czwartek, 18 lutego 2016

Przepisy magdy gessler ryba po grecku

Klasyka na wigilijnym stole - ryba po grecku w sosie z duszonych warzyw i koncentratu pomidorowego. Z Grecją ma tyle wspólnego, co czekolada. Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni.


Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla). Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ryba po grecku magdy gessler.

Kulinarnym tematem tego programu była ryba na sposób grecki, bo przecież w Grecji nie ma czegoś takiego, jak nasza polska ryba po grecku. Zanotowałam sobie przepis i zrobilam. W zgodzie z powyższym hasłem dziś przepis na rybę po grecku.


Zobacz mój sprawdzony przepis na ryba po grecku magdy gessler! Przepis na ryba po grecku magdy gessler. W tym przepisie podpowiadam, jak zrobić ryba po grecku magdy gessler w domowy i pyszny sposób.


Przecież nic nie smakuje lepiej niż domowe ryba po grecku magdy gessler przygotowane samemu. Sekretem sosu do tej ryby po grecku są pomidory.

Przeczytaj Sałatki przepisy – sałatka prawie grecka. Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku. Jest to miejsce, do którego dodaję sprawdzone przepisy mojej mamy jak i mamy mojego męża, którymi chciałabym się z Wami podzielić. W większości są to tradycyjne i. Prosty przepis tradycyjny oraz przepis na wersję fit, czyli ryba po grecku dietetyczna.


Potrawa smakuje doskonale zarówno. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia. Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku. Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. Być może nazwa ryby „po grecku” wzięła się stą że w kuchni śródziemnomorskiej bardzo popularne są warzywa duszone w oliwie, często z pomidorami.


Podawane są na zimno jako przystawki. Mamy dla was kilka przepisów na rybę po grecku - polecany przez Magdę Gessler, polecany przez Ewę Wachowicz oraz w. Gdy nie ma zbyt wiele czasu najlepiej sprawdzają się klasyczne, wypróbowane rozwiązania. Dzisiaj przygotowałam coś wszystkim dobrze znanego i lubianego - rybę po grecku. Boże Narodzenie to święto przy stole obfitującym w ryby w różnych wersjach.


Stopień trudności Średnio trudny Składniki: 1-kgfiletów z dorsza lub mintaja, łyżki mąki,.

Podobne przepisy Śledzie z cebulą w oleju olusia23. Marchewkowe śledzie InkaMalinka. Magdy Gessler=jej kucharza. Magda Gessler od lat wprowadza zmiany do polskich restauracji. Lubimy korzystać z nich na co dzień, ale także przy większych okazjach.


Często oglądając Kuchenne Rewolucje w telewizji, sami mamy ochotę zawitać do odmienionego miejsca i spróbować dań pomysłu restauratorki. Szybka zupa na soku pomidorowym to jeden z naszych hitów. Ulubionych potraw mamy jednak więcej.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Ryba po grecku na obiad. Bardzo często mamy dylemat co zrobić z takich filetów rybnych. Co zrobić, by smażona ryba smakowała ciekawie i była podana ze zdrowymi warzywami. Można ją też przygotować wcześniej i podać nawet dwa dni od zrobienia.


Rybe podzielic na mniejsze czastki, posolic, popieprzyc, obtaczac w mace i usmazyc na oleju. Na świątecznym… Na świątecznym stole nie mogło zabraknąć ryb. Bardzo je lubię, więc postanowiłam po raz pierwszy sama zrobić rybę po grecku. Moja mama zawsze w ten sposób przyrządza dorsza, a więc i ja zrobiłam właśnie tę rybę.


Rybę myjemy, obsuszamy ręcznikiem kuchennym, skrapiamy sokiem z cytryny, oprószamy solą i pieprzem, obtaczamy w mące. Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron, przekładamy na głęboki półmisek. Zresztą to samo dotyczy osób spoza rodziny, nikt nigdy mnie nie uraczył rybą po grecku. Postanowiłam w końcu ją zrobić. Prosty i dość szybki w obsłudze przepis od mojej ulubionej Gochy z bloga gotowanie i blogowanie, z niewielkimi zmianami.


Wiecie z czym ją zjadłam? Z ziemniakami i surówką z kiszonej. Moja ryba po grecku powstała z przepisu, który mam od mamy. Taki domowy, wręcz dawny.


Warta jest jednak uwagi, bo smakuje wyśmienicie, jest prosta w przygotowaniu, pełna warzyw i zawiera ryby, których w naszej diecie wciąż za mało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty