poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Ryba po grecku gessler przepis

Teraz i ty możesz przygotować rybę po grecku Magdy Gessler. Sprawdź, jak rybę po grecku przyrządza Magda Gessler i zainspiruj się jej pomysłem! Prosty przepis tradycyjny oraz przepis na wersję fit, czyli ryba po grecku dietetyczna. Przepis na rybę po grecku w dwóch wersjach.


Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia. Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku.

W końcu nigdzie nie jest napisane,że takie czy inne potrawy możemy jeść tylko raz w roku ;-) Poniżej mam dla Was przepis na rybę po grecku wg Magdy Gessler. Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku. Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni. Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla). Rybę myjemy, obsuszamy ręcznikiem kuchennym, skrapiamy sokiem z cytryny, oprószamy solą i pieprzem, obtaczamy w mące.


Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron, przekładamy na głęboki półmisek. Pyszna ryba po grecku Magdy Gessler z programu Kuchenne Rewolucje zaprezentowana w restauracji Łebska Chata w Łebie. Jeśli jeszcze jej nie próbowaliście lub szukacie na tę potrawę wigilijną nowego pomysłu, wypróbujcie przepis na rybę po grecku Magdy Gessler.


Potrawa smakuje doskonale zarówno.

Zajadamy się nią podczas Wigilii, na imieninach babci czy weselu. W prawie połowie stycznia podaję Wam przepis na REWELACYJNĄ rybę po grecku. I to głównie na wigilijną wieczerzę.


Ale nie ma tego złego za miesięcy przypomnę Wam o nim :) Poza tym kto powiedział, że ryba po grecku może być tylko potrawą wigilijną? Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ryba po grecku magdy gessler. Zapraszam po mój najlepszy przepis na rybę po grecku.


Jeśli lubisz ryby i zastanawiasz się co podać na obiad. Rybę z warzywami możesz podać zarówno na ciepło, jak i na zimno. Bardzo dobrze smakuje podgrzewana na drugi, czy na trzeci dzień. Mamy dla was kilka przepisów na rybę po grecku - polecany przez Magdę Gessler, polecany przez Ewę Wachowicz oraz w. Zupełnie przez przypadek natknęłam się jakiś czas temu na program “Między kuchnią a salonem”, gdzie gościem była między innymi Magda Gessler z córką. Kulinarnym tematem tego programu była ryba na sposób grecki, bo przecież w Grecji nie ma czegoś takiego, jak nasza polska ryba po grecku.


Zanotowałam sobie przepis i zrobilam. Pani Aniu, w poszukiwaniu przepisu na rybę po grecku zauważyłam, że przy swoim przepisie ma Pani oznaczenie bezglutenowe, zapomniała Pani, że rybę obtaczamy w mące pszennej ! Proszę zweryfikować oznaczenia w przepisach, w przeciwnym razie Może Pani komuś zaszkodzić. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Nie oznacza to jednak, że poza Świętami Bożego Narodzenia nie można jej przyrządzić i skonsumować na obia bądź kolację. Rybę po grecku zwykle robię kilka razy w roku.

Zresztą to samo dotyczy osób spoza rodziny, nikt nigdy mnie nie uraczył rybą po grecku. Postanowiłam w końcu ją zrobić. Prosty i dość szybki w obsłudze przepis od mojej ulubionej Gochy z bloga gotowanie i blogowanie, z niewielkimi zmianami.


Wiecie z czym ją zjadłam? Z ziemniakami i surówką z kiszonej. Do nowego menu Gessler wprowadziła zupę rybną, inne dania z ryby oraz hit karty- rybę po grecku, która idealnie smakuje zarówno na ciepło, jak i na zimno. Sekretem sosu do tej ryby po.


Jest to jedna z naszych ulubionych świątecznych potraw. Wiele osób, które dotąd nie były przekonane do tego dania, to po posmakowaniu wersji ryby po grecku wg przepisu mojej Babci, stali się jej wielkimi fanami. Jej smak zależy od preferencji kulinarnych osoby przygotowującej danie.


Mięciutka, soczysta, biała ryba skryta pod przepyszną kołderką z warzyw. Niby po grecku, ale z Grecją wiele wspólnego nie ma:) Jest natomiast tak smaczna, że bardzo często pojawia się. Być może nazwa ryby „po grecku” wzięła się stą że w kuchni śródziemnomorskiej bardzo popularne są warzywa duszone w oliwie, często z pomidorami. Podawane są na zimno jako przystawki. Kolor i wygląd podobny, ale smak całkowicie inny.


Moja ryba po grecku to tradycyjny, rodzinny przepis. Doskonała na Wielki Piątek. Ryba jest delikatnie oprószona. Warto ją przygotować, bo jest bardzo smaczna.


Z oryginalnego przepisu Magdy Gessler usunęłam składniki, przez które sos pomidorowy nie byłby jedwabiście gładki, a taki właśnie lubię, no i dałam więcej mięsiwa:) W oryginalnym przepisie dodaje się jeszcze cebule i pomidory z puszki, ja z nich jednak zrezygnowałam. Co prawda przepis na rybę po grecku wymaga nieco więcej czasu i cierpliwości, bo danie jest dość pracochłonne. Ale za to jak taka ryba po grecku wygląda! No zjawiskowo po prostu :) A do tego jest dobra na ciepło i na zimno. Jednak uniwersalność oraz ciekawy warzywny smak czynią z niej danie idealne na wczesną kolację lub lunch.


Kupując rybę filetowaną zwróć uwagę na jej świeżość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty