wtorek, 20 sierpnia 2019

Przepis na paczki serowe

Przepis na szybkie mini pączki serowe z twarogu. Te pyszne pączki szykuje się w kilka minut. Domowe pączusie uwielbiają szczególnie dzieci. Miękkie, puszyste mini pączki z twarogiem. Przygotowuje się je jak klasyczne pączki z ciasta drożdżowego, ale dodatkowo dodaje się jeszcze twaróg.


Przepis na paczki serowe

SZYBKIE PĄCZKI SEROWE – łatwe, przepyszne i zdecydowanie szybsze w wykonaniu niż tradycyjne. To są najlepsze pączki jakie jadłam Puszyste, bardzo delikatnie wilgotne, a następnego dnia smakują jak te dopiero po usmażeniu Nie chcecie przegapić żadnego nowego przepisu? Subskrybujcie mój kanał Przepisy Joli na (wystarczy kliknąć tutaj: PRZEPISY JOLI NA ) SZYBKIE. Pączki usmaż na oleju na złocisty kolor, a następnie odsącz na papierowym ręczniku.


Po przestudzeniu oprósz je cukrem pudrem. Sprawdzony przepis na serowe pączki Moje pączki cieszą się ogromnym zainteresowaniem na moim blogu, a przepis jest sprawdzony przez wielu moich czytelników! Mam dla Was świetny przepis na pączki serowe. Pączki serowe są szybkie, proste i bardzo smaczne! Nie są to zwykłe, tradycyjne pączki, ale z twarogiem i są bardzo smaczne.


Oponki czy pączki serowe to szybkie pączki, które powstają z prostego ciasta serowego (z połączenia mąki, sera, jajka). Ciasta nie trzeba więc — jak przy cieście drożdżowym — długo wyrabiać, nie trzeba też czekać na wyrośnięcie. Oponki z serem białym są bardzo smaczne, lekkie i pulchne. Podczas smażenia ładnie rosną. To najlepszy przepis na oponki, jaki znam.


Mój najstarszy przepis na pączki. Smażę je od dawna - to przepis, który nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze się udają, są mięciutkie, nie chłoną tłuszczu. Najlepsze na gorąco :-). Cudowne oponki serowe, czyli pączki serowe z dziurką.


Mój przepis pochodzi jeszcze ze starego notatnika mojej kochanej Babci. Jest to zdecydowanie najlepszy, sprawdzony przepis na oponki serowe. Moja Babcia używała domowego twarogu, który ucierała w misce. Jak karnawał, to karnawał.


Z twarogu robiłam kiedyś oponki , ale te pączuszki są. Serowe pączki z powodzeniem możesz serwować jako dodatek do kawy lub herbaty, dodając do nich domową konfiturę. Doskonale sprawdzają się też jako słodka przekąska na przyjęciu lub jako drugie śniadanie w pracy.


Przepis na paczki serowe

Wypróbuj nasz przepis na serowe pączki i przekonaj się, jak szybko i sprawnie można je zrobić. Szybkie pączki serowe – przepis. Ser wymieszać z jajkami i cukrem. Dodać mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia i solą.


Wymieszać na jednolitą masę razem z alkoholem. W dużym, niezbyt wysokim garnku lub frytkownicy rozgrzać olej (cały!) do temperatury ok. Przyjemność z pieczenia Strony. Mini pączki serowe Bardzo smaczne kulki serowe.


Mi przypominają trochę smakiem oponki. Co ważne, nie potrzebujemy wiele czasu, żeby je zrobić. Oponki serowe są propozycją, która idealnie pasuje na karnawał! Powiem szczerze, że oponki smakują wspaniale o każdej porze roku nawet w letnie upalne dni z filiżanką aromatycznej kawy, są fantastyczną przekąską. Jadłam już w swoim życiu oponki z różnych przepisów, jedne były lekko gumowe, inne zbyt twarde.


Serowe oponki – to takie jakby pączki serowe, których głównym składnikiem jest właśnie twaróg. Jeśli lubicie mój przepis na mini pączki z twarogu, to koniecznie wypróbujcie również ten przepis! Na pewno się nie zawiedziecie!


Pączusie z sera w wersji mini są uwielbiane nie tylko przez dzieci, ale również przez dorosłych. U mnie dopiero teraz doczekał się realizacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty