wtorek, 30 czerwca 2015

Ciasto czekoladowe z wiśniami

Czekoladowe ciasto z wiśniami – proste i pyszne #128578; Mój mąż przyniósł mi ostatnio z „ryneczku” trochę wiśni – część z nich wykorzystałam do zrobienia lodów wiśniowych (przepis już wkrótce), a z części zrobiłam szybkie i bardzo proste ciasto czekoladowe z wiśniami. Ciasto czekoladowe z wiśniami. Torcik migdałowy z musem truskawkowym.


Dlatego uznałam, że ciasto będzie pyszne i bez polewy czekoladowej. Murzynek z wiśniami to pyszne ciasto czekoladowe, które można upiec zarówno na podwieczorek, jak i rodzinne przyjęcie.

Dodatek wiśni sprawi, że nie będzie mdłe i zbyt słodkie. To bardzo stary przepis, jest doskonały. Mocno czekoladowe, bardzo s Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Słodkie Przyjemności. Pachnie cudownie i wygląda bardzo apetycznie.


W przygotowaniu jest proste i szybkie. Dodane przez haneczkap w: Tylko o kuchni. Zniknął mi z ulubionych przepis na czekoladowo -orzechowe ciasto z rumem i nutellą.

Piekłam je zaledwie razy (bo to prawdziwa bomba kaloryczna) i nie pamiętam dokładnie składników. Grunt, by pierwsze skrzypce grały w nim właśnie wiśnie. Jednym wystarczy wierzchnia warstwa, skromnie przybrana owocami. Mój przepis na ciasto z wiśniami jest wbrew pozorom super prosty.


Szykujesz super proste i szybkie ciasto. Pod koniec wylewasz do formy część ciasta śmietankowego a potem tylko dodajesz do reszty trochę wody i kakao i masz już drugą część ciasta w kolorze czekolady. Krem sprawi, że ciasto będzie delikatniejsze, a czekoladowy smak idealnie uzupełnią lekko cierpkie owoce. Całości brakuje już tylko polewy, która pokryje równomiernie wypiek. Do dekoracji użyj wydrylowanych wiśni i wiórków z ciemnej czekolady.


Sprawdź, jak pyszne i efektowne jest ciasto czekoladowe z wiśniami. Bardzo dobry przepis na murzynka. Na podpieczonym spodzie ułożona jest spora warstwa wiśni, które nasączają spód i doskonale smakują z aromatyczną kruszonką. Podczas pieczenia fantastycznie pachnie masłem i cynamonem. Cisatorobi się bardzo szybko, mało pracy a efekt imponujący.


Znalazłam ostatnio doskonały przepis na szybkie i smaczne ciasto do przygotowania bez pomocy miksera. By poczuć jego intensywny, esencjonalny smak czekolady, przełamanej kwaśnymi wiśniami. Po drugie dlatego, że ciasto jest bardzo wilgotne i długo pozostaje świeże.

Właśnie nim szybkie ciasto z wiśniami zawdzięcza swoją puszystość i delikatność. Na koniec przełóż ciasto do foremki i gęsto ułóż na nim wiśnie – świeże lub mrożone, wydrylowane. Możesz także spróbować wersji z owocami kandyzowanymi lub suszonymi, pamiętaj jedynie, że z nimi wypiek będzie bardzo słodki. To najprostsze i szybkie ciasto owocowe można przygotować także z jagodami, czy morelami czy śliwkami.


To już czwarte ciasto czekoladowe z wiśniami na blogu. Nie pytajcie mnie, które jest najlepsze, bo sama nie wiem. Każde jest inne, przy każdym następnym wydaje mi się, że właśnie to jest to idealne. I takie jest - zachwyca smakiem i konsystencją,.


Nowoczesny murzynek z wiśniami - w składzie ciasta znajdziecie nie tylko kakao ale i sporą dawkę czekolady :-). Ja posypuje je jadalnym złotym pyłkiem na polewę ,a wtedy ciasto nabiera takiego pięknego blasku. Skocz do przepisu Komentarze (0) Polub 5. Robiąc przegląd zamrażarki znalazłam woreczek mrożonych, wiśni.


Tym razem zdecydowałam się na upieczenie czekoladowego ciasta z delikatnym, puszystym kremem wiśniowym i muszę przyznać, że w takiej wersji wyjątkowo mi smakowały. W sezonie ciasto robimy ze. Skusisz się na kawałek albo dwa? To ciasto tak naprawdę robi się samo.


Idealne na święta, ale nie tylko! Zupy Krem z dyni i pomidorów z pieczoną gruszką Magdy Gessler. Baaaaaaardzo polecam tę zupę! Wychodzi jej cały gar, a u mnie w domu każdy brał dokładkę ;) Mniam! Justyna “Mamy trochę zaległości w przepisach, ale powolutku je nadrabiamy.


Nie chciałam, aby było ciężkie jak to bywa zazwyczaj z czekoladowymi słodkościami. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto z wiśniami. Jak zrobić czekoladowe ciasto z wiśniami. Biszkopt: Białka oddzielić od żółtek po czym ubić je na sztywno z szczyptą soli.


Do ubitych białek bardzo wolno dodawać cukier puder, cały czas kontynuując ubijanie. Na papier przesiać mąkę, kakao i mąkę ziemiaczaną. WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


Przepis na brownie z wiśniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty