wtorek, 12 listopada 2019

Szarlotka liluni

Przepis na szarlotka liluni. Do mąki dodać miękką margarynę, cukier, żółtka i proszek do pieczenia. Zagnieść ciasto i wyłożyć na wysmarowaną tłuszczem prostokątną formę o wymiarach na cm. Najlepsze przepisy kulinarne na ciasta i słodkości (strona 35) - Smakołyki, ciasta, słodkości - jeśli to jest to od czego nie możesz się opędzić czym prędzej wybierz tę kategorię. Nasze przepisy na pewno zachwycą Twoich gości.


Czy są już jakieś mamusie na marzec? Kocyk ma wymiary 90x1cm. Zużyłam dag włóczki Bonbon. Włóczka w robocie niezła, nigdy nic z niej nie robiłam.


Robię na drutach kocyk dla małej Liluni. Lileczka pojawiła się na świecie jesienią, ma swoje kocyki, ale jak każda kokietka orzekła, że nie ma różowego. Krzyżykowym szaleństwie. Letnie candy z Hobby Studio i Bela Stitches do lipca.


Najczęściej nadzienie stanowią jabłka, ale można stosować też inne owoce: np. Królewska szarlotka z bezą godziny temu Sroka o. Niesamowite przygody Toli, Poli i Urwisa dzień temu Blog Nasza Laurka. Czas zadumy dzień temu. Strona FB Liluni masowo zgłaszana i usunięta. DOBRE SAŁATKI NA ZIMĘ: najświeższe informacje, zdjęcia, video o DOBRE SAŁATKI NA ZIMĘ; Sumak - co to jest?


Re: znowu problem skóry u Liluni:( zobacz teraz co my jemy, jak jest naszpikowane antybiotykami i chemią. W sumie to sami jemy furę śmieci, i czasem mnie to przeraża. W tym roku nawet sama robiłam przetwory na zimę, sałatki, przeciery itd.


Część warzyw mam z ogrodu od znajomych, więc w miarę zdrowe i muszę się pochwalić że dobre:). Images on instagram about wiecolubie. Show Instant Engagement Rate. Kasza manna z jabłkiem i cynamonem - dla mamy i Kornelii.


A co u was na drugie śniadanie? Teraz podałam juz drugi ras Royala i domieszałam Purinę z indykiem(tą co liluni kupiłam), wchodzi im bardzo:). Zadzwonię tylko w poniedziałek do weta czy im nie zaszkodzi, myślę że dziś w Magnoli kupię tą z jagnięciną. Aguś możesz spokojnie dać jej to 100gr, ale nie więcej.


Tak jak pisałam maluchy szybko spalają i stąd wydaje im się że są głodne. Możesz już wprowadzić jej chudy serek biały, a chudy dlatego że najlepiej pies go przyswaja. Maluchom też muszę zmienić na inną, bez kurczaka.


Zobaczymy co będzie po indyku u Liluni, jak zareaguje, maluchom ta karma smakuje, ale to nie dla nich, niestety. Szkoda że Royal bazuje tylko na kurczaku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty