piątek, 8 listopada 2019

Zupa z buraczków przepis

Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Dodajemy warzywa ( seler, por,marchew, pietruszkę, ziemniaki pokrojone w kostkę ). Gotujemy na małym ogniu, aż zmięknie mięsko. Doprawiamy solą, pieprzem i czosnkiem zmielonym.


Nie ma to jak pyszna zupa z czerwonych buraczków z warzywami na cielęcinie.

Uwielbiam zupy gorące, letnich nie lubię. Korzystam z bardzo wielu pani przepisów ,są dla mnie inspiracją do mojego działania gubienia zbędnych kg. Ja robię do tego klopsiki z fileta kurczaka i mam jako cały obiad.


Z blenderem zaprzyjaźniłam się na dobre. Dzięki niemu coraz częściej przygotowuję zdrowe i smaczne zupy o delikatnej konsystencji. Gotuję ją z młodych buraczków, z młodych ziemniaków i pietruszki.


Jeśli zupa buraczkowa, to lato, a jeśli lato to i klasyczny przepis na moje ulubione leczo.

Moja jesienna zupa meksykańska, to przepis który musisz poznać. Nieodłącznie kojarząca się z wiosną i beztroskim dzieciństwem. Pamiętam, że jako dziecko zawsze prosiłam o dokładkę przepysznej, różowej zupy. Najlepszą botwinkę gotowała babcia Zosia.


To jedna z moich ulubionych zup w postaci kremu. Czasami, gdy gotuję jakąś zupę warzywną, jeśli nie zdecyduję się na wcześniejszy dodatek makaronu, wtedy myślę o jej blendowaniu. Zupę buraczkową podajemy posypaną świeżo posiekaną natką pietruszki.


Aby przywrócić piękny kolor zupie, najlepiej po dodaniu soku z cytryny, a przed zabieleniem zupy śmietaną – wrzucić odłożone wcześniej i obrane 1-buraczki i całość podgotować jeszcze 2-minuty. Buraczki, oddając kolor - przywrócą go zupie, a cytryna zapobiegnie ponownej utracie koloru. Bardzo smaczna zupa z buraczków ćwikłowych ugotowana na ćwiartkach kurczaka. Składniki: burak ćwikłowy średnie szt.


Gdy tylko w sklepach pojawi się botwina, grzechem byłoby z niej nie skorzystać. Polecamy pyszną botwinkę, jaką od wieków podawano na polskich stołach. Krem z buraków pieczonych z pomarańczą i tymiankiem.


Botwinka to pyszna zupa z młodych buraczków ćwikłowych. Nowoczesny barszcz buraczkowy.

Do litra wody dodajemy skrzydełka,liście i ziele. Obrane i umyte buraki oraz marchewkę trzemy na tarce o dużych oczkach. Ziemniaki kroimy w kostkę i wszystko dodajemy do wywaru. Zupa z czerwonych buraków. Na koniec zaprawiamy śmietaną.


Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na zupa z buraczków czerwonych. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Przygotowuje się ją zazwyczaj wiosną lub wczesnym latem. Przepisy z kategorii zupa krem z buraczków. Poznajcie przepis na zupę z botwinki. Pyszna i zdrowa zupa z buraczków. Botwina, czyli młode buraczki, jest bardzo delikatnym i szybkim w gotowaniu składnikiem.


Ja starłam pół selera i pół zostawiłam. Jest gęstsza i mniej kwaskowata, nie traci jednak wyjątkowego smaku buraczków. Dzięki przyprawie Jarzynka WINIARY, zyskamy nowe smaki, które na długo pozostaną w naszej pamięci. Chętnie będziemy do tego wracać! Zapraszam Was na pyszny przepis na zupę krem z gotowanych buraczków.


Z pewnością w najbliższym czasie pokażę Wam także alternatywę, w postaci zupy z buraczków pieczonych, która smakuje nieco inaczej. Do zrobienia tej zupy możecie użyć także już ugotowanych buraczków, dostępnych w sprzedaży choćby w Lidlu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty