piątek, 9 lutego 2018

Makowiec z jabłkami na kruchym spodzie

Makowiec z jabłkami na kruchym spodzie

Najlepszy makowiec na kruchym spodzie, z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej. U mnie pojawił się na stole świątecznym, do przepisu bardzo chętnie wrócę w przyszłości :-). Idealnie wilgotny, mięsisty, bezproblemowy w pieczeniu.


Makowiec z jabłkami na kruchym spodzie

Dodatek masy makowej sprawił, że jego smak kojarzy się wigilijnie. Polecam dla zabieganych, masa makowa z puszki jest naprawdę dobra :) Jeśli ktoś ma czas, może taką masę zrobić wg własnego przepisu. To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia. Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta.


Sama pyszna, wilgotna masa makowa. Ciasto jest wysokie, dlatego proszę nie przerażać się ilością użytych składników. Szukałam długo przepisu na makowiec na kruchym spodzie i dodałam do tego jeszcze jabłka. Powiem szczerze, że wyszedł bardzo dobry i bardzo szybko „wyparował”. Zagniatamy ciasto jak na makaron, następnie rozwałkowujemy i wykładamy na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia.


Mak zaparzamy we wrzątku, mielimy dwa razy. Masło rozpuszczamy i chwilę schładzamy. Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Takie ciasta lubimy :) min łatwe przystępne.


Makowiec na cieście kruchym. Zapraszam na makowiec na maślanym kruchym cieście z delikatną bezą. Smaczny makowiec na kruchym cieście. Musi pojawić się na świątecznym stole. Dolcevita-in-my-kitchen 9. Mąż nawet bardziej, choć nawet ja nie miałam powodów, by kręcić nosem ;-).


Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Wilgotna masa makowa z bakaliami na maślanym, kruchym spodzie, pokryta chrupiąca kruszonką. Taki makowiec to tradycyjne, świąteczne ciasto nie tylko na Boże Narodzenie. Jeżeli tak, makowiec japoński na pewno przypadnie Ci do gustu.


Zaprzyjaźnią się z nim osoby, które lubią mak, bakalie oraz jabłka. Zawsze szybko znika z patery. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec z jabłkami na kruchym cieście. Wybór należy do ciebie, a obie wersje będą równie dobre. Uwaga: u mnie ciasto wyszło dosyć wysokie, ale użyłam blaszki 24×cm.


Podstawą ciasta jest mak lub też jak w moim przypadku gotowa masa makowa. Wyśmienity makowiec na cieście kruchym oblany lukrem. Jednym słowem jest to doskonałe połączenie, które tworzy przepyszny makowiec. JABŁECZNIK NA KRUCHYM CIEŚCIE Bardzo proste w przygotowaniu ciasto, które nigdy mi się nie znudzi #128578; Do jabłeczników mam wielką słabość właściwie od zawsze.


Cudownymi jabłecznikami z jabłkami prosto z sadu, objadałam się w dzieciństwie u mojej babci. Pyszny makowiec na kruchym cieście to świetna alternatywa dla tych, którzy mają kłopoty z ciastem drożdżowym lub upieczeniem biszkoptowej rolady. Po zrobieniu kruchego ciasta na żółtkach zazwyczaj zostają nam nadmiarowe białka – tutaj zamieniają się one w chrupiącą bezową skorupkę. Pieczone bez spodu, sama masa makowa, na kruchym spodzie, z dużą ilością bakalii.


Dzisiaj przed Wami moja wersja makowca, który upiekłam na spodzie z mielonych migdałów. Dzięki temu makowiec zyskał na. Prosty w wykonaniu, bo skorzystałam z gotowej masy makowej (oczywiście można też zrobić swoją, ale mi już nie wystarczyło czasu). Jeśli choć raz upieczesz makowiec z jabłkami, będziesz już go robić zawsze.


Makowiec z jabłkami na kruchym spodzie

I to nie tylko od święta. Tym bardziej, że tradycyjne ciasta, takie jak makowiec na biszkopcie, makowiec na kruchym spodzie lub makowiec drożdżowy, mogą się z czasem znudzić. W takim razie koniecznie wypróbuj przepis na ciasto z gotowej masy makowej na kruchym spodzie.


Przepisy na makowce Doskonałe ciasta z makiem. Szybki makowiec z puszki na kruchym spodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty