piątek, 9 września 2016

Przepis na biszkopt rzucany o podłogę

Wiele gospodyń ma niezawodny przepis na biszkopt. Ja prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym. Jest puszysty, wysoki i prosty – co jest niewątpliwym atutem przy krojeniu go na tort. Rośnie bez proszku do pieczenia.


Cała tajemnica tego cuda tkwi w… rzuceniu nim o podłogę.

Zabieg ten sprawia, że biszkopt nie opada. Biszkopt rzucany o podłogę – przepis podstawowy. Katarzyna Rzepecka ciasta, Na słodko 17. Po wielu nie udanych próbach zaczęłam nawet prosić mamę czy teściową by upiekły mi biszkopt jako bazę na ciasto.


No zawsze tragedia mi wychodziła i się już. Pieczony bez dodatku proszku do pieczenia, nic nie opadający. Dlatego stosuję metodę rzucenia nim o podłogę.

To niejednokrotnie trudny przeciwnik. Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Lista przepisów na biszkopt rzucany o podłogę z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Zaloguj się lub zarejestruj. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Nie opada, a smakuje wyśmienicie! Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest!


Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny. Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Tylko składniki a takie cudne ciasto.


Może wyda Wam się to trochę dziwne, tak mi się wydało gdy pierwszy raz czytałam o tym sposobie, ale musicie uwierzyć mi na słowo. Przepis na biszkopt kakaowy jest już na blogu. Wyłączyć piekarnik, wstawić tam ponownie biszkopt i pozostawić do wystudzenia przy otwartych drzwiczkach piekarnika.

Wyjmować z formy po całkowitym wystudzeniu. Przekładać ulubionymi masami. Na ciasto potrzebujemy: – jajek, – łyżek cukru, – łyżek mąki. Jednym z patentów na dobry biszkopt jest trzymanie jajek w temperaturze pokojowej przez około godziny przed pieczeniem. Pamiętacie jego wersję podstawową?


To jeden z najczęściej odwiedzanych przez Was przepisów na Moich Wypiekach. I wcale się nie dziwię, lepszego biszkoptu nie znam :-). Jak przekształcić go w biszkopt kakaowy?


Podobnie jak klasyczny biszkopt rzucany jest bardzo wysoki, puszysty, a dzięki rzucaniu nim o podłogę jest równy jak stół, a wszystko to bez dodatku jakichkolwiek spulchniaczy! Ten biszkopt z łatwością podzielimy na grubsze lub cienkie blaty, jeśli chcemy podzielić go na – blaty musimy zwiększyć. Wykorzystaj metodę uderzania o podłogę lub upiecz ten z proporcji na jaj.


Nie wiesz, jak zrobić biszkopt rzucany? Nie zapomnij dobrze ubić białek na sztywno. Dla mnie najlepszy biszkopt do tortów. Idealny biszkopt to podstawa. Koniecznie go wypróbujcie.


Nie będziecie już chcieli piec innych. Dobry biszkopt to podstawa porządnego tortu, więc warto poświęcić mu osobny wpis. Dziś trochę podstaw – przepis na biszkopt kakaowy – ten wynalazłam na Moich Wypiekach i już wielokrotnie wypróbowałam – nigdy mnie nie zawiódł #128578;.


Na swoje potrzeby stworzyłam sobie tabelkę przelicznikową składników na różne moje foremki i powiesiłam sobie na lodówce, abym nie musiała za każdym razem sobie tego liczyć. O co chodzi z tym rzucaniem? Po upieczeniu rzucamy gorącym o podłogę – sprawi to , że biszkopt nie opadnie!


Podczas pieczenia wytwarzają się bańki powietrza , zapiekają się one w cieście , ale nie znikają. Gdy rzucimy nim o podłogę bańki pękną , a ciasto pozostanie na miejscu tak wysokie jak się upiekło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty