poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Przepis na pancakes fit

Potrzeba matką wynalazków i tak powstał przepis na pancakes. Lista składników na placuszki: - jajko - ml mleka - pół łyżeczki proszku do pieczenia - łyżeczka ksylitolu - łyżki mąki pełnoziarnistej - olej kokosowy do smażenia. Przepis jest na dwie osoby. Opiekane płatki kupiłam już gotowe w sklepie.


Dzieciaki jedzą aż im się uszy trzęsą.

Chyba na jakiś czas zrezygnujemy z tradycyjnych naleśników na rzecz pankejków ;) Po raz kolejny sięgam po przepis z moje wypieki i po raz kolejny nie zawiodłam się. Poprzednio były już pieczone placki bananowe z masłem orzechowym oraz najprostsze placki bananowe z płatkami owsianymi. Wszystkie jednak różnią się od siebie i sprawdzają w różnych sytuacjach. A prawda jest taka, że im więcej przepisów na placki, tym człowiek szczęśliwszy.


Placuszki bananowe, bananowe pancakes, fit pancakes. To najkrótszy wpis w historii bloga, bo właśnie taki jest przepis na placuszki bananowe – bananowe pancakes (jak zwał, tak zwał). Może to i dobrze – przecież nikt nie lubi długich przepisów :).


Puszyste, mięciutkie, idealne na śniadanie!

Jeżeli kiedykolwiek mówiłam, że udało mi się zrobić placuszki idealne, odwołuję te słowa! Te pancakes biją wszystkie dotychczasowe przepisy na głowę. Postanowiłam przygotować naleśniki bardziej fit, bez wykorzystywania żadnej mąki (jak dodałam mąkę kokosową placuszki wprawdzie wyszły, ale były bardzo kruche i nieforemne). Płatki owsiane spełniły swoją rolę – nie dość że fit, to jeszcze świetnie skleiły pancakes, dzięki czemu wyszły kształtne i foremne. Na patelni formujemy placuszki, ja dawałam łyżki przygotowanej masy, gdy na powierzchni pojawiają się bąbelki powietrza przewracamy placek na drugą stronę.


Z tylu składników wyszły placuszki, które polałam syropem daktylowym, dodałam banana i suszoną żurawinę. Fit pancakes – puszyste, mięciutkie, idealne na śniadanie! Koniecznie musicie ich spróbować! Pancakesy, sprawdzone przepisy.


Poniżej zaproponujemy Wam aż różnych przepisów na fit naleśniki. Nie tylko są zdrowe, ale i świetnie smakują. Masz ochotę na puszyste pancakes?


Dodatek gazowanej wody lub ubitych białek sprawi, że będą wyższe. Do dekoracji najczęściej stosuje się syrop klonowy. Można użyć także jagody, maliny lub owoce z puszki. Sprawdź nasze niezawodne przepisy na naleśniki amerykańskie na Polki.


AMERYKAŃSKIE PANCAKES wersji FIT!

Amerykańskie „pankejki”, oczywiście w zmodyfikowanej przeze mnie zdrowej formie #128578;. Dzisiaj pokażę wam przepis, który skradł moje serce! Wegańskie PANCAKES fit – przepis bez jajek i mleka. Bardzo prosty przepis na lekkie i puszyste wegańskie pancakes, które nie dają po sobie łatwo poznać, że są bez jajek i mleka, a do tego pełnoziarniste. Kliknij, aby zobaczyć przepis Leciutkie jak chmurka!


Staram się nie jeść tych produktów zbyt często, a kiedy mam zachciankę na coś czekoladowego, albo po prostu nie mam. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Leciutkie i puszyste pancakes, czyli amerykańska wersja naszych naleśników. Idealnie smakują z dodatkiem syropu klonowego. Szybkie placki amerykańskie - pancakes.


Błyskawiczne do przygotowania ciasto na bazie kefiru, zawiera też mąkę, jajka i niewielką ilość oleju roślinnego. U mnie w domu sprawdzają się na szybkie śniadanie, każdy je lubi, ale ile osób w rodzinie tyle pomysłów na dodatki. Ale urosly, sa puchate, miekkie i elastyczne.


Poniewaz jestem beztalenciem nalesnikowym, zwykle nalesniki nigdy mi nie wychodza tak jak powinny, pancakes zostaja ze mna na stale. Zwłaszcza gdy w domu gości śniadaniowych sporo przepis ten sprawdza się idealne. FIT przepis na… Białkowe PANKEJKI!


Myślę, że lubi je większość z nas. Dziś chcę Wam pokazać, jak przygotować amerykańskie, białkowe pankejki. Placki bananowe to taka zdrowsza wersja popularnych pancakes’ów amerykańskich, które zawładnęły moim sercem. Jem je naprawdę często, ponieważ są bardzo proste w przygotowaniu i potrzebne są tylko składniki: banany, płatki owsiane i jajka. Poznaj przepis na pancakes!


A jakie jest śniadanie doskonałe? Wiadomo, powinno być błyskawiczne, bo rano czasu zawsze jest za mało, powinno wchodzić samo do buzi, przyjemnie sycić i dawać energię. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pancakes fit.


Zrobiłam je dokładnie wg przepisu, niestety ciasto wyszło bardzo gęste, glajdowate, a w smaku… ech, nawet pies nie chciał ich tknąć. Inni piszą o chmurkach itp. Na średnim ogniu rozgrzewamy patelnię. Powierzchnię smarujemy odrobiną masła, nalewamy porcje ciasta.


Smażymy na złoty kolor z obydwu stron. Ciepłe naleśniki serwujemy z małą kosteczką masła, syropem klonowym i borówkami. Cały czas szukam nowych przepisów, kombinuję i staram się robić coś swojego.


Tym razem padło na zdrowe naleśniki z małą odrobiną oreo… w sam raz na weekend i luźniejszy dzień, albo śniadanie przed cięższym treningiem – uwaga, są uzależniające!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty