czwartek, 22 sierpnia 2019

Przepis na papryke chili w sloiku

Lista przepisów na papryka w słoiku z polskich blogów kulinarnych. Paprykę umyć, oczyścić z nasion, pokroić na ćwiartki lub w ósemki i opłukać. Przepis na papryka konserwowa. Włożyć do czystych i suchych słoików.


Z papryki usunąć gniazda nasienne, pokroić w paski i wrzucić na wrzącą wodę na minut, by ją sparzyć.

Jednym z moich ulobionych przepisów prócz wszelkiego rodzaju muffinek to ciastka z chili. ZALEWA: Wodę, ocet, cukier, sól, zagotować. Oto fajna receptura na sałatkę ze słoika na zimę.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kuchnia Dośki. Dziś podaję przepis na pastę z chili, jest idealna dla miłośników ostrych potraw. Ja wykorzystuję ją do zaostrzania zup i sosów.

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na papryczka chili w sloikach. PAPRYKA MARYNOWANA W SŁOIKACH. Paprykę dokładnie umyłam, oczyściłam z gniazd nasiennych i pokroiłam w ósemki. Dolałam do niej ocet, wsypałam cukier i sól.


Do każdego słoika wsypałam. Gorącą zalewą zalewać słoiki z papryką , poczekać chwilkę aż woda wszędzie dojdzie i zakręcić , ustawiać do góry dnem , można dodatkowo pasteryzować w piekarniku w temperaturze 1stopni minut. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Odcedzoną gorącą paprykę układać ciasno w słoikach dodać gorczycę, listka laurowego,ziele angielskie i na wierzch do każdego słoika wlać po łyżce oleju. Jak Sie Robi W Sloiku Papryke Chili - informacje, zdjęcia, materiały video.


Słoiki zakręcić i ustawić do góry dnem. W rondlu bardzo mocno zagrzać olej oraz oliwę z oliwek i zalewać papryczki (zalewana gorącym olejem papryka powinna wydawać taki dźwięk, jakby się smażyła) pozostawiając ok.

Trzymać w ciemnym miejscu, a za tygodnie można je już zajadać! Tej sałatki nie może zabraknąć w spiżarni. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Sam przepis na paprykę kiszoną nie jest trudny. Teraz, w sezonie na ogórki małosolne i kiszone, paprykę czasami nastawiam jako drugą w wodzie po ogórkach.


Przygotowuje się ja podobnie do ogórków kiszonych. Można ją zrobić zarówno w słoiku, jak i typowym pudełku lunchbox. Pierwszy raz sałatkę gyros jadłam na domówce u znajomych.


Pamiętam, że moją uwagę najpierw zwrócił jej wygląd. Prezentowała się pięknie, podana w szklanej misie, każdą warstwę można było dokładnie obejrzeć. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Nasmarować papryke olejem i wstawić do piekarnika, tem. C, lub na grill i podpiec przez ok minut.


Przypieczoną paprykę należy na chwilkę zanurzyć w zimnej. Mięsista, wyrazista w smaku, pasuje do bułki z masłem, do kanapki z pasztetem warzywnym lub nawet jako element surówki obiadowej. Dodatek miodu do marynaty sprawia, że papryka jest niesamowicie smaczna, słodka, chrupiąca, po prostu idealna. Moi domownicy zajadają się tą papryką od wielu lat :).


Czy mogę do tego przepisu zastosować papryczki chili. Marynowana papryka jest pozycja obowiązkową na tegorocznej liście przetworów. Zimą słoiczek przygotowanej w ten sposób papryki posłuży jako dodatek do obiadu, sałatek czy kanapek. Mój mąż, ze wszystkich marynat, najbardziej lubi paprykę.


A papryka marynowana w zalewie miodowej jest po prostu przepyszna – nie za kwaśna i nie za słodka. W tym roku robiłam ją po raz pierwszy i jestem zadowolona z efektu. Do tego lekko chrupiąca.


Z kg papryki wyszło mi słoiczków. Zalewę robiłam z podwójnej porcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty