wtorek, 10 kwietnia 2018

Serniko makowiec moje wypieki

Szukam przepisu na seromak juz miesiąc , oczywiscie na samym poczatku wszłam na moje wypieki ale zraziła mnie wielkosc formy , i tak szukam i nic konkretnego znalesc niemoge bo tylko tutaj jest przepis w którym składniki sa naturalne a nie z puszki (czego nienawidzę ). Seromakowiec na kruchym spodzie. Mam dla Was kolejną propozycję na ciasto świąteczne – seromakowiec na kruchym spodzie, czyli ciasto zarówno dla wielbicieli makowców jak i sernikożerców #128578; Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę na święta, bo trafia w gusta wielu osób i zawsze szybko znika. Uwielbiam to ciasto, ale naprawde nie wiem juz co robie zle. Uzywam serka typu Philadelphia, pieke na 170stopniach przez dobre 75minut, dopoki maliny nie zaczynaja sie porzadnie przypalac, ale srodek i tak jest mazisty i niedopieczony.


Kwintesencja makowca - sam mak posłodzony miodem, z bakaliami, Ładowanie strony.

Najsłodszy blog w sieci. Pyszny serniko- makowiec z wiśniami. Masy serowej i makowej jest mniej więcej tyle samo. Przyjaciółka, która również robiła to ciasto, stwierdziła, że następnym razem zrobi z podwójnej porcji masę serową, żeby wyszedł bardziej sernik.


Nie ma z tym żadnego problemu. Miejsca w formie wystarczy spokojnie na zwiększoną porcję. Jest delikatny w smaku, wilgotny i prosty w przygotowaniu.


Jego dopracowane struktury sprawiają, że rozpływa się w ustach, jest smaczny i lekki, mimo produktów, które dają raczej cięższe i zwarte ciasta.

Jeden z moich ulubionych polskich serników. Pyszne domowe kruche ciasto, cienka warstwa startych jabłek i doskonała masa serowa. Warstwy sera i jabłek doskonale się uzupełniają. Kruche ciasto z mojego ulubionego wiśniowego paja, masa makowa z dużą ilością suszonej żurawiny i domowa konfitura żurawinowa dla przełamania miodowej słodyczy makowca. Konfiturę żurawinową łatwo przygotować w zaledwie kilka minut, szybko gęstnieje i wspaniale współgra z ciastem.


Szybkie do przygotowania ciasto makowe o smaku pomarańczowym z dodatkiem bakalii. Bez potrzeby wcześniejszego namaczania maku. Kroimy go bardzo delikatnie, moczonym za każdym razem w ciepłej wodzie nożem. Wyszedł oczywiście przepyszny, wprost rozpływa się w ustach:)) Polecam:) ps.


Chcesz na bieżąco otrzymywać moje najnowsze przepisy? Według przepisu z bloga Moje Wypieki, ciasto to przygotowuje się na kruchym spodzie. Jaki pisze autorka, całość zajmuje sporo czasu, ale zdecydowanie.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Tyle przepisów, każdy zachwala, że pyszne…dodatkowo teściowa daje ci przepis (tradycyjny, sprawdzony ale dla mnie za tłusty i słodki) – co wybrać? Serniki, makowce, serniko makowce. Mieszać przepisy dowolnie, nie bać się.


Ja pomieszałam przepis teściowej, z propozycjami z moje wypieki i kwestii smaku…i chyba jeszcze czymś.

Na święta piekę kilka rodzajów ulubionych ciast. Ale staram się też wprowadzić coś nowego. Poszukując inspiracji na jakieś nowinki wypieków, zobaczyłam na blogu Natalii bardzo ciekawy przepis na makowiec i od razu go upiekłam.


Artykuły - makowiec moje wypieki (510) Moje wypieki i desery Dorota Świątkowska, autorka jednego z najpopularniejszych blogów kulinarnych, mojewypieki. Dodane przez czarnadora w: Tylko o kuchni. Smaczny i wilgotny - a takie ciasta lubimy.


Mąż nawet bardziej, choć nawet ja nie miałam powodów, by kręcić nosem ;-). Choć my moglibyśmy jeść samą masę makową, warto dla odmiany spróbować czegoś nowego :-). Makowiec na kawałku ciasta. Pyszne, kruche ciasto, a w środku domowa masa makowa z bakaliami.


Klasyczny, smaczny i prosty makowiec. Przepis na makowiec sułtański. Ser i mak to idealne połączenia. Ciasto jest ciężkie, wilgotne i aromatyczne.


Może zostać przygotowane kilka dni przed świętami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty