środa, 13 listopada 2019

Wilgotne ciasto z makiem

Dodane przez anulaw: Tylko o kuchni. Co zrobić, aby moje wypieki, szczególnie babki ,były wilgotne. Najczęściej ciasto wychodzi mi , kruszy się. Dziś polecam Wam wilgotne ciasto z makiem.


Wilgotne ciasto z makiem

Proste w przygotowaniu i naprawdę pyszne. Robiłam to ciasto wiele razy i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby było luźne, mokre czy rozlatujące się. Co więcej- to najlepsze ciasto z makiem jakie jadłam i jeszcze nie było takiej sytuacji, żeby się nie udało i komukolwiek nie smakowało.


No ale cóż, kwestia gustu. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Moja Delicja. Przygotowanie : Jajka ucieramy z cukrem na puszystą masę.


Dodajemy masło, a następnie przesiane mąki i. składniki miesza się ze sobą, w drugim naczyniu to samo z płynnymi. Potem łączymy jedne z drugimi i siup do piekarnika. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na wilgotne ciasto z makiem. Wilgotne ciasto, dużo masy makowej Zobacz więcej.


Najlepiej smakuje jako śniadaniowa przekąska jedzona w towarzystwie szklanki ciepłego mleka. Makowiec królewski, makowiec z serem, makowce na biszkopcie, na cieście francuskim, strucla z makiem i inne. Zapisz przepis w ulubionych.


Przepis ostatnio zapisali. Zdazylam przed konsumpcja przyozdobic wierzch lukrem i ciasto niemal zniknelo. Tylko dwa niewielkie kawalki udalo mi sie schomikowac do nastepnego dnia. Moje dzieci, ktore nie lubia zazwyczaj wypiekow z makiem , tym razem jadly ciasto z ogromnym apetytem. Dzieki za swietny sposob na zuzytkowanie dojrzalych bananow.


Sprężyste, wilgotne, mięciutkie. Banalnie proste i szybkie w przygotowaniu. Nie wymaga miksowania, ucierania, ubijania. Wystarczy tylko wymieszać łyżką składniki i upiec.


Nie miałam olejku pomarańczowego dlatego dodałam cytrynowy. Ciacho pachniało nieziemsko, było wilgotne i pyszne, trudno poprzestać na jednym kawałku. Puszyste, wilgotne i długo utrzymujące świeżość ciasto z truskawkami. Wysokie i podzielne - pieczone w sporej foremce. Ciasto z gotową masą makową.


Lekkie - pieczone z dodatkiem oleju i dużej ilości mleka. Truskawki w tym cieście smakują cudownie, puszczają sporo soku, który wsiąka w ciasto i czyni je jeszcze bardziej wilgotnym. Puszyste i przyjemnie wilgotne pyszne ciasto przekładane makiem.


Prosty przepis na ciasto, które świetnie sprawdzi się na każdą okazję. Uwielbiam ciasta z makiem i większość z nich robię zazwyczaj na święta, z wyjątkiem tego ciasta przekładanego makiem. Pyszne, łatwe i szybkie w przygotowaniu ciasto z makiem i jabłkami kusi słodkim i wilgotnym wnętrzem i przyjemną teksturą.


Ja odkryłam przepis na najlepsze ciasto ucierane z dodatkiem maślanki, dzięki której ciasto wychodzi wyjątkowo puszyste i wilgotne, nawet po 2-óch dniach. Dodatek cytryny, maku i porzeczek oraz delikatnej lukrowej polewy dodaje ciastu sporego uroku i smaku. To jedno z ciast, które zawsze się udaje a do tego pięknie się prezentuje.


Wilgotne ciasto z makiem

Szybkie ciasto z makiem. Tego pieguska z bakaliami polecam upiec na Święta. Zamiast masła możesz użyć też margaryny. Pyszne paleo ciasto kokosowo-banananowe z makiem. Lekko wilgotne, rozpływające się w ustach.


Niepozorne, ale naprawdę warte spróbowania! W przygotowaniu nie jest trudne, tylko należy uważać, aby składniki na krem przed ucieraniem były w temperaturze pokojowej - radzi autorka bloga Mała Cukierenka. W misce mieszamy mąkę migdałową z makiem, posiekanymi owocami i rodzynkami oraz wiórkami kokosowymi.


Wszystko miksujemy na mus. Mieszamy z sodą, proszkiem, cukrem i skórka pomarańczową. Wlewamy mokre składniki, wszystko dobrze mieszamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty