piątek, 4 października 2019

Przepis na sos do ryby po grecku

Ryba po grecku - to jedna z podstawowych potraw wigilijnych. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia. Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku. Teraz jest oczywiście inaczej.


Jednak jest taka potrawa na świątecznym stole, którą wielbię od dziecka. Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku.

Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli. Ryby rozmrozić i bardzo dokładnie osuszyć papierowymi ręcznikami. Pokroić na kawałki, posypać solą, pieprzem, odłożyć. Zapraszam po mój najlepszy przepis na rybę po grecku.


Jeśli lubisz ryby i zastanawiasz się co podać na obiad. Bardzo dobrze smakuje podgrzewana na drugi, czy na trzeci dzień. Grekom tak popularna u nas ryba po grecku niewiele mówi.


Jednak w Polsce przepis na sos do ryby po grecku zna każda gospodyni domowa.

Pod koniec gotowania usuń liść laurowy i ziele angielskie – dzięki czemu danie nie zgorzknieje. Przykrycie obsmażonej ryby „kołderką” z warzyw pozwala przenikać się smakom. W minut przygotujesz danie, którym naje się do syta aż osób. Oryginalny przepis na rybę po grecku zakłada podawanie jej na zimno.


Filet ryby przekładny jest drobno pokojonymi i posiekanymi warzywami korzeniowymi uduszonymi w sosie pomidorowym. Nie przypominam sobie, żeby którakolwiek część mojej rodziny robiła tę potrawę na święta. Zresztą to samo dotyczy osób spoza rodziny, nikt nigdy mnie nie uraczył rybą po grecku. Postanowiłam w końcu ją zrobić. Prosty i dość szybki w obsłudze przepis od mojej ulubionej Gochy z bloga gotowanie i blogowanie, z niewielkimi.


Sprawdź, jak rybę po grecku przyrządza Magda Gessler i zainspiruj się jej pomysłem! Sos grecki (czyli ryba po grecku bez ryby, która sobie w spokoju pływa :) Ten sos to właściwie jarzynka. To także pomysł na podawanie mniej szlachetnych gatunków ryb. Cały sekret smaku tego dania wcale nie tkwi w gatunku ryby. To sos z warzyw czyni tę potrawę wyjątkową :) Co prawda przepis na rybę po grecku wymaga nieco więcej czasu i cierpliwości, bo danie jest dość pracochłonne.


Ale za to jak taka ryba po grecku wygląda! Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni. Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla).

W zgodzie z powyższym hasłem dziś przepis na rybę po grecku. Delikatna ryba w aromatycznych warzywach w lekkim sosie pomidorowym to jedno Zobacz więcej. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sos grecki ryba po grecku. Pani Aniu, w poszukiwaniu przepisu na rybę po grecku zauważyłam, że przy swoim przepisie ma Pani oznaczenie bezglutenowe, zapomniała Pani, że rybę obtaczamy w mące pszennej ! Proszę zweryfikować oznaczenia w przepisach, w przeciwnym razie Może Pani komuś zaszkodzić. Następnie rybę pokroiłam na małe kawałki, posoliłam z obu stron i opanierowałam w mące (nadmiar mąki strząsałam z ryby).


Cebulę obrałam, pokroiłam w kostkę i zeszkliłam na oleju, na którym smażyłam rybę (gdyby mąka z ryby opadła i się przepaliła olej należy wymienić na świeży). Rybę usmażyłam na oleju. Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron, przekładamy na głęboki półmisek. Kiedy robię rybę po grecku, już z założenia przygotowuję więcej sosu warzywnego, bo znika podczas próbowania przez M. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


Klasyka na wigilijnym stole - ryba po grecku w sosie z duszonych warzyw i koncentratu pomidorowego. Z Grecją ma tyle wspólnego, co czekolada Milka z alpejskimi krowami. Być może nazwa ryby „po grecku” wzięła się stą że w kuchni śródziemnomorskiej bardzo popularne są warzywa duszone w oliwie, często z pomidorami. Podawane są na zimno jako przystawki.


Do nowego menu Gessler wprowadziła zupę rybną, inne dania z ryby oraz hit karty- rybę po grecku, która idealnie smakuje zarówno na ciepło, jak i na zimno. Sekretem sosu do tej ryby po. Polecane przepisy Doradcy Smaku. Zobacz mój sprawdzony przepis na sos do ryby po grecku!


W tym przepisie podpowiadam, jak zrobić sos do ryby po grecku w domowy i pyszny sposób. Przepis na sos do ryby po grecku. Przecież nic nie smakuje lepiej niż domowe sos do ryby po grecku przygotowane samemu.


Jak przygotować sos do ryby po grecku w szybki i prosty sposób? Zajadamy się nią podczas Wigilii, na imieninach babci czy weselu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty