wtorek, 2 lutego 2016

Najlepsze faworki na świecie

Faworki najlepszy przepis na świecie. To najlepsze faworki, jakie miałam okazję zrobić. Widać wprawa jest najważniejsza, bo faworki wyszły dokładnie takie, jakie lubię.


Kruche, cieniutkie, bardzo delikatne (wręcz rozpadające się w dłoniach), lekkie i pełne bąbelków. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na czyli najlepsze faworki na świecie. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Dziękuję Ci Ela za wypowiedź, ja też liczę na dobry przepis,robiliśmy z żoną faworki wg przepisu(myślałem,że musi być bardzo dobry, ) ale coś chyba w nim brakuje,dlatego proszę o wypróbowany, albo pochodzący z dobrego.


Ciasto dzielimy na części i bardzo cienko rozwałkowujemy. Przy pomocy radełka lub noża kroimy płaty ciasta na paski, robimy nacięcie w środku każdego paska i przeplatamy przed środek. Tak przygotowane chrusty smażymy na dobrze rozgrzanym tłuszczu przez kilka chwil, po czym odwracamy je na drugą stronę i smażymy na złoty kolor. Całość wyrobić na gładkie i elastyczne ciasto, które konsystencją będzie przypominało plastelinę. Przepisy, jak zrobić - Smaker.


Najlepsze faworki na świecie

Ale dla samego smaku, warto czasami się poświęcić. Niestety wielkim minusem jest to, że bardzo szybko. Jej przepis jest najlepszy. Wysmażone faworki osuszamy na papierowym ręczniku, studzimy, wykładamy na talerz i posypujemy cukrem pudrem wymieszanym z cukrem waniliowym.


Zrobiłam z tego przepisu swoje pierwsze w życiu faworki i jestem wprost zachwycona. Proporcje na ciasto są dobrze dobrane. Jestem zwolennikiem maszynowych rozwiązań, więc ciasto zagniótł robot hakiem do ciasta drożdżowego (super sprawa - pierwszy raz zagniatałam hakiem coś innego niż drożdżowe ;)), potem w ruch poszła maszynka do mielenia mięsa (zgodnie z licznymi komentarzami). Zacznijmy od jasnego określenia co to znaczy „dobre faworki”. Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią!


Najlepsze faworki na świecie. Jak większość potraw, faworki powstały przez zupełny przypadek. Wieść niesie, że młody cukiernik przez nieuwagę upuścił pasek ciasta pączkowego na rozgrzany olej.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Placek kroję na paski o długości około - cm. Każdy w środku nacinam i przez to nacięcie przekładam jeden koniec paska. W garnku o grubym dnie rozgrzewam smalec do temp około 1- 1stopni (kawałeczek chleba wrzucony na tłuszcz brązowieje w sek.).


Do mąki dodać sól , żółtka , ocet , śmietanę i zagnieść ciasto. Ciasto zbijać wałkiem przez kilka minut ,następnie bardzo cienko rozwałkować. Powycinać ciasto i zrobić faworki następnie zozgrzać olej w garnku , smażyć na głębokim tłuszczu z obu stron. Oczywiśćie posypać cukrem pudrem , tylko jak troszke ostygna. W moim domu faworki piekło się odkąd pamiętam , zawsze w okresie karnawału wszyscy się nimi zajadali.


Mama do dziś gustuje w faworkach drożdżowych , my od długiego czasu smażymy właśnie te poniżej. Ciasto marchewkowe - najlepsze i najprostsze na świecie :) Ryż zapiekany z warzywami i. Skoro podobno robię „najlepsze gofry na świecie”, które są dodatkowo „nie z tej ziemi”, to koniecznie muszę się z Wami podzielić przepisem. Testowałam wiele przepisów, ale ten jest zdecydowanie najlepszy.


Najlepsze faworki na świecie

Gofry są kruche i chrupiące. Antek i Leon polecają z całego serca. Najwredniejsza matka również… Chrupiące gofry na. Tłusty czwartek – w kalendarzu chrześcijańskim ostatni czwartek przed wielkim postem. Zobacz przepisy na najlepsze faworki i pączki.


Tradycją jest, że przynajmniej raz w roku w sezonie karnawałowym robimy z moją mamą i siostrą faworki. Nie ma innej opcji – co roku faworki muszą być, zwłaszcza, że faworki mojej mamy są najlepsze i najbardziej ze wszystkich mi smakują :) Mama korzysta zawsze z przepisu ze starej książki kucharskiej z lat 60-tych. Polećcie jakieś miejsce gdzie można kupic dobre faworki. Kupiłem dzisiaj w Marcpolu i są do bani. Osobiście najbardziej lubię faworki z takiego małego spożywczaka na Warszawskiej przy Kusocińskiego na wprost Galerii Fryzur.


Najlepsze faworki na świecie

Ja także zwabiona znalezionym przepisem na wypiek o mianie najlepszego ciasta, stwierdziłam, że koniecznie muszę je zrobić. I chodź sama może nie połakomiłabym się o to stwierdzenie - muszę przyznać, że ciasto jest wyśmienite.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty