumie jest bardzo dobry. Masa z serkiem mascarpone jest super. Zanim położyłam masa na spód dałam dżem z czarnej porzeczki świetnie komponuje się z masa i tortem makowym. Szczególnie ważny jest dodatek czekolady, dzięki niej zwykły makowiec przybiera postać dość wykwintnego torciku makowo - czekoladowego.


Wszystko miksujemy razem i pieczemy! Dokładnie wymieszaj, przykryj ściereczką i odstaw na ok. Ja nie mam takiej masy w żadnym przepisie na blogu i nie polecam masy z puszki. Można nią zepsuć makowca.


ALE po uzyskaniu z niej odpowiedniej konsystencji np. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec z makiem w puszce. Kupiłam puszki masy makowej Bakalland i chciałabym z tego upiec makowiec sam, bez spodu ciastowego.


Ciasto z masy makowej w puszce

Czy ktoś mi powie jak to zrobić? Ostatecznie stanęło na naleśnikach, bo to szybko i prosto, a w przeciwieństwie do kulawego piekarnika patenię mam dobrą i faktycznie przedłużanie bytowania masy w lodówce nie byłoby rozsądne. Ale niektóre przepisy mnie zainteresowały, np.


Więc może pobiegnę po nową puszkę. A masa nie do końca zużyta. Oczywiście, można zmienić pojemnik. I nie kisić tej nieszczęsnej masy w puszce. Ciasto - masa makowa - budyń - chyba w tej kolejności.


Ale na górę nie mam pomysłu (bo raczej nie lukier.).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty