czwartek, 8 lutego 2018

Szybki makowiec na kruchym ciescie

Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Wszystkie składniki na kruche ciasto szybko zagniatamy. Z ciasta formujemy kulę, którą owijamy w folię i wstawiamy do lodówki na h. Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny.


W natłoku świątecznych przygotowań nie starczyło czasu na mielenie maku i tradycyjną masę makową.

Szybki makowiec na kruchym cieście W tym roku po raz pierwszy użyłam gotowej masy makowej z puszki. Proszę, nie linczujcie mnie, czasami wykorzystanie gotowego produktu jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Przed użyciem, mak polecam lekko. Przepis na szybki makowiec na kruchym cieście. Ja użyłam gotowej masy makowej, którą dostałam od firmy Helio.


Oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kuchnia z widokiem na ogród. Najlepszy makowiec na kruchym spodzie, z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej.

U mnie pojawił się na stole świątecznym, do przepisu bardzo chętnie wrócę w przyszłości :-). Idealnie wilgotny, mięsisty, bezproblemowy w pieczeniu. Ta wersja będzie też o wiele bardziej przyjazna smakoszom, którzy nad rozgryzanie ciasta przedkładają delektowanie się masą.


Kruche ciasto z tego przepisu jest bezbłędne, do tego masa makowa, wykończenie z kruchego ciasta i gotowe. Szukasz wypieku, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas rodzinnych uroczystości, jak i jako dodatek do popołudniowej kawy? W takim razie koniecznie wypróbuj przepis na kruchy placek z makiem. Mak zalej gorącą wodą lub mlekiem i odstaw na całą noc.


Następnie odcedź go i przepuść dwa razy przez. Uwielbiam jableczniki na kruchym ciescie. A jakiej duzej blaszki pani uzyla? Jabłecznik na kruchym cieście - szybki i pyszny! Rafaello – ciasto bez pieczenia.


Placki ziemniaczane- przepis Magdy Gessler. Zapisz przepis w ulubionych. Ciasto tak szybkie, że hej ! Dodać cukier puder i proszek do pieczenia.


Dodać jajka i zimne masło pokrojone na kawałki.

Jedną połowę schować do zamrażarki. Drugą rozwałkować na wielkość blachy i przełożyć do blachy wyłożonej papierem. Jeżeli, jak ja, uważacie, że nie ma świąt bez maku, może skusicie się na taki na chrupiącym kruchym cieście. Nie jest za słodkie, a na pewno taki makowiec na kruchym spodzie przypadnie do gustu tym z Was, którzy nie przepadają za drożdżowymi struclami. Jeśli szukacie domowej masy makowej to polecam.


Desery Szybki jabłecznik na kruchym cieście. Bardzo szybka wersja jabłecznika z wykorzystaniem gotowego ciasta kruchego z rulonu. Durszlak - makowiec na kruchym ciescie. JABŁECZNIK NA KRUCHYM CIEŚCIE Bardzo proste w przygotowaniu ciasto, które nigdy mi się nie znudzi #128578; Do jabłeczników mam wielką słabość właściwie od zawsze.


Cudownymi jabłecznikami z jabłkami prosto z sadu, objadałam się w dzieciństwie u mojej babci. Wybór należy do ciebie, a obie wersje będą równie dobre. Uwaga: u mnie ciasto wyszło dosyć wysokie, ale użyłam blaszki 24×cm. Kruche, maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Pysznym uzupełnieniem będzie lukier cytrynowy z. Prosty w wykonaniu, bo skorzystałam z gotowej masy makowej (oczywiście można też zrobić swoją, ale mi już nie wystarczyło czasu).


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec na kruchym cieście. Tradycyjn a szarlotka (jabłecznik) na kruchym cieście, według przepisu mojej mamy. Jej smak kojarzy mi się z dzieciństwem. W domu mieliśmy dużą jabłoń i szarlotka, jak również inne ciasta z jabłkami (np. szarlotka z połówkami jabłek), były bardzo często pieczone.


Witam makowiec zawsze mi peka przejrzalam komentarze i mysle, ze z tych dwoch powodow ktore najczesciej Pani podaje to mam za cienki rozwalkowane ciasto, ciasto walkuje na wymiar 35×czy zatem zrobic troche mniejszy prostokat? Tego pysznego makowca szykuję zazwyczaj na Święta, jednak warto skusić się na taki wypiek również na inne okazje. To prosty i szybki przepis na makowiec. Nie ma potrzeby szykowania zaczynu. Można też użyć gotowej masy makowej z puszki.


Domowy makowiec nie tylko wspaniale wygląda, ale i smakuje nieziemsko. Dla zabieganych, którzy nie znaleźli mielonego maku polecam szybki makowiec oparty na gotowej masie z puszki – składniki zostały dobrane specjalnie do mas kupnych, dlatego nie musicie obawiać się, że makowiec wyjdzie za słodki. Można przygotować go bardzo szybko – nawet w Wigilię rano, a co ważniejsze nie odbiega jakościowo. To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia. Sama pyszna, wilgotna masa makowa.


Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta. Bożego Narodzenia bez makowca nie smakują przecież tak samo! Polecamy także: Jak i ile razy mielić mak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty