piątek, 23 sierpnia 2019

Przepis na miękkie i puszyste faworki

Przepis na miękkie i puszyste faworki

Ciasteczka są puszyste, a z ciastem pracuje się świetnie. Ważne jest aby przesiać mąkę i cukier wtedy mają lepszą strukturę. Przepis nie jest skomplikowany a zachwyca efektem.


Postaram się w przyszłym tygodniu zrobić faworki z przepisu Babci Misi, które są zupełnie inne:) cieniutkie i kruche. Usmażone faworki wystudzić, przełożyć do worka wypełnionego cukrem pudrem. Worek mocno zawiązać, dokładnie potrząsać, by wszystkie faworki obtoczyły się w cukrze. Ja zawsze robię to, gdy faworki są jeszcze letnie, wtedy cukier dobrze się nich trzyma.


DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Desery Miekkie pierniczki. Forum - puszyste miękkie chrusty (256) puszyste ciasto na pizzę. Dodane przez Fretka0w: Tylko o kuchni.


Potrzebuję przepis na pizzę, która mi trochę wyrośnie, żeby miała puszyste ciasto. Nawet jeśli początkowo nie będzie się kleić należy wyrabiać dalej zamiast dodawać więcej śmietany (ciasto ma być elastyczne, dlatego nie możemy przesadzić z dodawaniem mokrych składników, chyba, że naprawdę jest taka potrzeba). Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na faworki puszyste. Lista przepisów na faworki miękkie z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Gdy ujrzałam przepis na oszczędne faworki Siostry Marii, postanowiłam go wypróbować jeszcze przed tłustym czwartkiem. Czy wiecie, że tłusty czwartek.


Witam kochani,już w tym tygodniu tłusty czwartek :-) Przychodzę do Was dziś z moim przepisem na wspaniałe faworki. Potrzeba do nich niewiele składników, są bardzo leciutkie, ale nie i twarde tylko mięciutkie i puszyste. Zgodnie ze staropolskim obyczajem karnawał to czas smażenia faworków.


Przygotowuje się je z ciasta śmietanowego, zbijanego, a smaży jak pączki na głębokim tłuszczu. Zrobiłam z tego przepisu swoje pierwsze w życiu faworki i jestem wprost zachwycona. Faworki smaży się także w Tłusty Czwartek. Proporcje na ciasto są dobrze dobrane. Jestem zwolennikiem maszynowych rozwiązań, więc ciasto zagniótł robot hakiem do ciasta drożdżowego (super sprawa - pierwszy raz zagniatałam hakiem coś innego niż drożdżowe ;)), potem w ruch poszła maszynka do mielenia mięsa (zgodnie z licznymi komentarzami).


Przepis na miękkie i puszyste faworki

Zastanawiałam się co upiec w tym roku na Tłusty Czwartek – pączki czy faworki? I to kusi i to nęci :) Dziś prezentuję Wam faworki, żebyście też mieli wybór (przepis na pączki można znaleźć tutaj). Polecam wypróbować przepis. Robi się je dosłownie expresowo,nie muszą leżakować,są od razu miękkie i puszyste.


Chrust, tudzież faworki robione z przepisu mojej babci są najlepsze na świecie! Puszyste faworki przepis - Durszlak. Pulchniutkie faworki drożdżowe to świetna alternatywa dla tradycyjnego chrustu.


Rumiane, smażone faworki zadowolą każdego łakomczucha! Zapisz przepis w ulubionych. Mąkę przesiać do miski, dodać żółtka.


Dodaj, proszek do pieczenia, wanilię w płynie lub cukier waniliowy i śmietanę. Składniki na ciasto zagnieść, aby było gładkie i jednolite. Powtarzać uderzenia przez minut.


Ciasto należy wielokrotnie uderzać o blat stolnicy. Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. Witam Kochani Karnawał w pełni, więc dziś coś w tym klimacie. Coś pulchnego, słodkiego :) Chcę Wam przedstawić rewelacyjny przepis na rosyjskie pulchne faworki na kefirze-taratuszki :) Robi się je łatwo, szybko i przyjemnie, są bardzo pulchne i pyszne.


Dziękuję za ten przepis. To faworki jakie robiła moja babcia. Tego smaku szukałam wielokrotnie robiąc faworki i zawsze były za mało kruche.


Jest tak delikatne i miękkie, że bardzo łatwo poddaje się wałkowi. Czy ktoś zna przepis na puszyste faworki? Takie rozpływające się w ustach równocześnie.


Pyszne, puszyste i miękkie pierniczki przygotowane z ciasta leżakującego przez jeden tydzień. Podczas leżakowania ciasto nabiera aromatu i odpowiedniej konsystencji. Pierniczki są miękkie od razu po upieczeniu. Kiedy ostatnio robiłam faworki puszyste cały czas miałam w głowie smak robionych przez Babcię Misię.


Jej przepis jest najlepszy. Ciasto kroimy najpierw na paski o szerokości ok. Ja robię na oko tak, aby faworki ładnie wyglądały;)). Każdy kawałek nacinamy w środku i przez nacięcie przekładamy jeden koniec. Były dwie metody, pierwsza, gdy było więcej czasu, a druga którą Wam dzisiaj przedstawię, gdy tego czasu mniej.


Pani Irenka dała mi własny sprawdzony przepis i cenne porady, aby moje wypieki się udały :) Ja się do nich zastosowałam i wszystko pięknie się udało! Pączuszki wyszły rewelacyjne! Były puszyste, miękkie, aromatyczne i delikatne w smaku. Dzisiaj pomysł na miękkie faworki nie z ciasta tradycyjnego, śmietanowego tylko z ciasta twarogowego. Są miękkie w środku, lekko chrupiące na zewnątrz i pyszne.


Przepis na miękkie i puszyste faworki

Marzenko są puszyste i miękkie, dla dzieci idealne :). Choć kształtem przypominają faworki - są miękkie i puszyste. Najlepsze zaraz po usmażeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty