poniedziałek, 5 lutego 2018

Pankejki moje wypieki

Po raz kolejny sięgam po przepis z moje wypieki i po raz kolejny nie zawiodłam się. Ciasto wyszło rzadkie a przy dodawaniu masła powstały grudki. Robiłam z podwójnej porcji na podwieczorek i wyszło szt. Proponuję Wam na jutrzejsze śniadanie - jeśli nie musicie się nigdzie spieszyć, bo macie właśnie urlop i wakacje.


Są delikatne i puszyste, mimo iż zrobiłam je z dodatkiem mąki orkiszowej razowej.

Powiem Wam szczerze, że po drop scones czułam mały niedosyt, bo jednak zwykłe placuszki to nie jest to, co lubię najbardziej. Tak wiele razy zbierałam się, aby zostawić po sobie ślad. Wiadomo, jedne mi bardziej przypadną do gustu, a inne mniej, ale wciąż szukam kolejnych, bo po prostu uwielbiam to miejsce :) Powyższe bananowe pancakes miały być dzisiejszą szybką akcją na obiad. Jak co miesiąc w swoje czekoladowe dni postanowiłam popełnić te pankejki.


Zapychające toto jest jak nie wiem :-). Dzisiaj przepis na pomidorówkę, jaką wszyscy znają, ale być może nie wszyscy jeszcze wiedzą jak ją ugotować. Pomidorowa z ryżem lub kluseczkami to zaraz po rosole ulubiona zupa moich dzieci.

Masz ochotę na puszyste pancakes? Dodatek gazowanej wody lub ubitych białek sprawi, że będą wyższe. Do dekoracji najczęściej stosuje się syrop klonowy. Można użyć także jagody, maliny lub owoce z puszki.


Sprawdź nasze niezawodne przepisy na naleśniki amerykańskie na Polki. Pankejki z masłem są pyszne, bo masło właśnie nadaje im wyjątkowego aromatu. Olej roślinny jest jednak mniej kaloryczny i zdrowszy. Jeśli chcesz, możesz z dodatku tłuszczu do ciasta zrezygnować w ogóle, także się udadzą, a zaoszczędzisz sobie trochę kalorii.


Tradycyjnie placuszki polewa się syropem klonowym. Sprawdź, jak je zrobić - podajemy łatwy przepis na pancakes. Dodane przez funki w: Tylko o kuchni.


Witam wszystkich, takie drobinki to tzw kropelki do zapiekania można je znaleźć na allu np. Idealne śniadanie w stylu amerykańskim, czyli pancakes, częściej zwane w Polsce po prostu pankejki. Puszyste placuszki przygotowanie których, to dosłownie chwilka czasu.


Najlepsze są na ciepłe, prosto z patelnie, z topniejącym kawałeczkiem masła na wierzchu i sporą ilością miodu, lub syropu klonowego!

Nie ma co więcej mówić - są idealne. Przygotowanie pancakes jest bardzo proste - trzeba przygotować dwie miski, do jednej włożyć a do drugiej mokre składniki. Pancakes - puszyste placuszki. Dodajemy zawsze składniki do mokrych i krótko mieszamy na jednolitą masę. Proste dyniowe pancakes Sezon dyniowy kolejny raz wykorzystujemy na maxxxxaaaa:) Dziś zapraszamy na dyniowe, słodkie pancakes w sam raz na śniadanie czy do pudełka na jesienny spacer.


Chyba każdy z nas widział, jak w amerykańskich filmach kobiety smażą na śniadanie małe placuszki, po czym polewają je obficie syropem klonowym. Czekoladowe Puszyste Pankejki Nutella min łatwe tanie. To nic innego, jak słynne pankejki, czyli amerykańska wersja naleśników. Przygotowuje się je z mąki z proszkiem do pieczenia i sodą, jajek, mleka i odrobiny tłuszczu.


I jak słyszą, że są pankejki to odprawiają maoryskie tańce wojenne. I jakoś wcale im się nie dziwię :) Bo ja też lubię, mąż również nie pogardzi. A pankejki na śniadanie oznaczają, że nigdzie, ale to absolutnie nigdzie tego dnia nam się nie spieszy. Jeszcze jeden pyszny przepis na placki do moje kolekcji – tym razem kokosowe pancakes.


Wyszły tak pyszne, że dzieciaki zjadły wszystkie, a moja córka czekała na zakończenie „sesji” zdjęciowej i pochłonęła głównego bohatera planu #128521; Placuszki są puszyste (mimo dość gęstego ciasta) i lekko kokosowe w smaku. Każdy, kto mnie zna wie, że jestem największą na świecie fanką Moich Wypieków! Przepisy znam na pamięć(no, prawie) a z aplikacji korzystam nawet w aucie.


Te, po raz pierwszy, wyszły trochę przez przypadek. Moje dzieci kochają placki. Planowałam zrobić grube i konkretne pancakes, ale skończył mi się proszek do pieczenia i dodałam go za mało. Wyszły mi wtedy cieniutkie i miękkie placuszki. Mamo, to najlepsze placki, jakie kiedykolwiek zrobiłaś!


A olej dodajesz do ciasta czy do smarowania patelni? Sama uwielbiam wszelkiego typu placki i naleśniki i na diecie bg bardzo mi ich brakowało. Mam nadzieję, że moje przepisy nikogo nie zawiodą, a wręcz pomogą w oswajaniu diety bezglutenowej - choć wiadomo, że są różne gusta i nie każdemu smakuje to samo :) Dziękuję za odwiedziny i życzę w przyszłości samych udanych przepisów!


Autorko przepisu, nie wiem czy po takim czasie przeczytasz mój komentarz, ale piszę by Cię uspokoić, to nie wina przepisu ale mąki. Kilka lat temu próbowałam zrobić z niej placki i za każdym razem lądowały w koszu, dziś kupiłam inną mąkę marki bioPlanet, poprzednio tak gęstniało ciasto, że to działo się w sekundę, teraz zgęstniało tylko trochę, a pierwszy placek jakby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty